Zadejte hledaný výraz...

Používáte tiketovací systém?

Michal Šimara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 1. 2014 18:08:07
Máte byznys v IT a příbuzných oborech? Používáte tiketovací systém?
Zajímá mě jestli používáte tiketovací systém a případně jaký. Zda propojený s CRM nebo bez.
23. 1. 2014 18:08:07
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989063
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 1. 2014 18:30:14
Vyzkoušeli jsme jich několik a nakonec jsme si napsali vlastní.
23. 1. 2014 18:30:14
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989062
Michal Šimara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
23. 1. 2014 18:52:39
Díky za odpověď. Vzpomeneš si, který z vyzkoušených tiketovacích systému se blížil nejblíže k tvým požadavkům?
Napsal Souki;1048026
Vyzkoušeli jsme jich několik a nakonec jsme si napsali vlastní.
23. 1. 2014 18:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989061
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 1. 2014 18:55:51
Asi žádný. Já od toho chtěl napojení na externí systém a možnost odpovídat na ticket přes email. Snad všechny ale posílaly mailem jen notifikace a pro odpověď bylo nutné jít někam na web.
23. 1. 2014 18:55:51
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989060
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 1. 2014 20:11:55
Zendesk je vraj dobry ale nemam skusenosti. Live Agent zase pouzivaju v websupport.sk.
23. 1. 2014 20:11:55
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989059
Všechny stojí za prd. Aktuálně užíváme Zendesk a také nejsme spokojeni.
23. 1. 2014 20:13:07
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989058
Michal Šimara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 1. 2014 09:57:28
Díky za reakce, na Zendesk se podívám trochu blíže. Mám menší požadavky a bude to alespoň minimálně nějaká zkušenost s tiketovacím systémem v praxi.
24. 1. 2014 09:57:28
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989057
Tomáš
verified
rating uzivatele
(27 hodnocení)
24. 1. 2014 15:46:18
My jedeme na systému HESK
Help Desk Software HESK - a free PHP help desk
http://www.hesk.com, který umí přidávat odpovědi k tiketům i přes email.
A teď si hraju s REDMINE
Overview - Redmine
http://www.redmine.org, který lze také použít jako ticketovací systém.
24. 1. 2014 15:46:18
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989056
Tom
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
24. 1. 2014 16:15:02
Používám zmíněný redmine a po zkušenostech s JIRA a lighthouse si nemůžu vynachválit. Záleží na použití, ale pro mne přiřazení pracnosti a ticketu přímo ke commitu je k nezaplacení.
24. 1. 2014 16:15:02
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989055
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
24. 1. 2014 16:18:11
Asi nejzásadnější je, zda to budou používaný pro komunikaci s klienty a nebo pro interní použití.
24. 1. 2014 16:18:11
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989054
Michal Šimara
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
28. 1. 2014 23:20:58
Díky, právě na to koukám. K menšímu provozu by to mohlo stačit, o nějakém volném jazykovém balíčku s češtinou nevíš?
Napsal coolio;1048469
My jedeme na systému HESK
Help Desk Software HESK - a free PHP help desk
http://www.hesk.com, který umí přidávat odpovědi k tiketům i přes email.
A teď si hraju s REDMINE
Overview - Redmine
http://www.redmine.org, který lze také použít jako ticketovací systém.
28. 1. 2014 23:20:58
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989053
Bohis
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 10. 2014 12:16:37
V případě, že to někomu pomůže dávám odkaz i na tiketovací systém co používám já se svými spolupracovníky a zákazníky: http://www.tisym.com . Je to z vlastní dílny a primárně vyvinuto pro vlastní potřeby, takže nic extra velkého a (snad) relativně jednoduché, ale pro potřeby podpory mých procesů při evidenci a řešení zákaznických požadavků vývojových projektů, komunikaci se zákazníky a hlídání osobních nákladů, přesně to co potřebuji. Také jsem si prošel cestou hledání toho pravého pro své potřeby, či nutnosti používat systémy předem dané organizačními rozhodnutími, až jsem se nakonec pro podporu své pracovní činnosti rozhodl vyvinout vlastní řešení, i když v mnoha směrech inspirované kladnými stránkami toho co jsem měl možnost zkusit. Samozřemě, že to není tak robustní jako velká profi řešení, takže tam určitě nenajdete vše co je možno v této oblasti vymyslet, ale třeba to pro někoho bude stejně jako pro mě spíše výhoda a mohlo by mu to přinést užitek.
Rozhodl jsem se, že i když jsem původně plánoval to používat jen pro své interní potřeby, tak pokud by se to někomu také hodilo, a měl zájem to používat v rozumné míře (myšleno, že mi nevytíží celý server :), klidně může. Rozšířil jsem to tedy o registrační modul nových subjektů a pokud někdo chce, může se zaregistrovat a používat i pro své projekty. Bohužel k tomu neexistuje uživatelská dokumentace, ale snad to je dostatečně intuitivní a pochopitelné, pokud něco ne, můžu dát nějaké základní návody a rady.
Pokud by to bylo úplně mimo, tak mě prosím nekamenujte :-)
2. 10. 2014 12:16:37
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989052
JirkaN
verified
rating uzivatele
6. 10. 2015 20:32:32
Napsal Shimmy;1048013
Máte byznys v IT a příbuzných oborech? Používáte tiketovací systém?
Zajímá mě jestli používáte tiketovací systém a případně jaký. Zda propojený s CRM nebo bez.
My používáme https://www.eHelpdesk.eu většinou pro řešení dotazů na náš eshop a reklamace, emaily se na to odpovídat dá, zkoušel jsem free, ale když si to stejně musím na nějaký hosting, který budu platit instalovat, tak těch 50/měsíc oželím :)
6. 10. 2015 20:32:32
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989051
elity
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
7. 10. 2015 10:05:45
My pouzivame http://freshdesk.com a i ve verzi free je dostacujici.
7. 10. 2015 10:05:45
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-tiketovaci-system#reply989050
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit