Zadejte hledaný výraz...

Přecházím od eshop-rychle.cz k Shoptet.cz

Přecházím z eeshopem po pár letech od eshop-rychle.cz k shoptet. Můžete mi napsat, jestli se vám nový ehsop líbí více(i přesto že to je klasická šablona) a také co se tyče funkčnosti, co je dobré/co chybí. Zda tam mám nějaké chyby.
jedná se o přechod z dopenezenky.cz na 52230.myshoptet.com
Díky moc
24. 3. 2015 16:19:00
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101046
PitiPitiPa
verified
rating uzivatele
24. 3. 2015 16:26:31
Můj osobní názor je ten, že sis mohl ušetřit peníze a starosti a nechat to tam , kde to bylo.
24. 3. 2015 16:26:31
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101045
Naprosto souhlasím :-) Prašť jako uhoď.
24. 3. 2015 16:34:31
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101044
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
24. 3. 2015 16:44:50
Koukni na shoptet i v IE 8. :-)
24. 3. 2015 16:44:50
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101043
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
24. 3. 2015 17:13:28
Na mě teda lépe působí ten první e-shop :-)
24. 3. 2015 17:13:28
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101042
Z mobilu to je krok dopredu. Jinak prima veci:)
24. 3. 2015 17:53:51
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101041
Napsal PitiPitiPa;1180077
Můj osobní názor je ten, že sis mohl ušetřit peníze a starosti a nechat to tam , kde to bylo.
To bych peníze možná ušetřil, ale shoptet je funkčně úplně někde jinde....
---------- Příspěvek doplněn 25.03.2015 v 08:45 ----------
Napsal Jakub Hamala;1180082
Koukni na shoptet i v IE 8. :-)
Nemám možnost, zobrazuje se to tam nějak špatně ?
25. 3. 2015 08:44:49
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101040
empeee
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 19:40:29
Taky jsme přešli od Bohemiasoftu k Shoptetu (ještě ve fázi výstavby, zatím e-shop stále není úplně hotový). Šablonu používáme víceméně stejnou, tedy s jinými barvami a obsahem samozřejmě. Funkčně z pohledu zákazníka podle mě naprosto ok.
Z pohledu administrátora už to taková sláva není, dovolím si pár dotazů, jestli se ti bude chtít odpovídat:
- jak ti vyhovuje nutné PayU (s jiným systémem Shoptet nespolupracuje) oproti GoPay? Mě odradila nutnost úhrady za zprovoznění plateb kartou 3 900 Kč bez DPH + měsíční paušál + nejvyšší procentuální poplatky.
- nechybí ti některé věci, které i ten levný e-shop uměl (např. zasílání SMS)?
- nevadí ti, že i násobně dražší Shoptet je vlastně "krabice" bez větší ochoty cokoli změnit? (prosím nezaměňovat s ochotou obecně a s komunikací :))
26. 3. 2015 19:40:29
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101039
Napsal empeee;1180907
Taky jsme přešli od Bohemiasoftu k Shoptetu (ještě ve fázi výstavby, zatím e-shop stále není úplně hotový). Šablonu používáme víceméně stejnou, tedy s jinými barvami a obsahem samozřejmě. Funkčně z pohledu zákazníka podle mě naprosto ok.
Z pohledu administrátora už to taková sláva není, dovolím si pár dotazů, jestli se ti bude chtít odpovídat:
- jak ti vyhovuje nutné PayU (s jiným systémem Shoptet nespolupracuje) oproti GoPay? Mě odradila nutnost úhrady za zprovoznění plateb kartou 3 900 Kč bez DPH + měsíční paušál + nejvyšší procentuální poplatky.
- nechybí ti některé věci, které i ten levný e-shop uměl (např. zasílání SMS)?
- nevadí ti, že i násobně dražší Shoptet je vlastně "krabice" bez větší ochoty cokoli změnit? (prosím nezaměňovat s ochotou obecně a s komunikací :))
-PayU mi nevyhovuje vůbec a spíš mě to celé pěkně štve. Když jsem zjistil že nepodporují GoPay, tak mě to trochu naštvalo,ale budiž. Předělával jsem eshop a před spuštěním jsem se šel zaregistrovat na PayU a až v registraci jsem teprve zjistil, že pokud budu chtít použít platební karty, tak musím zaplatit 3900 Kč + každý měsíc cca 200 Kč + procenta,tak to mě dost naštvalo. Věřím že tohle může někoho zcela odradit. U GoPay se nic takového neplatí, mimo procent z prodeje.Určitě veliká škoda že shoptet nenabízí dvě platební brány.
- Zrovna SMS jsem nakonec vůbec nepoužíval. Ale že některé věci 6 x dražší eshop neumí, mě trochu vadí. Např počet kusů skladem umí pouze nejdražší varianta. online chat zatím pouze od Zoppim,smartsupp se připravuje. Trochu mi tu chybí že u eshop rychle to stačilo nahrát do patičky a už to šlapalo, tady pokud to nepodporuje,tak tam nic moc přidat jiného nejde :(
- s tím že by nebyly ochotný cokoliv změnit, zatím zkušenost nemám, nemohu soudit. Ale ochota a komunikace je v pohodě
Určitě převažují pozitiva, ale aby ne když je to 6 x dražší :)
26. 3. 2015 21:44:21
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101038
empeee
verified
rating uzivatele
26. 3. 2015 22:23:23
Díky za rychlou reakci.
Mě to PayU právě taky strašně štve, je to z těch věcí, které se mi na Shoptetu nelíbí, to nejhorší. Zkoušel jsem se s nimi domluvit, jestli by nešlo implementovat GoPay nebo jinou bránu, ptal jsem se, proč vybrali jen jednu jedinou (nejdražší možnou) a nedávají zákazníkům na výběr aspoň ze dvou, vždy jsem narazil úplně stejně - většině zákazníků to vyhovuje, novou bránu neplánujeme, ale můžete to napsat do knihy přání. Hm. Výsledek samozřejmě nula. Fakt nechápu, proč bych měl někomu platit 4000 a potom každý měsíc dalších 200 - za nic! GoPay ani Comgate nic takového nechtějí, jen provizi z transakce, a navíc jsou oproti PayU levnější. Nechceš jim taky zkusit napsat? Třeba se nás postupně sejde víc a přiměje to Shoptet k implementaci druhé brány (moc tomu nevěřím, ale proč to nezkusit...).
Já SMS řeším taky jinak, ale bylo by pěkné, kdyby je Shoptet uměl, když je umí řádovně levnější e-shop.
Počet kusů skladem si můžeš přikoupit i k levnější variantě za 100 Kč měsíčně nebo 1490 Kč jednorázově, modul se jmenuje Skladové hospodářství, docela o něm uvažuju, protože to pak z pohledu zákazníka líp vypadá.
A jinak máš pravdu, chat jen od Zopim, e-maily jen Mailchimp, platební brána jen PayU...to jsou přesně ty věci, které se mi nelíbí, jen jedna možnost nebo nic, žádná volba.
Nejsou ochotní nic změnit proto, že mají nějaký plán implementace a tím se řídí. Když najdu nějakou chybu, opraví ji rychle, protože je to chyba u všech zákazníků (např. překrytý text apod.), když jsem usiloval o lepší napojení na Pohodu, vyšli mi hodně vstříc, věnovali tomu čas a hodně to vylepšili v krátké době - to ano. Ale cokoliv nového, jiného, tam tvrdě narážím. Vždy mě odkazují na knihu přání, ta ale podle mě buď nefunguje, nebo se věci z ní řeší třeba za půl roku, za rok. A to je v online světě sakra dlouhá doba.
Jinak i u mě převažují pozitiva, ten systém je celkově o dost jinde než levný Bohemiasoft - ale že by byl 6x lepší, když je 6x dražší, to bych neřekl. Spíš mu chybí víc kvalitní konkurence, která by ty ceny trochu vylepšila ;)
26. 3. 2015 22:23:23
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101037
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
13. 4. 2015 17:58:55
Zdravím vás a zkusím vstoupit do diskuse.
Začnu obecně - naším cílem, jak už jsem mnohým z vás, kteří se mnou přes info@shoptet.cz komunikovali, vysvětlovala, že se snažíme náš systém vyvíjet kupředu. Tedy nenafukovat jej do stran dublováním jedné služby od různých poskytovatelů, ale vybrat vždycky tu nejlepší nabídku a tu do systému napojit. Protože samotné napojení stojí čas, ale hlavně i udržování funkčního propojení je čas, který by jinak náš vývoj mohl využít na vylepšení systému. A je poměrně zásadní rozdíl v čase, jestli udržujete propojení jen s PayU, nebo s dalšími dvěma systémy. A ano, pak se dostáváme do situace, že naším výběrem se trefíme do noty nějaké skupině lidí a dalších X naštveme. Pokud tedy volíme, jestli vyvíjet systém s tím tempem, jaké je aktuálně nasazené (tedy vysoké :)), nebo dublovat stávající funkce, jdeme cestou vývoje, byť za cenu, že se to nebude líbit všem. A skutečně pevně věřím, že ty vývojové věci, veškeré novinky a vylepšení jsou i pro vás dostatečnou přidanou hodnotou.
Co se harmonogramu implementace změn týče, ta je v naší práci nezbytná. Požadavků na náš systém a návrhů na rozšíření neustále přibývá. Vždycky je ale třeba najít kompromis mezi tím, co chtějí klienti do systému (a věřte, že každý klient, který posílá svůj návrh, má pocit, že ta jeho navrhovaná změna je tou nezbytnou a nejdůležitější), a co má skutečně přidanou hodnotu, která povede ke konverzím. Plus také námi navrhovaná vylepšení, která plynou z analýzy trhu, z UX analýzy (jak e-shopu z pohledu zákazníka, tak samotné administrace), dostáváme zpětnou vazbu od SEO specialistů atd. A tyhle všechny podněty zpracováváme s nějakou návazností. Nechceme si hrát na diktátory, kteří vás neposlouchají a kterým je jedno, co klienti říkají. Vůbec ne - i proto existuje Kniha přání a možnost hlasování k jednotlivým návrhům. Jen je třeba prát v potaz to, že všechny e-shopy běží na společném jádře a všechny novinky nasazujeme všem se standardní šablonou. Proto je hodně potřeba vývoj plánovat, abychom mohli zachovat kontinuitu vývoje a hlavně kompatibilitu všech rozšíření. Proto skutečně není možné implementovat všechno, co si klienti řeknou. Pořád se bavíme o pronájmovém řešení, ne o e-shopu na míru. A myslím, že i vy chcete mít e-shop na systému, který je stabilní a který se vám vyvíjí pod rukama a to za cenu měsíčního poplatku maximálně 2 000 Kč (v případě nejvyššího tarifu Enterprise).
A teď k tomu zajímavějšímu, neobecnému.
I přes všechno výše napsané jsme udělali výjimku, která nás sice nikam neposune a zpomalí ve vývoji, ale velmi pravděpodobně pomůže hodně našim klientům (ať už stávajícím, nebo těm, kteří zvažují přechod k nám). A to:
Ad PayU - snad vás potěším čerstvou (hodně, hodně čerstvou) novinkou, že jsme na základě vašich připomínek právě začali jednat s GoPay, které řádově v týdnech propojíme s našimi e-shopy. Kdo se tedy rozmýšlí nad platebním systémem, bude mít nyní kromě stávajícího PayU a PayPal ještě k dispozici GoPay.
Ad SMS - a snad vás potěším i v tomto případě, aktuálně jednáme i ohledně SMS notifikací do našich e-shopů.
Ad Zopim - ani zopim už není jediným chatem, teď k němu přibyl nově i český Smartsupp
Ad newslettery - nyní máte možnost posílat newslettery přímo z administrace e-shopu, a nebo využít hodně sofistikovaný systém, jakým je právě MailChimp. V tomto případě změnu nabídky nechystáme.
Tak, kdo dočetl až sem, gratuluji, a pevně doufám, že jsem alespoň některé členy této diskuse potěšila. Kdybyste měli další dotazy, jsem vám i nadále k dispozici na info@shoptet.cz, případně tady.
Mějte pěkný den,
Katka SHOPTET.cz
---------- Příspěvek doplněn 13.04.2015 v 18:04 ----------
Ještě bych ráda podotkla k nahrávání kódů do patičky, co tu bylo zmíněno (v případě Smartsupp), že i v případě e-shopů od Shoptetu je možné nahrávat kódy nebo javaskripty přímo administrátorem e-shopu. A to v administraci, v sekci Nastavení vzhledu / editor HTML. Takže pokud máte cokoliv, co chcete nahrát do hlavičky nebo patičky, můžete zde.
Pěkný den,
Katka SHOPTET.cz
13. 4. 2015 17:58:55
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101036
empeee
verified
rating uzivatele
13. 4. 2015 22:12:38
Katko, díky za reakci. Jsem rád, že se letos konečně "ledy hnuly" a snad trochu i s mým přispěním (už si říkám vrchní prudič :)) jste se rozhodli pro více možností tam, kde to dává smysl. Tleskám a děkuji za to!
A tiše doufám, že zvážíte změnu i u toho newsletteru, protože Mailchimp je sice asi největší a možná i nejlepší, ale má dvě zcela zásadní nevýhody:
1) Rozhraní je kompletně v angličtině (neříkám, že je to tak velký problém, ale u českého e-shopu bych spíš čekal nějaký český e-mailingový systém)
2) Odesílané e-maily nejsou posílány z nadefinované adresy, ale zástupně, což vede často k tomu, že e-maily padají lidem do spamu, navíc se nedají jednoduše označit jako nespam, protože ta odchozí adresa je nejspíš Mailchimpem generovaná a u každého e-mailu se liší
13. 4. 2015 22:12:38
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101035
SHOPTET.cz
verified
rating uzivatele
14. 4. 2015 10:19:12
Dobré dopoledne,
jsem ráda, že Vás moje novinky potěšily. Ale neberte to tak, že když budete "prudit", že si svoje návrhy vydupete :) tak to není. Každopádně jsme dali argumentům našich klientů za pravdu a i za tu cenu, že to zbrzdí na nějaký čas vývoj, rozhodli jsme se v těchto případech udělat výjimku a systém rozšířit o další poskytovatele stávajících funkcí. Tak pevně doufám, že novinky přinesou maximum užitku.
Co s Mailchimpu týče, tak ano, Vaše argumenty jsou na místě, nicméně ten rozdíl se SmartEmailingem není tak markantní, abychom to museli řešit s vysokou prioritou, jakou má například teď GoPay. Maily padají do spamu z M.CH. zhruba stejně jako z S.E., MailChimp využívá mj. i DKIM (viz náš článek na blogu), takže hlavně se Seznamem, kde byly nejčastější potíže s doručením mailů, již problém být nemá. Každopádně zkuste být zatím s MailChimpem (i s námi) trpělivý. SmartEmailing rozhodně nezavrhujeme, jeho implementace je ve střednědobém plánu :) Tak vidíte, přeci jen se domluvíme ;)
Přeji hodně objednávek a fajn den,
Katka SHOPTET.cz
14. 4. 2015 10:19:12
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101034
empeee
verified
rating uzivatele
14. 4. 2015 18:28:01
Rozhodně nemám v úmyslu Vás a Vaše kolegy dál zaměstnávat tím, že si budu vymýšlet další a další úpravy a pak je i tady na Webtrhu prosazovat. Nic takového, raději svůj čas věnuji naplňování e-shopu produkty a články, než se pořád někde o něčem dohadovat. Šlo mi o platební karty, kde se mi cenová politika PayU nelíbila natolik, že jsem se rozhodl je nepodpořit, ale současně jsem chtěl nabídnout zákazníkům platby kartou. To, že současně zmiňuji xy dalších věcí, kde také není (nebo donedávna nebyla) alternativa, neznamená, že jsou i tyto další funkce pro mě nějak zásadní, jen by se mi líbilo, kdybyste dali na výběr i v dalších oblastech. A to, že jsme se nakonec dostali až sem na Webtrh, to mě trochu samotného mrzí, ale jinak to v tomto případě asi nešlo, když na helpdesk, e-maily i knihu přání byla odezva z Vaší strany pro mě negativní.
Tedy ještě jednou: děkuji za to, že jste se rozhodli implementovat ještě druhý systém pro platby kartou, že jste přidali kromě Zopimu i Smartsupp, že zvažujete možnost posílání SMS přímo z e-shopu. Pokud se časem dostane i na SmartEmailing, jak píšete, ve střednědobém plánu, tím lépe. Váš systém mi celkově vyhovuje, líbí se mi nejvíc ze všech ostatních pronájmových systémů, které jsem kdy vyzkoušel. Byť se s Vámi asi ještě nějakou dobu budu bavit o těch cca 10% věcí, které mi nevyhovují, neznamená to, že bych si vybral jinak - jen se snažím maximálně vyladit, co je možné, abych Vás do budoucna "obtěžoval" co nejméně a jen fungoval a pokud možno vydělával. :)
14. 4. 2015 18:28:01
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101033
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
14. 4. 2015 18:36:50
Tak koukám, že problém shoptetu je ten, že nemají IT lidí.
---------- Post added 14.04.2015 at 19:09 ----------
btw nechci nikomu kecat do řízení firmy, ale mít firmu, kde (asi) hlavním byzem je poskytování online služby a mít jen 5 programátorů (z toho 1 vedoucí týmu) a 9 non-programátoru je kapek big fail. To pak nemůžete zákonitě stíhat.
Počty jsem brál podle sekce "náš tým"
14. 4. 2015 18:36:50
https://webtrh.cz/diskuse/prechazim-od-eshop-rychle-cz-k-shoptet-cz#reply1101032
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit