Zadejte hledaný výraz...

PPC – klíčová slova a inzeráty s nízkým skóre kvality a nulovou hledaností – vypnout nebo mazat

littlestar
verified
rating uzivatele
27. 1. 2016 11:43:27
Ahoj,
pokud mám klíčové slovo s nízkým skóre kvality a s nulovou hledaností (nebo velmi nízkou hledaností) je lepší jej jen pozastavit nebo rovnou smazat?
Podobná otázka míří k inzerátům, které mají nejnižší CTR v rámci A/B testování. Pozastavit nebo mazat?
Lukáš
27. 1. 2016 11:43:27
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-klicova-slova-a-inzeraty-s-nizkym-skore-kvality-a-nulovou-hledanosti-vypnout-nebo-mazat#reply1169512
Fazo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
27. 1. 2016 12:20:38
Já jsem si myslela, že to má stejný efekt... asi ale ne, uvidíme co někdo poradí....
27. 1. 2016 12:20:38
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-klicova-slova-a-inzeraty-s-nizkym-skore-kvality-a-nulovou-hledanosti-vypnout-nebo-mazat#reply1169511
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 1. 2016 12:51:45
Spíše pozastavit, hledanost se může zvednout. A skóre kvality můžete také vylepšit. Jsou ta slova relevantní? Pokud ne a nikdy nebudou, smazat a vyloučit. Pokud jsou relevantní, zvýšit skóre kvality.
27. 1. 2016 12:51:45
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-klicova-slova-a-inzeraty-s-nizkym-skore-kvality-a-nulovou-hledanosti-vypnout-nebo-mazat#reply1169510
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit