Zadejte hledaný výraz...

Předmět newsletteru

zlutejbanan
verified
rating uzivatele
12. 12. 2012 17:27:57
Máte nějaká doporučení co napsat do předmětu odesílaného newsletteru?
Zjistili jsem, že ten email otevře sotva 4% zákazníků, což je hodně málo.
Z toho mála je pak 8% konverzí v podobě objednávek.
12. 12. 2012 17:27:57
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841453
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
12. 12. 2012 17:29:25
To dost záleží na tom, čeho se newsletter týká. :)
12. 12. 2012 17:29:25
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841452
4% email otevre (nebo klikne) a 8% z tech co otevre (klikne)neco koupi?
12. 12. 2012 17:32:19
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841451
Předmět by měl být konkrétní, obsahovat jasnou výhodu pro čtenáře a vyzývat k akci.
Chybně:
Slevy v pekařství
Správně:
Vychutnejte si křupavé bagetky z pekařství v Náměsíčné už od 29 Kč
12. 12. 2012 19:31:39
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841450
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
12. 12. 2012 20:23:46
4% jej otevře, z těch co jej otevřou zhruba 40% klikne a z těch co klikli 8% nakoupí
v poslední době jsme použili do předmětu např.: "Velký podzimní výprodej", "Vánoční dárky na poslední chvíli"
12. 12. 2012 20:23:46
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841449
Napsal zlutejbanan;881662
4% jej otevře, z těch co jej otevřou zhruba 40% klikne a z těch co klikli 8% nakoupí
v poslední době jsme použili do předmětu např.: "Velký podzimní výprodej", "Vánoční dárky na poslední chvíli"
to nejsou zase uplne spatna data, s ohledem na to, kolik v soucasne dobe prichazi mejlu ze shopu apod. Jsou to takove stredni hodnoty, ani spatne, ani extra dobre. Zkuste udelat treba 2-3-4 predmety, poslat a testovat, ktere otevrou vice. Obsah pak uz muze zustat stejny. A z toho postupne zjistite, na co nejlepe reaguji.
Jinak zrovna vanocni darky na posledni chvili to je predmet, ktery mi s minimalnim poctem obmen prisel za posledni tyden mnohokrat. Velke vyprodeje to same. Takze ono se neni moc cemu divit.
12. 12. 2012 20:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841448
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
13. 12. 2012 03:04:03
Koukám zpětně na statistiky a dokud jsme dávali obrázky přímo jako součást emailu a ne obrázky z externího zdroje, tak počet zobrazení byl 17% a tím i větší proklikovost a počet objednávek, asi se k tomuto kroku zkušebně zase vrátíme i za cenu, že ty emaily mají pak v průměru 600kb
13. 12. 2012 03:04:03
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841447
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
13. 12. 2012 04:13:33
ja mam doknce takovou zkusenost ze srovnani graficky newsletter s externimi obrazky vs. obycejny formatovany text pres css uplne bez obrazku jasne vede v proklicich cisty text - lide proste vidi mejl ktery po nich chce odsouhlasit zobrazovani nejakych obrazku a automaticky to zaviraji...
13. 12. 2012 04:13:33
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841446
Napsal zlutejbanan;881746
Koukám zpětně na statistiky a dokud jsme dávali obrázky přímo jako součást emailu a ne obrázky z externího zdroje, tak počet zobrazení byl 17% a tím i větší proklikovost a počet objednávek, asi se k tomuto kroku zkušebně zase vrátíme i za cenu, že ty emaily mají pak v průměru 600kb
neumim si predstavit, ze by typ emailu ovlivnil zobrazeni. Ten clovek pri prijmu proste nevidi co je uvnitr, vidi jenom predmet. Pochopil bych jiny click rate, ale open rate? Nemuzete mit chybu v tom pixelu, co vam to pocita?
13. 12. 2012 08:28:30
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841445
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
13. 12. 2012 08:38:24
Třeba u seznamu je vidět i část textu, viz screen: http://img560.imageshack.us/img560/2985/screenlp.jpg
13. 12. 2012 08:38:24
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841444
Napsal hampl.david;881767
Třeba u seznamu je vidět i část textu, viz screen: http://img560.imageshack.us/img560/2985/screenlp.jpg
a tam se prave nejcasteji zobrazuje ta veta o tom, pokud se to zobrazuje dobre, byva to jen text a byva to na pocatku. Ja bych proste zkusil poslat dve verze a videl bych zda je to dano nasazenim noveho zpusobu ci ne.
13. 12. 2012 09:03:11
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841443
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
13. 12. 2012 10:27:06
V lednu zkusím schválně rozeslat polovinu s obrázky uvnitř a druhou polovinu s externími a uvidíme jak to bude vypadat.
Problém je, že u těch externích obrázků musejí kliknout a odsouhlasit jejich zobrazení, což většinou neudělají z obav, že jde o něco nekalého :(
13. 12. 2012 10:27:06
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841442
Napsal zlutejbanan;881800
V lednu zkusím schválně rozeslat polovinu s obrázky uvnitř a druhou polovinu s externími a uvidíme jak to bude vypadat.
Problém je, že u těch externích obrázků musejí kliknout a odsouhlasit jejich zobrazení, což většinou neudělají z obav, že jde o něco nekalého :(
toto dela drtiva vetsina eshopu, ze to neposilaji jako prilohy (kouknete na alzu, kasu, aukro..). Ono kdybyste mel rozeslat treba pul megovy email na milion adres, tak by z vas mely servery prijemcu radost. Do prilohy se to proste obecne nevklada a je to tak jen dobre. Dle nastaveni se pak ty obrazky stahuji automaticky, nebo na vyzadani.
13. 12. 2012 10:42:17
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841441
zlutejbanan
verified
rating uzivatele
13. 12. 2012 11:51:09
To jestli mně bude mít především server seznamu rád nebo ne, mně je jedno, pro mně je hlavní výsledek :)
13. 12. 2012 11:51:09
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841440
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 12. 2012 13:33:29
4 % open rate je na e-commerci obecně velmi málo. Ale faktorů, které open rate ovlivňují je hodně - nejen subjekt, ale i četnost rozesílky, stále dokola omílaný stejný obsah, zkušenost z minula apod.
13. 12. 2012 13:33:29
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-newsletteru#reply841439
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit