Nedá mi to se nevyjádřit k samotnému přechodu, většinou to bývá naopak, začíná se na uzavřených řešeních typu Shoptet, Fastcentric, atd.. a pak se jde na OS, takže osobně si myslím, že je to krok zpět, zřejmě si neměl(a) k dispozici žádného dobrého konzultanta, který by ukočíroval OS.
A tady je to hodně znát, protože Shoptet šablony jsou dosti omezené, musí se s nimi umět pracovat, a jakákoliv OS šablona, byť i free by v základu vypadala lépe. To je častý problém u shopů, které nabízejí více vrstev variant vč. selektoru barvy, tam ta šablona na to musí být vyladěná.
Je už tak nějak mojí tradicí, že tady hodnotím weby v bodech, ale tady nevím, jestli to má vůbec smysl.
01. Obchod je celkově strašně nepřehledný, není jasné, co jsou kategorie, co produkty, na co se vůbec může kliknout
02. Barevná kombinace není nejlepší, černá - zelená mají vedle sebe malý rozdíl v kontrastu, nejsem grafik, jako rychlou pomoc bych ztlumil tu černou na čitelnou šedivou a všechno modré na zelené. Ale rozhodně by to chtělo grafika se zaměřením na UX, aby předělal komplet barevnost toho shopu, ještě ta modrá do toho, to už je moc.
03. Kontaktní lišta - větší písmo (14px) a boldem
04. Logo - nedává smysl a ještě k tomu je moc vysoké, tj. nevhodné na většinu standardizovaných šablon, ale jestli je to tvoje firemní identita, tak se nedá nic dělat, ale určitě zmenšit
05. Prostor mezi menu a horní kontaktní lištou - moc místa, celkově zmenšit horní a dolní okraj, košík hodit do zelené
06. Menu - do zelené, větší písmo a úplně jinak strukturovat, je moc dlouhé a zbytečně zakrývá zbytek, lepší už od homepage ukazovat vlevo kategorie a nesuplovat to v horním menu. Jinak strukturu bych udělal asi takhle
- Samolepky - Na zeď - České nápisy a citáty
....
tím pádem budeš mít nahoře jen Samolepky, Nažehlování a Pomůcky (asi bych dal ostatní). Jinak všechno zkrátit - výdejní místo ve Vrchlabí - vyhodit dolů do patičky, Ke stažení zdarma = Ke stažení, Hodnocení dolů do patičky stejně jako ochranu osobních údajů
07. Homepage
a)mezi novinkama a menu to úplně vyhodit a dát tam nějaké ikonky s výhodama - tj. Doprava zdarma, .. to co máš dole
b) novinky pokud možno vyhodit ten dynamickej popis, když na to najedeš
c) kategorie vyhodit nebo si to nechat zpracovat od grafika, smysl to má jenom pokud jsou to nejpoužívanější kategorie
08. Patička - vyhodit odkazy na externí weby, žere to linkjuice, instagram buď roztáhnout po celé šířce (jak je zvykem) nebo vyhodit
09. Kategorie - vyhodit filtry (podle mně nemají smysl), vyhodit hledat (máš to nahoře) a vyhodit přihlášení (opět máš nahoře), jestli tam bude prázdný prostor doplň to hodnocením a nebo zase ty 3 ikonky, proč u tebe nakupovat, zmenšit detaily produktů, pokud jde
10. Detail produktu
a) malé písmo zvětšit alespoň na 12px
b) do košíku zelená barva a výraznější písmo
c) dostupné velikosti nahoře zrušit (to nikoho nezajímá, má to ve výběru)
d) vše do je pod "Do košíku" dát pod obrázek, pokud to jde, jinak valná většina atributů je stejně pro zákazníka nedůležitá, naopak doba dodání by měla být výrazná
3. 9. 2018 12:43:55