Zadejte hledaný výraz...

PPC kampaně – reporty

Hasek89
verified
rating uzivatele
1. 8. 2013 13:26:18
Dobrý den,
realizuji správu kampaní na Google AdWords a Skliku, reporty nyní provádím ručně. Máte prosím zkušenost s nějakým automatizovaným softwarem na tvorbu reportů? Děkuji za doporučení.
1. 8. 2013 13:26:18
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929342
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
1. 8. 2013 16:33:14
Vždyť i sami tyto systémy obsahují nějaké základní reporty a automaticky Vám je posílají na mail. Stačí si to tam nastavit.
1. 8. 2013 16:33:14
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929341
Asi záleží na tom, o jaké množství reportů a jakou funkcionalitu jde. Hezké reporty dělá třeba Acqusio, ale netuším, jestli to v tomhle případě je nebo není kanón na vrabce :-)
2. 8. 2013 15:27:28
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929340
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
4. 8. 2013 11:30:06
A co automatické reportování z Google Analytics? Nechat si zasílat pravidelně emailem buďto hezké dashboardy nebo podrobné vlastní přehledy.
4. 8. 2013 11:30:06
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929339
Když Analytics neumí úplně hezký report kupříkladu nákladů za Sklik :-)
4. 8. 2013 21:21:13
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929338
Ale vie :) Len tam najprv treba dostat data. Google spustil myslim ze uz pred 4 mesiacmi moznost importovat do Analytics data aj zo systemov tretich stran nielen z Adwords.(CPC, max.CPC, cena, KW, zhoda a pod...).
Jedna sa o novinku ktora Analytics posuva o riadny krok/skok kupredu co sa tyka vykonostnej analyzy navstevnosti z kampani.
https://support.google.com/analytics/answer/2803344?hl=cs&utm_id=ad
A tak je mozne v GA vyhodnocovat celkovy vykon akejkolvek iniciativy v akejkolvek kampani bez toho aby ste museli mixovat data z dvoch systemov v externom zdroji (tabulka excel...)
Pouzijete API Skliku, API GA a jedneho sikovneho developera a mate to hotove ;)
https://developers.google.com/analytics/solutions/articles/cost-data-import
4. 8. 2013 21:31:08
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929337
To ale vyžaduje právě nějaký ten nástroj, na který je směřována otázka.
4. 8. 2013 21:59:37
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929336
"Nejaky ten" nastroj je Google analytics aj ako analyticky aj ako reportovaci...
Alebo nerozumiem pripomienke.
V prvom rade by bolo vhodne specifikovat co sa bude reportovat. Pretoze vytvorenie reportu moze znamenat vytvorit jeden vlastny prehlad kde mate v zrovnavacom vystupe rozsegmentovane jednotlive KPI (len pre e-commerce) dimenzie a filtre, ale moze to byt aj 100 stranovy elaborat zamerany na celkovy vykon kampane pred aj po interakcii s reklamnou jednotkou....
Bezne vytvaram viac reportov pre jednotlive teamy. Marketakov zaujimaju ine data maju stanovene ine KPI ako ITckari alebo management.
Vedeniu vacsinou staci ten jeden prehlad ;)
4. 8. 2013 22:11:47
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929335
Myslela jsem nástroj, který dostane ta potřebná data z Skliku do GA, aby se odtamtud dostala do reportu. (původní dotaz byl jak dostat data automatizovaně z Skliku/AdWords do reportu)
To je jedno, jsme to nějak zamotali a řešení nemáme :-)
4. 8. 2013 22:48:05
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929334
Praveze to riesenie mame, to sa snzaim vysvtelit. Staci si prestudoavat odkazy ktore som postol, na podrobny navod tu nie je priestor tak to skusim len v skratke zrozumitelnou recou :)
Ako aj pri Skliku tak aj pri Google analytics je dalsi level vyzuivat rozhranie API.
Prave API sluzi na to, aby ste po kazdu informaciu nemuseli liezt do rozhrania roznych sluzieb pokial potrebujete agregovat data roznych platforiem do jedneho zdroja(apliakcie).
Cez API si vytiahnete data z SKliku, Adwords, Etarget, Dalsi system a pod... a tie potom zobrazujete v tej aplikacii ktoru hladame.
No a sluzba import nakladov v GA to praveze dokaze. Dokaze natiahnut pripravene data z PPC systemov tretich stran a zobrazovat metriky ako pri prepojeni GA - Adwords cize mate k dispozicii kopletnu vykonostnu analyzu vratane navratnosti investi, RPC, marze a pod...
Cez rozhranie API Skliku si vytiahnete data pripravite ich v struktutrovanej podobe na miesto kde si ich GA prevezme a kuzlo je na svete :). Data samzorejme muzite aktulizovat v pozadovanej frekvencii.
Ga uz potom dokaze automaticky reportovat cez svoju sluzbu automatickeho reportovania, aalebo este mate k dispozicii informacne udalsoti...
4. 8. 2013 23:20:48
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-kampane-reporty#reply929333
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit