Zadejte hledaný výraz...

Používáte někdo Flexibee pro eshop?

marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 18:48:45
Zaujal mě účetní program Flexibee, ale moc se mi nelíbí cena. Připadá mi lepší a logičtější na ovládání než Pohoda, kterou už jsem málem koupil.
Jenže verze Business je poměrně ořezaná...nejsou tam exporty dopravců, podpora eshopů a hlavně jejich Rest-Api, které umožňuje online synchro s eshopem. Poměrně známý ShopSync toto Api vyžaduje k funkci, ale stejně pak provádí synchro jako Pohoda systémem Import/export.
Někdo tu psal, že si nechal můstek pro Flexibee naprogramovat.....Kolik vás to stálo a jak to bylo složité?
Používáte někdo Flexibee?
Plno lidí tu psalo, že nad tímto programe uvažuje, tak snad už se někdo rozhodl. :)
Díky.
26. 1. 2015 18:48:45
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085985
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 19:17:20
Hezký den, používáme, ale .... Poslední dobou nám stále něco nejde.. Což je docela problém. Sice to řeší, ale zásadní problém vidím v tom, že Vám pro můstky atd. napíší, že si na to máte vzít externí firmu. Když pak ale něco změní, externí firma to bude znova a znova předělávat. Což je sice pochopitelné, ale lepší je když Vám firma pomůže sama a ne být závislí na externích firmách, které pak musí studovat co tím autoři chtěli říct. Aktualizací (i oprav..:-(() dělají celkem dost. Takže hledáme nový systém.
26. 1. 2015 19:17:20
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085984
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2015 19:26:37
Podpora eshopů je prakticky k ničemu. Jsou to věci, které by se měly řešit přímo v eshopu a ne v účetnictví. Stejně tak exporty přepravcům dává větší smysl řešit spíš v eshopu než v účetnictví.
Máme Flexibee implementované asi rok na dvou eshopech a funguje to hezky. Teď řešíme, že zahodíme všechny Pohody a podobné a převedeme na Flexibee všechno. Je to totiž aktuálně jediný systém, kde lze udělat pořádné propojení. U všech ostatních je to o kompromisech a nebo přímých zápisech do databáze, což není zrovna ideální.
26. 1. 2015 19:26:37
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085983
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 19:30:39
Tak to vám závidím...-) Nám neustále něco nejde..
Nyní třeba inventura, kde bylo nutné vše zapisovat a hledat ručně. Při 50.000 položkách dělejte ručně inventuru bez možnosti připojit čtečku kódů...:-)
A nakonec se tam stejně objevili chybky.. tak nevím.. Vždy jsem systém doporučoval, ale po x letech už to udělat opravdu nemohu..
Napsal Souki;1161961
Podpora eshopů je prakticky k ničemu. Jsou to věci, které by se měly řešit přímo v eshopu a ne v účetnictví. Stejně tak exporty přepravcům dává větší smysl řešit spíš v eshopu než v účetnictví.
Máme Flexibee implementované asi rok na dvou eshopech a funguje to hezky. Teď řešíme, že zahodíme všechny Pohody a podobné a převedeme na Flexibee všechno. Je to totiž aktuálně jediný systém, kde lze udělat pořádné propojení. U všech ostatních je to o kompromisech a nebo přímých zápisech do databáze, což není zrovna ideální.
26. 1. 2015 19:30:39
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085982
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2015 19:34:36
Ono asi bude hodně záležet, jak je to napojené. Spousta věci se dělá jen v eshopu a do účetnictví se to jen přenese. Například zrovna inventuru řešíme tak, že rozhraní je eshopové, ale zapisuje to přes API do Flexibee.
26. 1. 2015 19:34:36
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085981
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2015 19:36:37
Jo, chyby jsou pořád. Ochota řešit moc není. Stejně tak ochota podpory mi přijde taková... asi když nejste velký zákazník, tak je mi občas přijde přístup jako "odpal a neotravuj".
Když jsme nasazovali propojení pro eshopy, tak mi přišlo, že jsme snad první, kdo tu věc nefunguje, snad v každé druhé komponentě byla chyba. Už je to o něco lepší, narazí se na ně ale pořád.
26. 1. 2015 19:36:37
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085980
pepepe
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 19:38:53
Napsal Souki;1161964
Ono asi bude hodně záležet, jak je to napojené. Spousta věci se dělá jen v eshopu a do účetnictví se to jen přenese. Například zrovna inventuru řešíme tak, že rozhraní je eshopové, ale zapisuje to přes API do Flexibee.
to ano, ale my mame problem i dostat produkty do flexibee z eshopu. pokud bychom tam prenesli kompletní nabídku (5.000.000 produktů), tak to rozhodně nebude stíhat. Už nyní při pár desítkách tisíc položek nezvládá rychlé hledání.
inventuru provádět v eshopu to mi přijde dost divné. Chodit po skladu s otevřeným eshopem? My potřebujeme chodit po skladu s offline čtečkou, kam si načteme kódy, které pak chceme nasypat do účta a zde provést inventurní procesy. Příjemky, výdejky atd... Eshop asi těžko bude řešit tyto věci..
---------- Příspěvek doplněn 26.01.2015 v 19:43 ----------
U nás ochota řešit je, ale problém je, že člověk už má mrazení v zádech, zda je vše správně naprogramované. Aby jednou nepřišli hoši z FÚ, zadali data do jejich programů a my se pak nedivili, co vše jsme měli platit...:-) Jakmile ta chybovost začne být častější, není to dobré..
Napsal Spocklw;1161965
Jo, chyby jsou pořád. Ochota řešit moc není. Stejně tak ochota podpory mi přijde taková... asi když nejste velký zákazník, tak je mi občas přijde přístup jako "odpal a neotravuj".
Když jsme nasazovali propojení pro eshopy, tak mi přišlo, že jsme snad první, kdo tu věc nefunguje, snad v každé druhé komponentě byla chyba. Už je to o něco lepší, narazí se na ně ale pořád.
26. 1. 2015 19:38:53
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085979
marat
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
26. 1. 2015 19:43:52
Mě jde především o synchro Objednávek a stavu skladu, čili vyloženě účetní věci. Sice bych mohl generovat faktury v eshopu a pak to klepat do účetnictví, ale to mi při větším množství objednávek připadá složité.
Obejdnávka->účetní soft->vytvořit fakturu->export dopravci->aktualizace skladu a stavu objednávky v eshopu.
26. 1. 2015 19:43:52
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085978
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2015 19:58:10
Napsal Michal Mojzis;1161966
inventuru provádět v eshopu to mi přijde dost divné. Chodit po skladu s otevřeným eshopem? My potřebujeme chodit po skladu s offline čtečkou, kam si načteme kódy, které pak chceme nasypat do účta a zde provést inventurní procesy. Příjemky, výdejky atd... Eshop asi těžko bude řešit tyto věci..
Máme asi trochu specifický případ. Všichni zaměstnanci pracují pouze s eshopem (včetně příjemek, výdejek atd) a do Flexibee se pak přenáší účetní věci. Přímo rozhraní Flexibee tak používá vlastně jen účetní.
Třeba inventura se dělá s tablety (a čtečkami), protože je zboží obtížně značené, takže je nutné vidět u toho obrázek. Ale to je specifikum zboží - kdyby všechno bylo v krabicích a mělo kódy, tak nic takového nebude potřeba. A než přelepovat všechny položky při přechodu na nový systém, tak bylo jednodušší udělat si rozhraní, které tento problém překoná.
Pokud jde o podporu, tak ta bývala špatná. Bylo na tom vidět, že jsou schopní systém upravovat atd, ale podpora jim nešla. Co se spojili s Abrou z toho mám ale mnohem lepší pocit. Reagují okamžitě a zatím nebyl problém. Vlastně až po tomto spojení jsme začali řešit nasazení na další eshopy.
26. 1. 2015 19:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085977
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2015 20:02:01
Jo, tohle už funguje bez problémů. Máme hotový konektor Presta-Flexi, který přenáší objednávky, aktualizuje stavy zboží, během dvou týdnů by měla být aktualizace stavu objednávky (přehození na zaplaceno po spárování platby a na odesláno po zkompletování) a výhledově bych rád i automatické generování podání online s předáváním čísel do Presty.
Jen se člověk musí smířit s tím, že od podpory nesmí nic chtít a ta aplikace je šíleně lenivá a při přístupu přes síť se klient velmi rád zasekává při jakémkoliv náznaku ztráty spojení. Obvykle je pak nutné ho zabít, znova se nalogovat a otvírat všechna okna.
26. 1. 2015 20:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085976
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2015 20:03:42
Napsal Spocklw;1161978
ta aplikace je šíleně lenivá a při přístupu přes síť se klient velmi rád zasekává při jakémkoliv náznaku ztráty spojení. Obvykle je pak nutné ho zabít, znova se nalogovat a otvírat všechna okna.
Na vlastním serveru nebo když je to hostované od nich?
26. 1. 2015 20:03:42
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085975
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2015 20:05:33
Vlastní server. Nicméně je to problém klienta, dokud jsem byl na kabelu od Netboxu, nebyl problém. Na méně stabilním ADSL to teď zamrzá zcela pravidelně a nedejbože když se musím připojit někde s méně kvalitním spojením přes mobil nebo wifi, to musím co 5 minut klienta restartovat.
26. 1. 2015 20:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085974
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
26. 1. 2015 20:07:08
Ah, špatně jsem to pochopil. Myslel jsem, že je řeč o REST API. Řešili jsme totiž u klienta, že to nezvládalo 100k položek. Pak se ale ukázalo, že jim to hostovala externí firma na nějakém slabém VPS.
26. 1. 2015 20:07:08
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085973
Jiří
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
26. 1. 2015 20:13:03
No, ono položky to zvládá, jen je to (možná kvůli Javě) pomalé. Vzhledem k tomu, že ve Flexi skladuju i fotky (podmínka při zřizování byla že všechna data budou ve Flexi, protože se bude exportovat na víc míst a ta data tedy musím mít centrálně) a databáze má už pěkných pár set mega, tak komplet update skladu zabere pěkných pár hodin. Naštěstí tohle není obvykle třeba dělat, updatuje se průběžně. Jenže já měl předtím koupené XML propojení, kde se posílaly dávkově bloky najednou a při importu nešlo používat klienta, bylo to celkem neúnosné.
S tím XML propojením od nich to byla taky docela podpásovka, koupil jsem si ho a oni ho pár měsíců potom přestali nabízet a podporovat, takže když pak program upravili už nebylo možné ho používat pro všechny položky... takže jediná možnost byla vykašlat se na to že jsem si už jedno propojení koupil a znovu koupit jiné, teď už REST API.
26. 1. 2015 20:13:03
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085972
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
26. 1. 2015 21:12:32
Není jednodušší než aby eshop suploval něco k čemu není určen, vše ovládat z účetnictví, které je k tomu určené?
Eshop příjme objednávku, ta se přenese do účetnictví a tím práce eshopu končí.
V účetmictví příjmu objednávku, případně vydám pro dodavatele, naskldním pomoci příjemky, mezi tím vydám zálohovku pokud je třeba...
Pak vydám fakturu, ta se odešle zákazníkovi s číslem balíku, vytisknu etikety dopravci a mám hotovo.
Navedu přijaté faktury, zadám z účta hromadně export jejich plateb bance... hlídá mi to splatnosti, předkontace atd. ..
Banka se načte do účta a zas mám o práci méně...
Flexibe jsem zkoušel, ale neschopnost podpory, nefunkčnost věcí, co měly fungovat atd. mne od něho odradily.
26. 1. 2015 21:12:32
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-nekdo-flexibee-pro-eshop/#reply1085971
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit