Zadejte hledaný výraz...

Předmět nebyl dodán

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
26. 6. 2017 20:03:27
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
26. 6. 2017 20:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-nebyl-dodan-116/#reply1287044
M-shop
verified
rating uzivatele
26. 6. 2017 20:03:27
Aukce: Eshop pro libovolný sortiment s parádním vzhledem
Protistrana: petr96
Od prodávajícího jsme stále neobdrželi předmět vydražený v aukci.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že jsem dne 20.6.2017 vydražil za částku 2000,-Kč tuto aukci:
Eshop pro libovolný sortiment s parádním vzhledem
a s prodejcem jsem se do této doby nedokázal domluvit na prodeji bych chtěl zahájit tento spor a doufám v kladné vyřízení a pomoc z Vaší strany při dokončení obchodu.
Po ukončení aukce jsem psal prodejci e-mail - neozval se. Počkal jsem do pátku a napsal jsem druhý e-mail, opět žádná odpověď. Tak jsem si na internetu zjistil číslo na prodejce pana Petra Zíku a zavolal jsem mu - oznámil mi že nemá čas, že hraje fotbal a že mi určitě zavolá v neděli, nejpozději v pondělí. Nezavolal. Tak jsem mu dnes opět volal a opět se jen vymlouval že byl na pohotovosti a že to nebude řešit. Do telefonu jsem mu tedy oznámil, že to jen tak nenechám a i přes to, že evidentně není spokojený s konečnou cenou za kterou jsem aukci vydražil to jen tak nenechám, protože už teď mě to bude stát peníze navíc z důvodu zpoždění dokončení obchodu. Zajímavé je, že i když mi do telefonu tvrdil že to vzhledem k tomu, že byl na pohotovosti nebude řešit tak už během odpoledne mi byl schopen napsat dvě zprávy přes webtrh, znamená to, že je schopen obchod dokončit, ale pouze se vymlouvá.
S pozdravem, Marián Csicsay
tel: 602 729 220
26. 6. 2017 20:03:27
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-nebyl-dodan-116/#reply1287045
petr96
verified
rating uzivatele
28. 6. 2017 20:26:51
Dobrý den,
přidám vlastní názor na věc. Aukce skončila 20.6.2017 odepsal jsem po 6 dnech - což myslím není v jakémkoliv rozporu. Email mi pan možná psal, ale na neplatný email. Poté mi volal poprvé v pořádku, podruhé vyhrožoval, že pokud to nedokončím, zařídí aby mi na následujících 10 let pošpinil podnikání, a že mě to bude stát hodně peněz. Pak následují cca 2 telefonáty denně, ty už však nezvedám.
Nicméně i po tomto jsem se snažil domluvit, avšak dotyčný se nechová slušně a furt obtěžuje telefony.
Už mě to nebaví a už asi ani nechci po dnešku aukci dokončit. Proto se ptám. Má cenu uzavírat smlouvu a následně podstupovat odstoupení od ni?
28. 6. 2017 20:26:51
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-nebyl-dodan-116/#reply1287043
M-shop
verified
rating uzivatele
28. 6. 2017 22:08:54
Dobrý den,
takže jen reakce na Váš vlastní názor.
Ano, obchod skončil 20.6.2017 v 19.58 hodin a já jsem psal na emailovou adresu kterou jsem obdržel od webtrhu ve 20.24 hodin. To, že jste si ve svém profilu na webtrhu nezměnil svojí emailovou adresu opravdu není moje chyba. Na webtrhu jste byl přihlášen hned dne 21.6.2017 a tak jste mi mohl napsat sám, já mám adresu uvedenou správně. Počkal jsem do 22.6.2017 kdy jsem Vám v 08.51 hodin poslal další zprávu už přes webtrh, tu jste už obdržet musel. Opět jsem slušně čekal a volal jsem Vám až dne 23.6.2017 v 18.29 hodin. Řekl jste, že to nebudete řešit, že hrajete fotbal a že zavoláte v neděli. Nezavolal jste a tak jsem Vám volal v pondělí 26.6.2017 ve 14.32 hodin kdy jste mi oznámil že jste byl v neděli večer na pohotovosti a že nic řešit nebudete. Ale na webtrhu jste byl opět přihlášenej i v pondělí, pouze jste se odmítal bavit o dokončení obchodu. Pak jsem se Vám pokoušel jednou zavolat až v úterý 27.6.2017 ve 21.48 hodin (tak pozdě jen proto, že jste mi v tomto čase psal e-mail a tudíž jsem předpokládal, že telefon zvednete a domluva bude rychlejší, ale samozřejmě jste raději telefon nezvedl) a pak až dnes 28.6.2017 po tom co jste se opět neozval jen jste mi napsal e-mail typu " Doufám že na to nezapomenu, kdyztak se ozvěte. " (klidně webtrhu poskytnu kompletní mailovou komunikaci)
Opravdu budete pane Zíka takhle lhát a tvrdit že se k Vám nechovám slušně, že Vám každý den 2x volám - klidně webtrhu poskytnu podrobný výpis od svého telefonního operátora. A o jakém vyhrožování to mluvíte? Když už se oháníte paragrafy tak si uvědomte, že paragraf 1829 o kterém jste mi psal do e-mailu (opět rád tuto komunikaci webtrhu poskytnu) chrání mně jako kupujícího a tím, že jste prodával přes webtrh a akceptoval podmínky webtrhu kde je aukce závazná jste povinen mi předmět prodeje dodat a v případě nedodání já uplatním paragraf 2913 a budu požadovat vzniklou škodu za porušení smluvních povinností.
A už mě to taky fakt nebaví se dohadovat o obchodu za 2000,-Kč, na to nemám čas ani náladu. Počkám jak se vyjádří webtrh a v případě, že se věc nevyřídí tuto záležitost předám svému právníkovi.
S pozdravem, Marián Csicsay
28. 6. 2017 22:08:54
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-nebyl-dodan-116/#reply1287042
Dobrý den,
pokud nemáte na Webtrhu aktivní email, aktualizujte si ho.
A aukci co nejrychleji dokončete.
Děkuji.
11. 7. 2017 11:16:07
https://webtrh.cz/diskuse/predmet-nebyl-dodan-116/#reply1287041
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit