Zadejte hledaný výraz...

Přechod na DirectoGLOBAL.com

To Vembl: Tohle není podle mého názoru zrovna to nelepší vykročení ke ŠTĚSTÍ viz. váš článek na inblog.cz. Uvádět zisky při rozjezdu byznysu v marketingu nepovažuji zato pravé ořechové.
Viz. citace vašeho příspěvku;
Aktuálně je v systému po splatnosti částka asi 30 000 Kč a dalších asi 50 000 Kč je ve splatnosti. Je to mnohem méně než posledně ....
21. 10. 2009 17:37:50
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239364
WuShin
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
21. 10. 2009 21:32:31
A co při dojezdu businessu?:D
Napsal mara666;381315
To Vembl: Tohle není podle mého názoru zrovna to nelepší vykročení ke ŠTĚSTÍ viz. váš článek na inblog.cz. Uvádět zisky při rozjezdu byznysu v marketingu nepovažuji zato pravé ořechové.
Viz. citace vašeho příspěvku;
Aktuálně je v systému po splatnosti částka asi 30 000 Kč a dalších asi 50 000 Kč je ve splatnosti. Je to mnohem méně než posledně ....
21. 10. 2009 21:32:31
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239363
Dominik Ulrich
verified
rating uzivatele
(142 hodnocení)
21. 10. 2009 23:33:34
Vidím to spíš na dojezd...
3x urgence o výplatu, nulová odpověď....
Jedná se o relativně malou částku, cca 2k, ale jde spíše o princip...
Nyní uvažuji, jaké kroky podniknout teď... Po dobrém to zřejmě vyřešit nejde...
Nějaká rada?
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 23:40 ----------
Chápu, že máme rezervy v komunikaci s klienty a odpovídání na e-maily, ale mě prostě nebaví pořád dokola omýlat stejnou písničku
Aha, takže až se mě 10 klientů zeptá na stejnou věc, tak jim nemám odpovídat, protože se mi nechce omýlat stejnou písničku? To snad nemyslíš vážně...
Říká ti něco individuální přístup ke klientovi? Či serióznost?
Hlavně, že chápeš, to je opravdu skvělé...
---------- Doplňující příspěvek odeslán v 23:42 ----------
btw, už to začíná... není se čemu divit
Příspěvek od moliere » sob 10. říj 2009 10:43:37
Já jsem se zaregistroval, zadal dobití účtu, na mail mi přislo kam mam peníze zaslat.. Už je to 14 dní a můj účet u Directo global není dobitý.
Na emailové stížnosti společnost nereaguje. Příští týden podám trestní oznámení na Directo Global u Policie ČR.
Zdroj:
http://forum.directoglobal.com/viewtopic.php?f=5&t=63
21. 10. 2009 23:33:34
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239362
4models.cz
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
22. 10. 2009 00:05:29
dnes podano trestni oznameni spolu s jednou spolecnosti dosla trpelivost a na nejake jednou mozna fakt neverim
22. 10. 2009 00:05:29
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239361
Humik
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
22. 10. 2009 08:32:57
Takhle to proste delat nejde .. co nejaka jednorazova pujcka nebo neco takoveho ?
Neni prece mozne abych dobil do systemu nekolik tisic a lide, kteri zobrazi moji reklamu (naprosto bez problemu) z toho nedostali penize .. :-/
To je naproste selhani cash flow .. V pripade podobneho businessu by provize klientu vubec nikdy nemeli opustit ucet..
22. 10. 2009 08:32:57
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239360
Napsal Humik;381695
To je naproste selhani cash flow .. V pripade podobneho businessu by provize klientu vubec nikdy nemeli opustit ucet..
Přesně! Už jsem to Vemblovi radil nahoře (http://webtrh.cz/showpost.php?p=380545&postcount=881) a jak vidno, tak hodně psů zajícova smrt. Má asi hodně aktivit a nestíhá vše ukočírovat a ufinancovat. Škoda!
Zajímalo by mě, jak se dává ta žaloba na americkou firmu :-))
22. 10. 2009 09:55:17
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239359
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
22. 10. 2009 10:41:51
Napsal 4models.cz;381635
dnes podano trestni oznameni spolu s jednou spolecnosti dosla trpelivost a na nejake jednou mozna fakt neverim
Dobrá. Jak myslíte. Když mi tedy nevěříte, nedá se nic dělat. Z boje rozhodně neuteču.
Je to škoda, protože jsem si myslel, že nebudu muset sáhnout k tomu, abych se bránil všemi prostředky a nebudu muset kontrolovat každý web, včetně historie a bez milosti banovat každého kdo někdy porušil podmínky.
Tohle fakt chcete?
Nebylo by lepší to vyřešit v klidu a bez emocí.
22. 10. 2009 10:41:51
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239358
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
22. 10. 2009 11:10:19
Napsal Vembl;381762
Je to škoda, protože jsem si myslel, že nebudu muset sáhnout k tomu, abych se bránil všemi prostředky a nebudu muset kontrolovat každý web, včetně historie a bez milosti banovat každého kdo někdy porušil podmínky.
Tohle fakt chcete?
Nebylo by lepší to vyřešit v klidu a bez emocí.
určitě by ses měl hlavně všemi prostředky snažit vyrovnat svoje závazky, z pohledu člověka, který se na celou "kauzu" dívá okem nezaujatým, se v tom hrabeš jak pověstný slon v porcelánu... a ještě vyhrožuješ... neměla by být kontrola webů, zda nepodvádějí, základem celého systému??
22. 10. 2009 11:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239357
Napsal Vembl;381762
Nebylo by lepší to vyřešit v klidu a bez emocí.
Ano, stačí přece všem včas platit a je to "v klidu a bez emocí". Říká ti něco platební morálka? Nebo to jsou jen takové plané pojmy bez významu?
22. 10. 2009 11:27:22
https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239356
Vembl
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
22. 10. 2009 11:41:54
Napsal mat;381779
určitě by ses měl hlavně všemi prostředky snažit vyrovnat svoje závazky, z pohledu člověka, který se na celou "kauzu" dívá okem nezaujatým, se v tom hrabeš jak pověstný slon v porcelánu... a ještě vyhrožuješ... neměla by být kontrola webů, zda nepodvádějí, základem celého systému??
Já se snažím a dělám co mohu a taky se se všemi vyrovnáme. Jenom prostě potřebuji 2 až 3 týdny času. Nějakou žalobou se věci rozhodně neurychlí a je to úplně zbytečné.
Jinak kontrola webů je standardní součástí práce, ovšem byli jsme hodně benevolentní a některé věci jsme prostě nechávali plavat. Zabanovali jsme zatím jenom minimum účtů, a to ještě jenom tehdy pokud to jinak nešlo. Máme samozřejmě k dispozici kompletní logy za celou dobu fungování DirectoGLOBAL, apod.
Já uznávám, že někdo může mít k dnešnímu dni nanejvýš měsíc po splatnosti částku, která v drtivé většině nepřevyšuje 1 000 Kč. Krom toho je tam 1 platba ve výši 10 000 Kč, která je 20 dnů po splatnosti.
A také uznávám, že je to naše chyba, respektive je to chyba té obrovské akce, kdy jsme lidem dali peníze zadarmo. I přes ty problémy se to snažím udržet a opravdu dělám co mohu, abych všem závazkům dostál.
Včera jsem provedl další platby, další proběhnou dnes, něco se zaplatí příští týden, apod.
Prostě platíme průběžně tak jak to jde a všechno co dlužíme co nejrychleji vyplatíme.
Pokud jde o Moliereho a jeho "žalobu" na nepřipsání zaplacené částky, tak se to mohlo stát, ale nevím o žádné nepřipsané platbě a těch 10 plateb za měsíc by mi snad neuniklo. Napiš mi v klidu a bez nějakých emocí e-mail nebo PM sem o jakou platbu se jedná (částku, z jaké banky jsi platil, variabilní symbol pod kterým jsi platil), pokud jsi opravdu zaplatil a nepřipsalo se to, tak to napravíme - připíšeme nebo vrátíme peníze, ale díval jsem se na všechny platby a nic nepřipsaného jsem nenašel.
Jinak se mi celkově nelíbí ten tón, kterým se tady diskutuje a to, že mě někdo nazývá podvodníkem a vypouští nepodložená tvrzení typu, že je to konec DG, apod.
Své problémy si jako vždy vyřeším sám a všem zaplatím.
---------- Post was amended at 12:34 ----------
Takže mám dobrou zprávu:
  • Veškeré dlužné provize po splatnosti budou vyplaceny, něco dnes, něco zítra, zbytek v pondělí (je toho přeci jenom dost malých plateb). Nejpozději ve středu budou mít peníze všichni na účtech.
  • Začínáme opět reagovat na e-maily chodící na podporu.
  • Právě probíhá masivní probírka webů na DG a důsledná kontrola neběžících reklam. Všechny neběžící reklamy budou refundovány, stejně tak budou provedeny všechny refundace, na které jsme zatím nereagovali.
    Doufám, že tímto jsem poskytl další důkaz o své poctivosti. Problém s výplatami je tímto definitivně vyřešen, protože systém začíná nyní v podstatě od nuly, takže již žádné dlužné provize nebudou.
    ---------- Post was amended at 15:56 ----------
    Napsal Morasino;381224
    Není. Sám tomu nemůžeš věřit. :)
    Samozřejmě že je :). Pokud narážíš na tvoji fakturu tak ta měla datum splatnosti 7. října 2009. Nicméně teď je to již jedno, protože platby právě probíhají a s nimi bude uhrazena i ta tvoje faktura :).
    Omlouvám se všem za zdržení plateb.
    Na e-mailu bude teď fungovat nějaká podpora a začínáme důsledněji kontrolovat všechny weby v systému tak, aby byli spokojeni jak inzerenti, tak partneři.
    ---------- Post was amended at 16:20 ----------
    Napsal Mirek Hoza;380922
    V rámci fér jednání doporučuji, abyste uhradili škodu také inzerentům, kteří platí za reklamu, která se nezobrazuje. Fakt, že neřešíte technickou podporu znamená, že momentálně platím za několik reklam, které nejsou funkční a to se mi nelíbí. Škoda je sice v řádech stokorun, ale i to mi vadí. Systém je to dobrý, rád bych ho v budoucnu nadále využíval, ale za současného stavu u mě další inzerce není průchozí. Neopomíjejte prosím inzerenty. Děkuji
    Tohle se Mirku snažíme vždy nějak řešit, pokud reklama nefunguje nebo se nezobrazuje tak se zruší a peníze by se měly připsat zpět na účet. Pokud ti někde něco nefunguje a psal jsi na podporu, tak by se to mělo během týdne vyřešit až se k tomu v těch mailech prohrabeme. To platí i pro všechny ostatní. Rozhodně nechci abys platit za reklamu, která se nezobrazuje. Bohužel někdy to prostě nelze zachytit automaticky ani se to nepozná při zběžné kontrole, protože se třeba reklama nespustí, apod. No, i tady máme rezervy to je pravda, ale rozhodně pokud se někde něco nezobrazovalo tak za to inzerenti nebudou platit ...
  • 22. 10. 2009 11:41:54
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239355
    Tak to jsem zvědavá, zda mi peníze už konečně taky dorazí :kava:
    22. 10. 2009 21:13:00
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239354
    Doe John
    verified
    rating uzivatele
    22. 10. 2009 23:23:41
    Napsal Vembl;381799
    Pokud ti někde něco nefunguje a psal jsi na podporu, tak by se to mělo během týdne vyřešit až se k tomu v těch mailech prohrabeme. To platí i pro všechny ostatní.
    Děkuju za reakci, na podporu jsem psal, takže vše bude OK. Držím ti palce, je to hrozný nápor, který se tady ze všech stran sype. Dovedu si představit, jak náročné je vedení takové systému, nezavděčíš se bohužel nikdy všem. Podle mě k tomu humbuku hodně přispělo to, že se to snažíš dělat takhle transparentně a dáváš hodně nahlížet do svých karet. Holt cenná zkušenost do budoucna. Přeju, aby se vše stabilizovalo a v dobré obrátilo :kava:
    22. 10. 2009 23:23:41
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239353
    gofy13
    verified
    rating uzivatele
    (17 hodnocení)
    23. 10. 2009 00:43:30
    osobne je mi to uplne jedno,, DG nepouzivam,ale proc mam pocit,ze forum DG je na webtrhu ?
    nemelo by mit DG svoje forum,kde si bude resit svoje problemy ? kterych jak je videt neni malo... ?
    docela funny topic
    23. 10. 2009 00:43:30
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239352
    crapper
    verified
    rating uzivatele
    (4 hodnocení)
    23. 10. 2009 15:51:17
    DG má svoje fórum jen se toho řeší víc tady. ;)
    23. 10. 2009 15:51:17
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239351
    filipG
    verified
    rating uzivatele
    (4 hodnocení)
    23. 10. 2009 16:44:00
    Vembl - zvýš si tú províziu na 40% (od novo prijatých peňazí). S 20% nemáš žiadnu šancu do budúcnosti. Vždy to budeš len dotovať.
    23. 10. 2009 16:44:00
    https://webtrh.cz/diskuse/prechod-na-directoglobal-com/strana/62#reply239350
    Pro odpověď se přihlašte.
    Přihlásit