Zadejte hledaný výraz...

PPC nabídky spolupráce

Já bych o sobě neřekl, že jsem senior ani po třech letech v SEO, natož po roce :-O
10. 7. 2018 12:53:47
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355622
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 7. 2018 13:28:45
Tady na Webtrhu je v poslední době strašná móda nadávat na PPCčkáře a SEOáře, ale pro špatnou spolupráci musí být vždycky dva :)
10. 7. 2018 13:28:45
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355621
Musi byt obe strany. Nicmene ne kazdy objenatel sluzby je odbornik na PPC a SEO, coz je logicke, proto si taky objednava profika. A profik by nemel vyuzivat neznalosti lidi k tomu, aby lehce prisel k penezum, ale mel by cloveka pripadne i vest k tomu, aby si nevymyslel blbosti, aby mel realna ocekavani a to i za cenu toho, ze bude-li chtit zakaznik proste nesmysly, tak se pod to nepodepise a zakazku odmitne.
10. 7. 2018 13:44:46
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355620
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 7. 2018 14:27:52
Napsal OndrejDyrka;1473645
Tady na Webtrhu je v poslední době strašná móda nadávat na PPCčkáře a SEOáře, ale pro špatnou spolupráci musí být vždycky dva :)
Ve vší úctě, ale proč musí být pro špatnou spolupráci dva? Myslím, že jsem dostatečně zkušený a zadával jsem vždy kampaně s reálným cílem, vybíral jsem firmy a agentury co mají skutečné sídlo a skutečné zaměstnance a reference. A vždy to skončilo jenom pro mě víceméně průserem. Osobně třeba zde bych si nikdy nikoho nevybral v případě, že jediný kontakt je SZ nebo email na gmailu, ale všichni píší jak jsou super akorát se stydí za své jméno, takže to není nic pro mě.
10. 7. 2018 14:27:52
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355619
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
10. 7. 2018 15:13:46
Napsal láďa1979;1473663
Ve vší úctě, ale proč musí být pro špatnou spolupráci dva? Myslím, že jsem dostatečně zkušený a zadával jsem vždy kampaně s reálným cílem, vybíral jsem firmy a agentury co mají skutečné sídlo a skutečné zaměstnance a reference. A vždy to skončilo jenom pro mě víceméně průserem. Osobně třeba zde bych si nikdy nikoho nevybral v případě, že jediný kontakt je SZ nebo email na gmailu, ale všichni píší jak jsou super akorát se stydí za své jméno, takže to není nic pro mě.
Kdybych viděl ty konkrétní případy, důvod najdu - klidně to mohlo být něco tak obyčejného, že je agentura příliš velká a vy nejste rozpočtově dost zajímavý klient, tak vás vezmou jen tak halabala s tím, že to nějak dopadne.
Jestli chcete, nějaká ta zadání a výsledky mi hoďte do PM, můžu na to poskytnout nezávislý pohled odborné nezainteresované strany.
10. 7. 2018 15:13:46
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355618
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 7. 2018 15:19:12
Kdybych věděl jak tu rychle vyfiltrovat moje příspěvky k tomuto. Ale proč jsem špatný i já, když zadání bylo jasné, řekl bych, že to pak neměli brát, ale to by jim potom utekl zákazník, že? Takže na špatnou spolupráci nemusí být dva, stačí jeden.
10. 7. 2018 15:19:12
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355617
Napsal láďa1979;1473663
Ve vší úctě, ale proč musí být pro špatnou spolupráci dva? Myslím, že jsem dostatečně zkušený a zadával jsem vždy kampaně s reálným cílem, vybíral jsem firmy a agentury co mají skutečné sídlo a skutečné zaměstnance a reference. A vždy to skončilo jenom pro mě víceméně průserem. Osobně třeba zde bych si nikdy nikoho nevybral v případě, že jediný kontakt je SZ nebo email na gmailu, ale všichni píší jak jsou super akorát se stydí za své jméno, takže to není nic pro mě.
Neznám detaily vašich zákzek, ale nemůže být problém v tom, že reálnost cílů, které jste zadával byly prostě špatné? Jak jste přišel na to, že jsou reálné? Dosahoval jste je vy osobně, nebo někdo jiný a po předání to bylo horší?
10. 7. 2018 15:25:18
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355616
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 7. 2018 15:35:44
Napsal Radek O.;1473690
Neznám detaily vašich zákzek, ale nemůže být problém v tom, že reálnost cílů, které jste zadával byly prostě špatné? Jak jste přišel na to, že jsou reálné? Dosahoval jste je vy osobně, nebo někdo jiný a po předání to bylo horší?
Souběžně jsem se toto učil (spíše zkoušel) a moje kampaně byly 2x úspěšnější a o polovinu levnější než od agentury. A cíl byl zkusit to, takže se na to agentury vykašlaly a sebrali jenom peníze za nastavení a vedení. Kampaně byly na 3 eshopech s rozpočtem na kredit od 30 tis. do 100 tis. na 3 měsíce, což si myslím, že třeba u té kampaně s rozpočtem 100 tis. zvláště v málo konkurenčním zboží by výsledky "profíka" měly být lepší než u amatéra.
10. 7. 2018 15:35:44
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355615
Usian Bolt byl taky jediny a kdokoli dalsi byl az druhy za nim. Treba jste proste dobry a kokoli druhy, bude uz jen horsi ;)
Jinak pokud jste predal rozbehnute ucty a oni to tak zkazili, ze to ani neudrzeli, tak je to vazne hodne divne.
10. 7. 2018 15:38:52
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355614
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 7. 2018 15:47:06
proč divné, tak pracuje většina, cílem je podepsat smlouvu a brát peníze za nastavení a vedení. Nevím proč všechny co jsme vyzkoušeli tak nastavili obligátních 8 Kč za proklik i když Google ukazoval 4,60. A když to nešlo obligátní - je třeba navýšit, je třeba počkat více měsíců.
Nejsem dobrý a o tom svědčí, když mi ted skončil kluk od vedle z ulice tak ted vůbec nevím co s tím, jelikož Google skoro vše změnil a já to už za ty dva roky zapomněl:). No naštěstí se to drží skoro samo a chybějící tržby se nahradily úsporami.
10. 7. 2018 15:47:06
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355613
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
10. 7. 2018 15:47:14
To není divné, to je úplně normální.
10. 7. 2018 15:47:14
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355612
OndrejDyrka
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
11. 7. 2018 09:03:06
Uvědomte si nízký statistický vzorek. I kdybyste vyzkoušeli 5 subjektů, pořád u nás PPC dělá stovky a neznamená to, že jsou všichni špatní.
A nastavit 8 Kč za proklik (ještě s rozšířenou CPC předpokládám?) je zrovna pro běžný spotřební sortiment blbost, to nebude vycházet nikdy.
11. 7. 2018 09:03:06
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355611
lada1979
verified
rating uzivatele
11. 7. 2018 14:15:07
Bohužel, ale vzhledem k finanční náročnosti nemohu dále zvyšovat statistický vzorek a jak jsi psal na druhou stranu mohu být rozpočtově nezajímavý. Ale v každém případě mi práce, kdy tržby jsou polovina ceny prokliků přijde jako odfláknutá.
11. 7. 2018 14:15:07
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355610
david24
verified
rating uzivatele
13. 7. 2018 19:20:35
Napsal láďa1979;1473697
Souběžně jsem se toto učil (spíše zkoušel) a moje kampaně byly 2x úspěšnější a o polovinu levnější než od agentury. A cíl byl zkusit to, takže se na to agentury vykašlaly a sebrali jenom peníze za nastavení a vedení. Kampaně byly na 3 eshopech s rozpočtem na kredit od 30 tis. do 100 tis. na 3 měsíce, což si myslím, že třeba u té kampaně s rozpočtem 100 tis. zvláště v málo konkurenčním zboží by výsledky "profíka" měly být lepší než u amatéra.
A byly 2x úspěšnější se stejně vysokým rozpočtem a objemem? Ono totiž nefunguje, že když mám na kampaň 10 000 vydělám z ní 50 000 a když 100 000 vydělám z ní 500 000. Ta lineární závilost na omezeném trhu nefunguje.
13. 7. 2018 19:20:35
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355609
lada1979
verified
rating uzivatele
13. 7. 2018 23:47:57
Napsal david24;1474322
A byly 2x úspěšnější se stejně vysokým rozpočtem a objemem? Ono totiž nefunguje, že když mám na kampaň 10 000 vydělám z ní 50 000 a když 100 000 vydělám z ní 500 000. Ta lineární závilost na omezeném trhu nefunguje.
Píši snad něco o linearitě, píši o tom, že kampan se stejným rozpočtem vydělala 2x tolik a za poloviční prokliky. A pokud si někdo z super agentury nevšimne, že za dva dny má 300 prokliků třeba na slovo paleta, kdy mu ani není divné, že 99,5% klikajících hledala dřevěnou paletu na zboží či nábytek a ne naši malířskou, tak je to u mě debil, který se ještě debilně chlubí jaké tam jsou hezké konnverze. A nastalou situaci, kdy za dva dny prokliká 1/3 kreditu řeší omezením zobrazování a regionálním cílením a samozřejmě požadavkem navýšením rozpočtu jelikož nám to tak hezky fungovalo.
13. 7. 2018 23:47:57
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-nabidky-spoluprace/strana/2#reply1355608
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit