Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Používáte VoIP?

darksir
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 1. 2014 01:59:23
Mam asteriskNOW ktery bezi na CentOS6
12. 1. 2014 01:59:23
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984534
Máme ve firmě VOIP ústřednu. Na ni máme:
- Telefony v kancelářích
- voip SW u pracovníků doma
- GSM bránu se 4 SIMkama
Co na tom oceňuju:
- zákazník zavolá, hlasovej automat ho navede kam je potřeba
- když hovor neobslouží kancelář jde informace o zmeškaném hovoru do systému + zákazník má možnost přepojit se na technika ve službě
- pro pracovníky je zde speciální funkcionalita (jako například pošlou SMSku a vrátí se jim požadovaná informace z interního systému)
- hovory se nahrávají
- cenově je to taky velmi zajímavé, protože volání je za hubičku a reálně je t výhodnější jak všemožné balíčky a paušály
12. 1. 2014 11:08:04
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984533
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 1. 2014 11:39:12
Napsal Pavel Janků;1042931
To propojení s CRM mě zajímá... jak to funguje a co to dělá? Neměl bys nějaký link?
Vymazlená telefonní podpora v eshopu aneb Velký bratr tě vidí | Souki.cz
http://www.souki.cz/vymazlena-telefonni-podpora-v-eshopu
12. 1. 2014 11:39:12
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984532
VoIP jsem nasazoval již v mnoha firmách (převážně na Asterisku, Cisco Call Manager je dost drahé řešení...).
Nejvíce se to hodí když:
- chci plechovou hubu
- chci používat HW telefony
- chci hovory nahrávat
- mám callcentrum (oddělení podpory) - volajícímu je vcelku jedno komu se dovolá - hovor vyzvání u volného "operátora", nebo u všech
- mám "spojovatelku", která hovor přepojí správnému člověku
SW telefony na PC se nám moc neosvědčily - bez headsetu je kvalita většinou dost nízká. SW telefony na mobilu bývají užitečnější, ale stejně si na ně moc lidí nezvyklo...
Velkou výhodou je možnost skriptování - napojení na různé systémy. Výhodou je i to, že VoIP účet nemusí být vázaný na konkrétní zařízení a migrovt podle toho kde jsem - jsem ve firemní síti a mám status na jabberu že jsem online - zvoní mi HW telefon na pracovišti, jsem away - hodí mi to na mobil/na kolegu, jsem online v domácí síti - zvoní mi telefon doma, jsem online jinde zvoní mi softphone (lze to takto udělat, ale nikdo to stejně nechce, aby ho kdokoliv pořád mohl nahánět). Často se ale používá třeba napojení na kalendář - mám dovolenou, přesměruje to na kolegu; nebo mám v kalendáři nastavenou pohotovost techniků a číslo je pak nasměrováno na mobil toho, kdo má pohotovost.
Samotný asterisk je velmi nenáročný, v základu běží témeř na všem co má procesor a pár mega ram :-). Náročnější může být nahrávání hovorů, pokud jich je větší množství najednou. Další náročnost přináší překódovávání audia, pokud používám různé kodeky a další funkce, co musí s audio nějakým způsobem zpracovávat (konference).
Pro malinké projekty často využíváme
Odorik.cz - levné volání do celého světa
http://www.odorik.cz/, má super ceny za volání na mobil. Pro náročnější můžeme připravit nějakou nabídku služeb od ČRa.
HW telefony se nám nejvíce osvědčily od Cisca - SPA303 a hlavně SPA504 (má podsvícený display, což může být pro někoho velká výhoda).
12. 1. 2014 11:45:25
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984531
Pavel Janků
verified
rating uzivatele
(93 hodnocení)
12. 1. 2014 11:46:29
Napsal Souki;1042988
Vymazlená telefonní podpora v eshopu aneb Velký bratr tě vidí | Souki.cz
http://www.souki.cz/vymazlena-telefonni-podpora-v-eshopu
Pěkný článek, díky za odkaz. Škoda, že Simplia již nepřijímá nové objednávky, je to rozhodně zajímavé řešení.
12. 1. 2014 11:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984530
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 1. 2014 12:07:23
Napsal Pavel Janků;1042992
Pěkný článek, díky za odkaz. Škoda, že Simplia již nepřijímá nové objednávky, je to rozhodně zajímavé řešení.
Přijímá, když je to zajímavý eshop, ale pssst :)
12. 1. 2014 12:07:23
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984529
Za naši firmu jsou VoIP super.
Denně nám volá i ke stovce klientům a máme jen 20 zaměstnanců, kteří mají VoIP telefony+ recepce.
Na recepci máme HW telefon pro lepší práci, oněch 20 zaměstnanců má SW telefony+ headsety.
Máme vlastní Cisco ústřednu a nastavit je možné kde co. Zaměstnanci pracují od 7:00 do 15:30 a pokud se dovolá klient mimo tuto dobu, tak ho to upozorní, že se dovolá pouze v tuto dobu, namluví vzkaz do hlasovky a nahrávka příjde přímo zaměstnanci na email. Klient volá přímo pracovníkovy ke kterému chce nebo na recepci, kde jej přepojí.
Důležité je, že jsou všechny hovory nahrávány, což se taky hodí. Máme asi 50 VoIP čísel v určité řadě a už se stalo, že klient se uklikl a volal na číslo, které sice máme, ale nemá jej žádný pracovník a tak se dovolal na recepci.
Navíc není problém sehnat hezké telefoní číslo.
Cena za volání je velice dobrá a to i do zahraničí.
Snad jsem ti aspoň trošku pomohl. =)
12. 1. 2014 20:27:13
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-voip/strana/2/#reply984528
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit