Zadejte hledaný výraz...

PR management – doporučte firmu

OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 5. 2017 06:52:32
Jeden z klientů prodává mírně problematický sortiment a v důsledku toho vznikají na různých místech na internetu hejty (lidé pořádně nečtou podmínky nákupu, pošťák hodí věc za plot místo předání a zákazník z toho viní e-shop apod.).
Máme hypotézu, že tyhle hejty nějakým způsobem snižují konverzní poměr na e-shopu. Řešili jste někdo spolupráci s nějakou firmou, která se zaměřuje na vyhledávání/reakce/v krajním případě snahu o odstranění nepravdivých informací?
16. 5. 2017 06:52:32
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278901
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
16. 5. 2017 07:53:26
Doporučuji hledat Online Reputation Management. Stačí se podívat například na AAA Auto, které na tom s reputaci nebývá moc dobře, jak to má ošetřené třeba na Googlu.
16. 5. 2017 07:53:26
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278900
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 5. 2017 08:02:35
Napsal Martin;1386174
Doporučuji hledat Online Reputation Management. Stačí se podívat například na AAA Auto, které na tom s reputaci nebývá moc dobře, jak to má ošetřené třeba na Googlu.
Jasný, něco bych dohledal, zde mi jde o případné osobní doporučení konkrétní firmy.
16. 5. 2017 08:02:35
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278899
Proč myslíte, že mají firmy speciální tým na nějaké odstraňování negativních ohlasů? Prostě dělejte svoji práci dobře a pozitivní ohlasy budou převládat a na negativní se nikdo nepodívá. Nebo vám takhle pošťák zahodí 8 zásilek z 10? Tomu moc nevěřím :-) Copak třeba Alza řeší, že lidi nesnášejí ufouna? Neřeší, naopak, masíruje je ještě víc :-D Pokud vám nefungují služby, tak se to nespraví tím, že to schováte za nějaké PR.
16. 5. 2017 09:03:10
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278898
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
18. 5. 2017 07:54:49
Napsal Tomáš Maňhal;1386188
Proč myslíte, že mají firmy speciální tým na nějaké odstraňování negativních ohlasů? Prostě dělejte svoji práci dobře a pozitivní ohlasy budou převládat a na negativní se nikdo nepodívá. Nebo vám takhle pošťák zahodí 8 zásilek z 10? Tomu moc nevěřím :-) Copak třeba Alza řeší, že lidi nesnášejí ufouna? Neřeší, naopak, masíruje je ještě víc :-D Pokud vám nefungují služby, tak se to nespraví tím, že to schováte za nějaké PR.
Díky za komentář zcela odtržený od praxe a nereagující na původní otázku.
18. 5. 2017 07:54:49
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278897
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
18. 5. 2017 10:13:53
Já takové zakázky už řešil a něco i teď řeším. Osobně doporučuju naslouchat a hledat konstruktivní kritiku, tu pak hledat řešení a výsledek pak dávat pod tu kritiku. Něco podobného kdysi udělal Dell a mělo to úspěch. Jenže to se nesmí firma bát se zlepšovat...
Další metodou je publikace PR článků ve větším množství. Prostě zahltit informační kanály pozitivními zprávami. To ty negativní naředí. Osobně si myslím, že je to dražší způsob, než první jmenovaný a hlavně dlouhodobě neefektivní.
Úplně mimózní jsou představy některých firem, že lidem začnou vyhrožovat právníky a oni pak smažou ty recenze a články. Něco jde smazat. Když si situaci vysvětlíte, tak zákazník je schopen recenzi upravit, nebo smazat. Zarputilé kverulanty ovšem nepřesvědčíte a čím více se budete snažit je omezit, tím více budou řvát.
Takže doporučil bych tu první variantu. Začít vést dialog. Vytipovat zajímavé kritiky a nechat je, ať formulují cíle pro zlepšení firmy. To se pak i snadno šíří cestou PR článků a TZ.
18. 5. 2017 10:13:53
https://webtrh.cz/diskuse/pr-management-doporucte-firmu#reply1278896
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit