Zadejte hledaný výraz...

Přecházím od eshop-rychle.cz k Shoptet.cz

empeee
verified
rating uzivatele
14. 4. 2015 23:57:04
Napsal Tomve;1186489
Tak koukám, že problém shoptetu je ten, že nemají IT lidí.
---------- Post added 14.04.2015 at 19:09 ----------
btw nechci nikomu kecat do řízení firmy, ale mít firmu, kde (asi) hlavním byzem je poskytování online služby a mít jen 5 programátorů (z toho 1 vedoucí týmu) a 9 non-programátoru je kapek big fail. To pak nemůžete zákonitě stíhat.
Počty jsem brál podle sekce "náš tým"
Nesouhlasím.
1) Je troufalé tvrdit o nějaké firmě, do níž zvenku nevidím, že má nějaký problém. Já bych si to třeba nedovolil.
2) Nikde není psáno, že ten tým, prezentovaný na stránkách, jsou jediní lidé pracující pro Shoptet. Osobně si umím představit řadu externistů, odborníků, kteří mají raději vlastní podnikání a pro Shoptet dělají dílčí věci na základě dohody, nikoli na běžný pracovní úvazek (tohle ale může být i jinak, nechci spekulovat).
3) Pokud 5 programátorů zvládne připravit kvalitní a funkční e-shop, a to podle mě jde zvládnout, a současně se firma (chytře) rozhodne opustit individuální práce jako např. tvorbu unikátních designů, pak rozvoj e-shopu a jeho udržování v chodu je IMHO pro 5 lidí celkem v pohodě.
14. 4. 2015 23:57:04
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101031
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 4. 2015 02:28:22
Já si prostě nedovedu představit, jak bych měl údržovat / vývijet soft v 5ti osobách (možná mají externisty, beru podle sekce náš tým), když na tom jede 5k zakázníků s denním obratem 20mega (homepage počty).
Ale možná blbě programuji - nejdřív přemyšlím, pak zkouším a nakonec zvolím řešení. Možná stačí jen datlovat do klavesnice a nic moc neřešit.
15. 4. 2015 02:28:22
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101030
empeee
verified
rating uzivatele
16. 4. 2015 02:19:18
No já si to představit umím, protože v případě Shoptetu už nějakou dobu nejde o individuální zakázky, ale o krabici, pro všechny uživatele stejnou. Dělal jsem chvíli obchod pro firmu, kde se programovaly řádově složitější věci, tým programátorů neměl ani 10 lidí a taky to šlo.
Ale samozřejmě do toho nevidím, to by tu musel odpovědět někdo ze Shoptetu, jak stíhají nebo nestíhají, jestli mají i externisty atd. Celkem je mi to jedno, stačí mi jako zákazníkovi, že to funguje. Moje reakce byla hlavně o tom, že bych si nedovolil o jakékoli firmě bez interních znalostí tvrdit, že "má problém" nebo že je něco "big fail". Nic ve zlým. ;)
16. 4. 2015 02:19:18
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101029
Vyse obratu klientu prece nezalezi od toho, kolik programatoru resi system. Jestli jich bude 5 nebo 15 je irelevantni. Muze jich mit treba 100 a bude pak i cenove konkurenceschopna? Ono ti neni o dojmech, ale efektivite a ekonomice.
16. 4. 2015 08:25:54
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101028
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
16. 4. 2015 12:22:18
Napsal Tomve;1186489
Tak koukám, že problém shoptetu je ten, že nemají IT lidí.
---------- Post added 14.04.2015 at 19:09 ----------
btw nechci nikomu kecat do řízení firmy, ale mít firmu, kde (asi) hlavním byzem je poskytování online služby a mít jen 5 programátorů (z toho 1 vedoucí týmu) a 9 non-programátoru je kapek big fail. To pak nemůžete zákonitě stíhat.
Počty jsem brál podle sekce "náš tým"
Napsal Tomve;1186575
Já si prostě nedovedu představit, jak bych měl údržovat / vývijet soft v 5ti osobách (možná mají externisty, beru podle sekce náš tým), když na tom jede 5k zakázníků s denním obratem 20mega (homepage počty).
Ale možná blbě programuji - nejdřív přemyšlím, pak zkouším a nakonec zvolím řešení. Možná stačí jen datlovat do klavesnice a nic moc neřešit.
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu a Váš pohled zvenčí.
Můžu poprosit jen informaci, z čeho konkrétně Vám vyplynulo, že nestíháme udržovat a vyvíjet náš systém, protože nemáme IT lidi? Možná to nebylo úplně zřejmé z mých předchozích zpráv, ale zkusím to napsat znovu a lépe - rozhodnutí nedublovat služby není pro to, že bychom to nestíhali nebo na to neměli kapacity, ale proto, že chceme ten vývoj posouvat kupředu a ne jen nafukovat systém do stran. Tohle s aktuálními kapacitami absolutně nesouvisí. Ano, pokud bychom takové rozhodnutí nabízet víc poskytovatelů jedné propojené služby udělali, museli bychom tým rozšířit, aby se vývoj nezastavil a aktuální tým programátorů nepracoval jen na udržování stávajících propojení, ale tohle rozhodně není cesta, kterou se chceme dát. Nehledě na to, že by to šlo ruku v ruce se zdražováním služby a ani to nikdo nechce.
Nevím, do jaké míry znáte náš systém a znáte podrobnosti vývoje našich e-shopů, ale můžu Vám za sebe říct (a pánové, kteří jsou angažovaní - Michal Kubíček nebo Empee z předchozí komunikace, Vám jistě potvrdí), že i s aktuálním počtem programátorů a kodérů v našem týmu jde vývoj velmi rychle kupředu. Koukněte se do testovačky, kterou jsem Vám založila, do výpisu novinek http://54528.myshoptet.com/admin/archiv-novinek/ (přihlašovací údaje jsou katka@shoptet.cz, heslo "webtrh2015"), uvidíte sám, že e-shopy "rostou" klientům pod rukama. Nebo i z toho Vám připadá, že vývoj nestíháme? Za zpětnou vazbu budu ráda.
V modelu, jaký máme nastavený, hraje roli kvalita týmu, nikoliv kvantita. A vzhledem k feedbacku od klientů na naši práci, vývojová vylepšení či novinky, na neustále se navyšující počet klientů (těch, kteří s e-shopy začínají, nebo těch, co k nám přecházejí od jiných poskytovatelů) si za kvalitou naší práce respektive týmu pevně stojím. Ale pokud máte jiný názor, budu ráda za konkrétní připomínky a konstruktivní kritiku. I ta nás posouvá kupředu :) Nicméně s Vámi nemůžu souhlasit, v tomhle rozhodně big fail nevidím. Kdyby to byl big fail, jak píšete, nebyli bychom tam, kde jsme teď...
Takže ano, můžeme si s přehledem dovolit mít tým do 20 lidí a provozovat více jak 5000 aktivních e-shopů. Protože jak víte, pronajímáme hotové řešení, takže všechny e-shopy mají společné jádro. A tak mohou kolegové přemýšlet / hledat řešení / naprogramovat / vyzkoušet / a nasadit plošně všem e-shopům se základní šablonou. A pak už nehraje roli, jestli těch klientů je 50, 5 000 nebo 50 000.
A ještě pro doplnění - externisty - nenajímáme.
Mějte fajn den,
Katka
16. 4. 2015 12:22:18
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101027
empeee
verified
rating uzivatele
16. 4. 2015 12:39:36
Napsal Michal Kubíček;1186981
Vyse obratu klientu prece nezalezi od toho, kolik programatoru resi system. Jestli jich bude 5 nebo 15 je irelevantni. Muze jich mit treba 100 a bude pak i cenove konkurenceschopna? Ono ti neni o dojmech, ale efektivite a ekonomice.
Naprostý souhlas. V tomhle bych řekl, že před časem udělal větší chybu Shopsys - nabrali dost lidí, otevřeli pobočky všude možně (Ostrava, Brno, Bratislava, Praha) - a pak se málem položili (no dobrá, to možná kecám, ale fakt je, že pobočky omezili a razantněji se zaměřili na movitější klientelu, staví e-shopy od 35 tis. za základní šablonu, ale spíš od 100 tis. výše, ulovili třeba OKAY (což je možná zachránilo), no a jedou individuálně, na rozdíl od Shoptetu. Podle mě sice mají větší tým, ale za tu cenu, že už nejsou zajímaví pro malé klienty a musí zákonitě točit jiné peníze.
Ostatně to je důvod, proč u nich letos s jiným (starým) projektem končím, nevyplatí se u něj investovat do kompletního předělání Shopsys 3 na Shopsys 5, responzivní design s moderní grafikou, napojení na IS a dnes běžnými funkcemi. Měsíční cena jen za hosting už by byla v mém případě min. 590 bez DPH, k tomu bych si měl ideálně ročně platit podporu v ceně 5 990 bez DPH a celá ta sranda se změnou by vyšla min. na 50 tis., bez grafiky, spíš to odhaduju na vyšší sumu, možná i dvojnásobně.
Ano, kdo potřebuje individuální služby, dostane je spíš od firmy s větším týmem, ale taky za jinou cenu...
16. 4. 2015 12:39:36
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101026
qwertr
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
16. 4. 2015 12:47:47
btw nechci nikomu kecat do řízení firmy, ale mít firmu, kde (asi) hlavním byzem je poskytování online služby a mít jen 5 programátorů (z toho 1 vedoucí týmu) a 9 non-programátoru je kapek big fail. To pak nemůžete zákonitě stíhat.
Robil som vo softwerovej firme, kde zo 60 zamestnancov bolo tych programatorov tak 15. V druhej firme z 12 zamestnancov sme boli programatory 3 a firma mala asi tak 1k zakaznikov. Kazda z tych firiem robila krabicovy system. Shoptet tak isto nerobi programy na zakazku. Maju svoj system a ten riesa. Robia udrzbu a doprogramovavaju.
Pri velkom pocte zakaznikov, ked nerobis individualne upravi, nie je problem v programtoroch ale nasledny support.
16. 4. 2015 12:47:47
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101025
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
16. 4. 2015 13:58:41
Tohle je přesně ten případ, kdy tady chybí možnost psát jako neregistrován a přes anonymní VPN, takže to nechám tak a ani přes PM nic nebude.
16. 4. 2015 13:58:41
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101024
markus1
verified
rating uzivatele
2. 9. 2015 01:45:05
Že jsem tak smělý...jak probíhá migrace eshopu?
Máme na eshop-rychle taky už pár let eshop, s 500+ položkami ručně vloženými. Celkem nerad bych vše vkládal na shoptet ručně. S tím souvísí kopa dalších dotazů kterou vede dotaz jak je to s odkazy (produktů, kategorií...), a tedy obecně SEem.
Cílem migrace není eshop zabít, ale posunout dále..
Díky
2. 9. 2015 01:45:05
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101023
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
2. 9. 2015 09:07:07
Zdravím, Markusi,
asi nejideálnější bude, pokud pro migraci do Shoptetu využijete možnost přesunu obsahu původního e-shopu pomocí Heureka feedu (jak popisuje tento článek http://blog.shoptet.cz/naplnte-zbozi-do-e-shopu-rychlosti-feedu/). Díky tomu se Vám převede nejen obsah, ale také automaticky nastaví přesměrování původních url adres původního e-shopu na adresy nové (viz zmíněný článek).
Mějte fajn den a pokud budete potřebovat s čímkoli poradit, technická podpora je Vám plně k dispozici (i v průběhu testování www.shoptet.cz/vyzkouset/).
Katka
2. 9. 2015 09:07:07
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101022
markus1
verified
rating uzivatele
2. 9. 2015 17:19:08
Napsal SHOPTET.cz;1222495
Zdravím, Markusi,
asi nejideálnější bude, pokud pro migraci do Shoptetu využijete možnost přesunu obsahu původního e-shopu pomocí Heureka feedu (jak popisuje tento článek http://blog.shoptet.cz/naplnte-zbozi-do-e-shopu-rychlosti-feedu/). Díky tomu se Vám převede nejen obsah, ale také automaticky nastaví přesměrování původních url adres původního e-shopu na adresy nové (viz zmíněný článek).
Mějte fajn den a pokud budete potřebovat s čímkoli poradit, technická podpora je Vám plně k dispozici (i v průběhu testování www.shoptet.cz/vyzkouset/).
Katka
Děkuji za informace, ještě se zeptám jak je to v obrázky? Ty je nutné vložit ručně že?
Díky
2. 9. 2015 17:19:08
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101021
v heureka feedu je jeden obrázek, který se tím přenese.
2. 9. 2015 17:22:36
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101020
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
3. 9. 2015 10:05:16
Můžete využít i hromadného importu přes tabulky xlsx nebo csv, kterým můžete importovat libovolný počet obrázků (v importu budou url adresy jednotlivých obrázků). Pak ale je potřeba provést přesměrování původních stránek na nové ručně (v sekci Marketing / Základní SEO / Přesměrování URL). Toto přesměrování import přes Heureka xml feed se provádí automaticky, jak jsem psala.
3. 9. 2015 10:05:16
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz/strana/2#reply1101019
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit