Zadejte hledaný výraz...

PPC sklik reklamy

cirda
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 11. 2014 08:46:15
Dobrý den,
vytvořil jsem ppc sklik reklamy. A nemůžu zanic přijít přoč nejsou žádné konverze.
Přitom kliků na daná klíčová slova je dost.
myslíte že to může bých špatně nastavenou landings page? všechny takto vytvořené reklamy posílám na takovouto stránku s kategoriemi http://clemance.cz/zidle/
Nicméně konverze jsou nulové :(
Přitom klíčová slova mám nastaveny si myslím dobře nepoužívám obecná slova když vidím nějaké chybné slovní spojení tak ho stopnu třeba něco zdarma atp.... nicméně netuším proč mi nic nekonvertuje.
Přitom průměrná doba návštěv z skliku je vždy přes jednu minutu.
Nedá se říct že návštěvníci by hned opouštěli web.
Děkuji za rady.
JL
5. 11. 2014 08:46:15
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-sklik-reklamy/#reply1066390
mich4l
verified
rating uzivatele
5. 11. 2014 08:53:09
Jestli ten problém nebude v tom e-shopu, dám kancelářské židle a tam se zobrazí zahradní stany... Nebo ta landing page - jsou tam židle kancelářské, zahradní, stoličky,.. asi by to chtělo mít jen určitou kategorii a na tu je posílat.
5. 11. 2014 08:53:09
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-sklik-reklamy/#reply1066389
SEOguy
verified
rating uzivatele
5. 11. 2014 09:10:49
nemáš moc klíčových slov v kampani? cílíš na vyhledávání nebo zobrazení? Máš nějakou hodnotu v poli "pozice"?
nedáváš malo na KW - kolik uvádí doporučená částka a na kolik máš nastaveno ty? Zkus přisadit na denní rozpočet a celkový rozpočet - pokud tam dáš větší hodnotu, systém se pak víc snaží tvoji reklamu zorazovat.
5. 11. 2014 09:10:49
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-sklik-reklamy/#reply1066388
Lukáš Krejča
verified
rating uzivatele
6. 11. 2014 08:22:49
Záleží, jaká slova do těch židlí posíláš. Pokud máš pomíchané kancelářské / kovové / gastro židle v jedné sestavě a vše posíláš na tuhle stránku, tak je to špatně. Pak už je to hodně o tom e-shopu: moc důvěryhodně nevypadá a židli za pár tisíc bych se tam bál koupit (třeba rozmazané logo?), detail produktu je navíc dost nepřehledný...
nemusí to být jen o Skliku...
6. 11. 2014 08:22:49
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-sklik-reklamy/#reply1066387
Konvertují ostatní zdroje návštěvnosti? Kolik je těch kliků? Je jich víc než několikanásobek potřebných k získání konverze podle konverzního poměru webu? Funkčnost měření konverzí je otestovaná a funguje? Jsou dotazy, na které lidi reálně přichází na web opravdu relevantní?
6. 11. 2014 11:04:15
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-sklik-reklamy/#reply1066386
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit