Zadejte hledaný výraz...

PPC a cena klíčového slova, které nikdo neinzeruje

Lukáš Zeman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2012 10:55:00
Pokusně zkouším v AdWords inzerovat na název konkurence (mimojiné je to ale i zeměpisný název), ale přesto, že žádná reklama se u něj jinak nezobrazuje, Google reklamu odmítá zobrazovat při ceně za proklik nižší než 30,- Kč.
U dalších názvů konkurentů ale stačí cena za proklik v řádu desítek haléřů..
Nevíte prosím někdo, jak Google tu minimální cenu určuje? A jak vybírá slova, která takto chrání?
Jak si stejnou ochranu můžu zařídit pro svou firmu?
Předem díky za odpověď...
10. 12. 2012 10:55:00
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840474
Vít Michalek
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
10. 12. 2012 11:23:03
Musíš napsat na google a doložit že na tadný "název" máš ochranu, stejné to je i na skliku
10. 12. 2012 11:23:03
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840473
SUNicko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 12. 2012 11:23:53
Nápověda pro vlastníky ochranných známek http://support.google.com/adwordspolicy/bin/answer.py?hl=cs&answer=2562124
10. 12. 2012 11:23:53
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840472
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
10. 12. 2012 11:27:40
Menší otázka mimo TO, ale blokuje Google Ads jako sklik weby Franchisingu ?
10. 12. 2012 11:27:40
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840471
SUNicko
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
10. 12. 2012 13:00:26
Napsal Štěpán L.;880406
Menší otázka mimo TO, ale blokuje Google Ads jako sklik weby Franchisingu ?
Dle mě je odpověď v mém odkaze. Stačí, aby ti např. Puma atd. dala povolení, že na jejich ochrannou známku můžeš inzerovat a Adwords ti povolí vyjímku.
Jinak někdy v roce 2012 začalo platit, že v kw můžeš mít jakoukoliv ochrannou známku, ale pokud její vlastník na ní uplatňuje nárok, pak se ti nepodaří její jméno vložit do textu inzerátu.
10. 12. 2012 13:00:26
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840470
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
10. 12. 2012 13:18:45
Škoda že takto nepřemýšlí i seznam ...
10. 12. 2012 13:18:45
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840469
Napsal Štěpán L.;880458
Škoda že takto nepřemýšlí i seznam ...
jakto, ze ne? Seznam defaultne umozni inzerci i uziti kw ochranne znamky, nicmene kdyz se vlastnik ozve, tak toto zrusi.
10. 12. 2012 13:31:37
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840468
weiss
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
10. 12. 2012 13:42:15
Napsal goodlookyng;880393
Pokusně zkouším v AdWords inzerovat na název konkurence (mimojiné je to ale i zeměpisný název), ale přesto, že žádná reklama se u něj jinak nezobrazuje, Google reklamu odmítá zobrazovat při ceně za proklik nižší než 30,- Kč.
U dalších názvů konkurentů ale stačí cena za proklik v řádu desítek haléřů..
Nevíte prosím někdo, jak Google tu minimální cenu určuje? A jak vybírá slova, která takto chrání?
Jak si stejnou ochranu můžu zařídit pro svou firmu?
Předem díky za odpověď...
Doporučuju před inzercí AdWords nastudovat. Minimální cpc systém určuje na základě relevance (a konkurence samozřejmě) reklamy, která se určuje podle skóre kvality.
10. 12. 2012 13:42:15
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840467
Lukáš Zeman
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
10. 12. 2012 16:36:50
Díky za odpovědi...
Ochranné známky ty firmy nemají, tím to nebude. Navíc se Google tváří, že inzerovat se na to dá, akorát draze.
Takže se blíž podívám na to skóre kvality.
10. 12. 2012 16:36:50
https://webtrh.cz/diskuse/ppc-a-cena-klicoveho-slova-ktere-nikdo-neinzeruje#reply840466
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit