Zadejte hledaný výraz...

PR články – umístění na weby?

LukasP
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
13. 12. 2010 09:42:34
V systému chybí zásadní informace a to alespoň přibližný počet návštěv. Samozřejmě je to těžko ohlídatelné, mnoho lidí by to neaktualizovalo apod. Potom by se nekupovali jen ranky, ale také to co je účelem PR článku, tedy nové návštěvy a případní kupující.
13. 12. 2010 09:42:34
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590920
Battleforce.cz
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
13. 12. 2010 09:54:19
Napsal LukasP;605410
V systému chybí zásadní informace a to alespoň přibližný počet návštěv. Samozřejmě je to těžko ohlídatelné, mnoho lidí by to neaktualizovalo apod. Potom by se nekupovali jen ranky, ale také to co je účelem PR článku, tedy nové návštěvy a případní kupující.
Prosímtě, ale ty jsi asi do teď nepochopil význam PR i když ti to tu milionkrát omýlali .... pokud máš web kde je 1m uip/den a uveřejněný článek bude brak a hlavně mimotématický, tak ti zněj přejde prd prd nic lidí, pokud máš web s návštěvností 100 UIP/den a PR článek bude dokonale cílit na návštěvníky, tak ti z něj přejde klidně 90lidí/den. ... v systému chybí milion věcí, autor tu doporučuje nějakou částu za PR která je směšná - sám si očividně plete PR s "PR" ... byl tu i jeden krásný topic o bravurdním "copywriterovi" který prodával své "PR" ... přesně takto dopadají ty slavné low cost články.
Osobně mám samotné dvě stovky jen za umístění článku na svůj web a to musí být tématický - čímž ho přidělím do příslušné sekce a více pro návštěvníky zapadne a bude čtenější. Netématické "PR" strkám jako OS a požaduji za něj vyšší částku. Pokud chcete více info, stačí napsat PM a udám témata webů na které články mohu uveřejnit, nebudu si tu spamovat takové selfpromo jako placla, neboť otom ten topic není - je o efektivitě a zkušenostech z umístěných PR článků.
13. 12. 2010 09:54:19
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590919
Martin Kolčaba
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 12. 2010 10:12:07
předně si ujasni, co to PR článek vůbec je. Stále mám pocit, že ti jde jen o získání zpětných odkazů, ale o tom PR není.
Chceš umisťovat články zadarmo, nebo za malou částku? Proč? Nevěříš svému obchodnímu záměru? Nebo z nich chceš akorát získat odkazy?
Pokud ti jde o výsledek - tedy zaujmutí zákazníků a zvednutí prodejů, neměl by pro tebe být problém nechat si dejme tomu za 1000 Kč nechat napsat článek a za několik dalších tisícovek ho nechat uveřejnit. Pokud to uděláš dobře, a nabízíš dobré produkty, rozhodně se to vyplatí.
A jak vybírat weby? Záleží na sortimentu, co nabízíš. Je potřeba vědět, na jakou cílovou skupinu zákazníků se orientovat. Jedině tak docílíš potřebného efektu. Pokud obchoduješ dejme tomu s přípravky na hubnutí, vhodné weby budou třeba zena-in.cz a jiné portály pro ženy.
Něco jako osobní blogy (pokud nemají návštěvnost v řádu tisíců lidí denně) a podobně tě nemusí vůbec zajímat.
Co je podle tebe lepší? Dát v součtu dejme tomu 7 000 Kč za reklamu na portálu, který je plný potencionálních zájemců, kteří si s chutí o tvém produktu nejen přečtou (pokud to bude napsané dobře), ale také jej koupí, nebo dát 300 Kč za článek na blogu a doufat, že se někdo chytne?
Myslím, že odpověď je jasná...
13. 12. 2010 10:12:07
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590918
Pavel Chodil
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
13. 12. 2010 10:27:34
Napsal martin.kolcaba;605421
předně si ujasni, co to PR článek vůbec je. Stále mám pocit, že ti jde jen o získání zpětných odkazů, ale o tom PR není.
Chceš umisťovat články zadarmo, nebo za malou částku? Proč? Nevěříš svému obchodnímu záměru? Nebo z nich chceš akorát získat odkazy?
Pokud ti jde o výsledek - tedy zaujmutí zákazníků a zvednutí prodejů, neměl by pro tebe být problém nechat si dejme tomu za 1000 Kč nechat napsat článek a za několik dalších tisícovek ho nechat uveřejnit. Pokud to uděláš dobře, a nabízíš dobré produkty, rozhodně se to vyplatí.
A jak vybírat weby? Záleží na sortimentu, co nabízíš. Je potřeba vědět, na jakou cílovou skupinu zákazníků se orientovat. Jedině tak docílíš potřebného efektu. Pokud obchoduješ dejme tomu s přípravky na hubnutí, vhodné weby budou třeba zena-in.cz a jiné portály pro ženy.
Něco jako osobní blogy (pokud nemají návštěvnost v řádu tisíců lidí denně) a podobně tě nemusí vůbec zajímat.
Co je podle tebe lepší? Dát v součtu dejme tomu 7 000 Kč za reklamu na portálu, který je plný potencionálních zájemců, kteří si s chutí o tvém produktu nejen přečtou (pokud to bude napsané dobře), ale také jej koupí, nebo dát 300 Kč za článek na blogu a doufat, že se někdo chytne?
Myslím, že odpověď je jasná...
Tvé myšlenky se všude několikrát opakují. Já jsem copywriter. Jde mi i o jiné možnosti umístění PR článků než přes Placla.cz, na e-magazíny atd. Toto všechno znám. Mám jenom jednu otázku. Zkušenosti?
13. 12. 2010 10:27:34
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590917
Martin Kolčaba
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 12. 2010 10:38:26
Napsal Maple;605424
Tvé myšlenky se všude několikrát opakují. Já jsem copywriter. Jde mi i o jiné možnosti umístění PR článků než přes Placla.cz, na e-magazíny atd. Toto všechno znám. Mám jenom jednu otázku. Zkušenosti?
klid, chtěl jsem jen poradit, ne rýpat. Zkušenosti? Jen dobré... Vždy pečlivě vybírám cílovou skupinu, a podle toho oslovuji weby pro publikaci. Úspěchy jsme s klienty zaznamenali na poli erotických DVD (nový druh filmů, který se v ČR objevuje až v posledních dvou letech), autopůjčoven (hlavně speciální krátkodobé akce na výhodné půjčení vozu) atd.
Samozřejmě hodně záleží na zboží, které nabízíš, to tu ale není zmíněno. Můžeš přiblížit alespoň obor?
13. 12. 2010 10:38:26
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590916
Jersák Martin
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
13. 12. 2010 10:54:37
Vraťme se zpátky na začátek. Maple očekává od článků rankhoničství a nějaký trafik. Takže možnosti tipuji na :
1. Nákup na webtrhových fórech (dobré na ranky, cena 100-300 Kč)
2. Placla (dobré na tapetování serp na relevatní volnou shodu, napůl ranky, napůl serp trafik, cena 190 - cca 1000 Kč)
3. Velký eziny nebo noviny (skvělé na trafic, cena 500 Kč -10 000 Kč)
13. 12. 2010 10:54:37
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590915
Pavel Chodil
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
13. 12. 2010 11:15:03
jersywoo: Díky za hezké tipy.
13. 12. 2010 11:15:03
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590914
LukasP
verified
rating uzivatele
(38 hodnocení)
13. 12. 2010 13:12:49
Napsal Battleforce.cz;605414
Prosímtě, ale ty jsi asi do teď nepochopil význam PR i když ti to tu milionkrát omýlali .... pokud máš web kde je 1m uip/den a uveřejněný článek bude brak a hlavně mimotématický, tak ti zněj přejde prd prd nic lidí, pokud máš web s návštěvností 100 UIP/den a PR článek bude dokonale cílit na návštěvníky, tak ti z něj přejde klidně 90lidí/den. ... v systému chybí milion věcí, autor tu doporučuje nějakou částu za PR která je směšná - sám si očividně plete PR s "PR" ... byl tu i jeden krásný topic o bravurdním "copywriterovi" který prodával své "PR" ... přesně takto dopadají ty slavné low cost články.
Osobně mám samotné dvě stovky jen za umístění článku na svůj web a to musí být tématický - čímž ho přidělím do příslušné sekce a více pro návštěvníky zapadne a bude čtenější. Netématické "PR" strkám jako OS a požaduji za něj vyšší částku. Pokud chcete více info, stačí napsat PM a udám témata webů na které články mohu uveřejnit, nebudu si tu spamovat takové selfpromo jako placla, neboť otom ten topic není - je o efektivitě a zkušenostech z umístěných PR článků.
Tématičnost beru jako samozřejmost v případě PR článku, kde se očekává návštěvnost a případní kupující. To je logické, erotický blog těžko přinese potencionální zákazníky eshopu s nábytkem.
13. 12. 2010 13:12:49
https://webtrh.cz/diskuse/pr-clanky-umisteni-na-weby/strana/2#reply590913
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit