Zadejte hledaný výraz...

Předčasné prodloužení rámcové smlouvy = dobrý hnus od Vodafonu

Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
4. 6. 2018 17:57:36
Dovolte mi se podělit o zkušenost s operátorem, kterého jsem měl jako férového.
V říjnu 2014 jsem podepsal rámcovou smlouvu na 2 roky. Dostal jsem tarify + exkluzivní slevu na 24 měsíců.
V dubnu 2016 jsem (6 měsíců před koncem) podepsal prodloužení. Platnost smlouvy prodloužena do října 2018.
Minulý měsíc mi přišlo vyúčtování, kde platím o 5 000 Kč více, než běžně. Podal jsem reklamaci a vyjádření? Exkluzivní sleva platila do dubna 2018, ale smlouva pokračuje (dále bez slev) až do října 2018. Takže předčasné prodloužení smlouvy je vlastně hnus humus od operátora.
Řešení? Prodloužit smlouvu, která obsahuje horší podmínky než doposud.
Doporučení? NEprodlužovat předčasně smlouvu, protože po 24 měsících zjistíte, že zaplatíte o 30 tisíc jen tak :)
PS: ukončit smlouva nejde, protože u rámcové smlouvy je poplatek za předčasné ukončení ve 100% výši...
4. 6. 2018 17:57:36
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349738
Tak to je podobná situace jako řeším třeba s placením satelitní televize u Skylinku. Když zaplatíš nedejbože o měsíc dříve a na rok, tak přijdeš o ten měsíc. Pak to samé se splátkami kreditky, kdy jsem jako dobrák zaplatil limit pro daný měsíc ještě než mi vystavili fakturu a pak jsem musel platit ještě tu fakturu, takže dvakrát. Tam ti ale tu částku odečtou z celku, ale celkově systém naprd. Je to hnus no, holt platit vše až když je potřeba, nikdy ne dřív.
4. 6. 2018 18:03:24
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349737
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
4. 6. 2018 18:07:30
Je to zkušenost, proto se o ní dělím s ostatními, aby na tom nebyli stejně jako já.
4. 6. 2018 18:07:30
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349736
Ještě mě zajímá, jestli to prodloužení v dubnu 2016 byla z tvojí strany nebo urgovali oni? Pak by se v tom dal najít jasný záměr, ne? A bránit se.
4. 6. 2018 18:09:50
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349735
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
4. 6. 2018 18:12:11
Já se to dozvěděl od obchoďáka, že mohu prodloužit 6 měsíců předem a protože ty podmínky byly dobré, tak jsem je samozřejmě v dobré víře prodloužil. Otázkou je jak se chceš bránit?
4. 6. 2018 18:12:11
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349734
Zkusit se zeptat na ČTÚ, ten řeší tyhle spory s operátory.
Jaké spory ČTÚ řeší a kdy se na něj můžete obrátit | Český telekomunikační úřad
4. 6. 2018 18:16:32
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349733
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
4. 6. 2018 18:17:19
To je pro spotřebáky (občany) ne pro firemní zákazníky...
4. 6. 2018 18:17:19
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349732
Šimanskí
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
4. 6. 2018 21:20:12
Nejideálnější je virtuální operátor. Neposílat tedy peněžní renty švédské trojce (O2, t-debile a Vodafone) všechny tyto operatorské p*čky se mezi sebou j*bou do zadku.
:-)
4. 6. 2018 21:20:12
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349731
Stalo se mi to samé. Mám od Vodafonu paušál, a na vyúčtování za poslední dva měsíce bylo cca o 1400 Kč více, oproti předchozím měsícům. Volal jsem na infolinku, že netuším kde se najednou vzala taková částka (netušil jsem ani, že sleva je na 24 měsíců, jelikož jsem vykomunikoval tenkrát tarif se slevou a bez smlouvy na určité časové období). Slečna na infolince mi řekla, že mě do několia dní kontaktují nazpět a že mi skončila sleva u paušálu, který byl sjednán na 24 měsíců. Nikdo mi však o ukončení slevy ani o navýšení nedal vědět. Operátor mi volal za několik dní zpátky, a když jsem říkal, že tento tarif nechci a nejsem vůbec spokojený, tak mi udělali dobropis na jednu platbu a ku mé spokojenosti mi přihodili stejný tarif se stejnou slevu a data navíc. Takže jsem zaplatil jednu platbu, kde byla navýšená částka a prodloužil tarif... U mě to naštěstí dělalo jenom pár stovek :-)
4. 6. 2018 23:37:23
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349730
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
5. 6. 2018 00:00:44
to je krasna technika... Nechat vas to prodlouzit drive a pak po vas chtit vic... a pak vas jeste uspokoji ze vam aspon neco vrati, a zavazou si vas na dalsi roky, kdy vam udelaji zas neco podobneho... Kolik z tohodle manevru asi hodilo, o tom urcite nekdo musel vedte a mel slibeny provize kdyz ten manevr zorganizujou a za dva roky schrabnou zisky za zdvojnasobeni mesicni platby - to duela hezkych par desitek milionu bonusu... a lidi nam to proste daj... v nejhorsim tem nejvic vytrvalejm hold tu platbu vratime uplne, vetsina se spokoji s jednim mesicem...
5. 6. 2018 00:00:44
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349729
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
5. 6. 2018 07:09:18
Proto se vždycky když mi volají jako debil minimálně 3x zeptám na to, kolik budu platit a do kdy. Tohle je hnus.
5. 6. 2018 07:09:18
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349728
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
5. 6. 2018 08:45:24
Když jsem prodlužoval smlouvu, tak jsem měl všude uvedeno, že platnost smlouvy je do 10/2018, tzn. na 2 a půl roku. Nikdy by mě nenapadlo a ze získaných materiálů jsem ani nepostřehl (včera jsem to ani po několika hodinách nenašel), že podepisuji výhodnou nabídku na 24 měsíců a po dobu dalších 6 měsíců zaplatím o 30 tisíc víc, než bych měl. Měsíční plnění mám cca. 12 700 Kč s DPH = cena tarifů bez plateb nad rámec služeb a najednou faktura přes 18 tisíc...
Takto se dělá férový byznys. Takto si asi Vodafone představuje spokojeného zákazníka. Vlastně mi tím dává hlavu na špalek. Pokud nepodepíši HORŠÍ podmínky, tak zaplatím 30k jen tak ze srandy.
x
Když to vezmu ještě čistě logicky, kam zmizela exkluzivní sleva z prvního 24 měsíčního "kontraktu"? Teoreticky by mi, pokud by to bylo tak debilně myšleno, tak bych měl mít od 4/2016 do 10/2016 dvě exkluzivní slevy a to z první smlouvy a pak z prodloužení. Když se ale podívám do vyúčtování, tak mi ještě vraceli dobropisem tisíce korun, protože to vyúčtování přepálili. Jakože jsem měl platit třeba 10 tisíc a fakturovali mi 14 tisíc. Na to jejich vydrbaný vyúčtování jsem si zvykl, vždy jsem dostal dobropisem ty přeplatky zpátky. Nesnáším exkluzivní slevy a už nikdy na to nekývnu.
Závěrem je mi proti srsti prodlužovat smlouvu s takto vychc*nou firmou, abych hrál podle jejich not jenom proto, abych ušetřil. Zítra mám osobní schůzku s obchoďákem T-mobile, nedělám si už naděje, že u nás existuje dobrý operátor, ale třeba budu mít štěstí...
PS: Do Vodafonu jsem poslal včera stížnost na neférové jednání se zákazníkem, tak jsem zvědavý na vyjádření..
5. 6. 2018 08:45:24
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349727
Hatsumeika
verified
rating uzivatele
14. 6. 2018 08:22:13
Kdysi, když jsem podnikal v Česku, měl jsem s českým Vodafonem podobnou zkušenost. Dal jsem jim sbohem, zamával rudým šátečkem a pořídil si sim kartu u BT. Od té doby platím za stejný objem hovorů asi tak 10-15% co jsem platil u českého vodafonu.
14. 6. 2018 08:22:13
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349726
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
18. 6. 2018 08:40:44
BBCUK - to uz jsme resili v jinem tematu. Pro ceskeho podnikatele (i obyc cloveka) je nesmysl, abych mel cislo s cizi predvolbou, protoze by mi nikdo nezavolal a o prijatem hovoru ani nemluvim.
Ohledne Vodafonu, podal jsem stiznost a bylo mi ve vsem vyhoveno. Tzn. staci proti tomu bojovat. Oni to zkusi a je to jen na nas....
Takze vyreseno
18. 6. 2018 08:40:44
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349725
Hatsumeika
verified
rating uzivatele
21. 6. 2018 10:22:00
Já přijímám hovory na telefon s cizí předvolbou bez problémů. Na můj telefon s anglickýmn číslem mi volá každý den asi 6-10 lidí a nemají s tím mentální problém. Fakt je, že ne všchni lidé jsou mentálně vyzrálí a tak se jistě najdou jedinci, kteří to nedokáží zvládnout. Pak asi také čeští nacionalisté, čili "čeští náckové", ty to také asi neskousnou. A Vy pawlisko patříte ke které skupině?
21. 6. 2018 10:22:00
https://webtrh.cz/diskuse/predcasne-prodlouzeni-ramcove-smlouvy-dobry-hnus-od-vodafonu/#reply1349724
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit