Zadejte hledaný výraz...

Používáte crm systém?

Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
1. 4. 2015 19:42:59
Jaký by jste doporučili ? Jaké máte zkušenosti ?
1. 4. 2015 19:42:59
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103152
Mám za sebou práci v několika CRM, jejich implementaci u zákazníků a i vývoj vlastních na míru.
Největší problém je, že pojem CRM je docela obecný a mnoho lidí si pod tím představuje různé věci a mnoho si dokonce nepředstavuje vůbec nic.
U zákazníků většinou nasazujeme nějaké cloudové startovací free CRM, které si několik měsíců zkouší a pak jsou schopni specifikovat požadavky.
První otázka je k čemu chtějí CRM používat, nejčastější odpovědi jsou:
a) získávání a spravování potenciálních klientů (leadů) - např. z formulářů na webu atd.
b) správu kontaktů na stávající zákazníky a evidence akcí - zjistit, že se zákazníkovi už nikdo rok neozval, vygenerovat seznam, kam poslat přání k vánocům
c) zachytávání veškeré emailové komunikace se zákazníkem (email dropboxes)
d) evidence zakázek (což už není přímo CRM)
Během testování se většinou také zjistí, kolik lidí ve firmě s CRM opravdu potřebuje pracovat (to se může značně projevit na ceně).
Do startu většinou nasazujeme buď :
Capsule CRM (https://capsulecrm.com/), které je opravdu jednoduché, má 250 kontkatů a umí velmi dobře email dropboxes
Bitrix 24 (https://www.bitrix24.com/), to už je poměrně mocný nástroj, je zde hlavně dobrý task management s trackováním času atd, sami jsme ho téměř 2 roky používali
Po testování je většinou několik scénářů:
1) je třeba něco opravdu jednoduchého - zůstává Capsule
2) Bitrix 24 dostačuje a tak zůstává (asi nejčastější případ)
3) zákazník opravdu chce CRM používat naplno - nasazujeme SalesForce (https://www.salesforce.com/crm/), pokud s ním má pracovat pouze několik uživatelů, tak to není ani tak drahé (25$/měsíc/uživatel do 5 uživatelů) - to je podle mě nejlepší řešení, které existuje
4) zákazník chce mnoho speciálních funkcí - tvoříme systém na míru
U nás jsme před rokem slučovali systémy a přešli jsme téměř kompletně na Redmine s CRM pluginem (http://www.redminecrm.com/), takže máme ticketovací systém, systém na řízení vývoje, jednoduché CRM a knowledge base v jednom systému. Redmine jsme předtím používali na tickety a projekty (což umí skvěle) a již byl zaběhnutý, tak nám to přišlo jako lepší volba, než si psát vlastní systém.
Na tickety jsme ještě před Redmine používali Jira (https://www.atlassian.com/software/jira), je to skělý systém, ale v té době nebylo výhodné licencování, když do něj měli zakládat tickety i zákazníci, kteří se brali jako plnohodnotní uživatelé. Myslím, že se ale licenční podmínky již změnily a lze to zalicencovat na "agenty", kteří tickety zpracovávají.
1. 4. 2015 20:31:09
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103151
Erik Webr
verified
rating uzivatele
2. 4. 2015 09:48:49
Napsal smitka;1182572
Do startu většinou nasazujeme buď :
Capsule CRM (https://capsulecrm.com/), které je opravdu jednoduché, má 250 kontkatů a umí velmi dobře email dropboxes
Já hledám rozumnou kombinaci správy zákazníků a zároveň helpdesk (tickety). Nacházel jsem rozumná řešení buď jednoho nebo druhého.
Například snad u všech mě (finančně) dostupných CRM se mi nelíbilo, že e-maily tam musíte přeposílat "ručně" a tudíž mi to vhodné i jako helpdesk s ticekty nepřipadalo.
Teď jsem díky Vašemu postu objevil Capsule CRM a s propojením na Freshdesk to vypadá jako schopná kombinace pro mé požadavky.
Takže aspoň za mě díky :-)
2. 4. 2015 09:48:49
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103150
Pro úplnost bych ještě zmínil na Insightly (https://www.insightly.com/), které jsem sice zkoušeli, ale reálně ho nasazené nikde nemáme. Připadalo mi také vcelku fajn - poměrně dospělé CRM s docela dost možnostmi přizpůsobení, jen do základu složitější než Capsule. Nicméně i free verze má docela solidní limity. Důvodem proč sme ho nenasadili bylo, že jsem chtěli lead management, který je až ve verzi plus za 29$ a za to už mohu mít pro malý team Salesforce.
Jinak pro tyto cloudová CRMka bych ještě doporučoval podívat se na https://zapier.com/, což je služba na jednoduché propojení s dalšími službami - například s Google Apps a podobně.
Edit: ještě jako benefit Insightly vidím to, že je zde větší možnost "růstu" než u capsule, potřebuji další funkce - koupím vyšší balíček. U capsule se vyšší plán prakticky liší jen v limitech a možnostech napojení a základní sada funkcí zůstává stejná.
2. 4. 2015 10:13:29
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103149
Marek Sudak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
2. 4. 2015 10:57:19
Můžete vyzkoušet náš CRM Anabix (http://www.anabix.cz/) - vyvíjíme ho s důrazem právě na jednoduchost a přehlednost, vyzkoušet jej můžete na 30 dní zdarma.
2. 4. 2015 10:57:19
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103148
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
3. 4. 2015 02:09:48
Napsal Marek Šudák;1182745
Můžete vyzkoušet náš CRM Anabix (http://www.anabix.cz/) - vyvíjíme ho s důrazem právě na jednoduchost a přehlednost, vyzkoušet jej můžete na 30 dní zdarma.
Já chci crm , z důvodu ,abych mohl pracovat se zákazníky ale nejde to napojit na e-shop
3. 4. 2015 02:09:48
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103147
Pokud tvuj eshop umoznuje export zakazniku a objednavek, pak je to jen otazka mustku.
3. 4. 2015 08:08:01
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103146
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
4. 4. 2015 22:53:05
Napsal smitka;1182572
Mám za sebou práci v několika CRM, jejich implementaci u zákazníků a i vývoj vlastních na míru.
Největší problém je, že pojem CRM je docela obecný a mnoho lidí si pod tím představuje různé věci a mnoho si dokonce nepředstavuje vůbec nic.
U zákazníků většinou nasazujeme nějaké cloudové startovací free CRM, které si několik měsíců zkouší a pak jsou schopni specifikovat požadavky.
První otázka je k čemu chtějí CRM používat, nejčastější odpovědi jsou:
a) získávání a spravování potenciálních klientů (leadů) - např. z formulářů na webu atd.
b) správu kontaktů na stávající zákazníky a evidence akcí - zjistit, že se zákazníkovi už nikdo rok neozval, vygenerovat seznam, kam poslat přání k vánocům
c) zachytávání veškeré emailové komunikace se zákazníkem (email dropboxes)
d) evidence zakázek (což už není přímo CRM)
Během testování se většinou také zjistí, kolik lidí ve firmě s CRM opravdu potřebuje pracovat (to se může značně projevit na ceně).
Do startu většinou nasazujeme buď :
Capsule CRM (https://capsulecrm.com/), které je opravdu jednoduché, má 250 kontkatů a umí velmi dobře email dropboxes
Bitrix 24 (https://www.bitrix24.com/), to už je poměrně mocný nástroj, je zde hlavně dobrý task management s trackováním času atd, sami jsme ho téměř 2 roky používali
Po testování je většinou několik scénářů:
1) je třeba něco opravdu jednoduchého - zůstává Capsule
2) Bitrix 24 dostačuje a tak zůstává (asi nejčastější případ)
3) zákazník opravdu chce CRM používat naplno - nasazujeme SalesForce (https://www.salesforce.com/crm/), pokud s ním má pracovat pouze několik uživatelů, tak to není ani tak drahé (25$/měsíc/uživatel do 5 uživatelů) - to je podle mě nejlepší řešení, které existuje
4) zákazník chce mnoho speciálních funkcí - tvoříme systém na míru
U nás jsme před rokem slučovali systémy a přešli jsme téměř kompletně na Redmine s CRM pluginem (http://www.redminecrm.com/), takže máme ticketovací systém, systém na řízení vývoje, jednoduché CRM a knowledge base v jednom systému. Redmine jsme předtím používali na tickety a projekty (což umí skvěle) a již byl zaběhnutý, tak nám to přišlo jako lepší volba, než si psát vlastní systém.
Na tickety jsme ještě před Redmine používali Jira (https://www.atlassian.com/software/jira), je to skělý systém, ale v té době nebylo výhodné licencování, když do něj měli zakládat tickety i zákazníci, kteří se brali jako plnohodnotní uživatelé. Myslím, že se ale licenční podmínky již změnily a lze to zalicencovat na "agenty", kteří tickety zpracovávají.
Ani jeden není Česky.
4. 4. 2015 22:53:05
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103145
Napsal pleskanec;1183609
Ani jeden není Česky.
Na to jsme také vždy naráželi, nicméně se téměř vždy během testu ukázalo, že to zas tak není potřeba. Se systémem většinou pracují obchodníci a manažeři a ti většinou alespoň elementární znalost angličtiny mají. A i když ne, tak se naučit těch pár políček není problém.
Mimoto Salesforce českou (né úplně dokonalou) lokalizaci pro koncové uživatele má, je ji třeba jen zpřístupnit pro uživatele z administrace. Bitrix24 zase má možnost políčka v CRM modulu přejmenovat, takže jde z velké části lokalizovat ručně (bohužel jen v tom CRm modulu). Pokoušeli jsme se domluvit, že pro Bitrix24 českou lokalizaci připravíme zdarma, bohužel tomu výrobce nebyl nakloněn a lokalizaci do češtině minimálně rok neplánuje.
Zákazníkům jsme nabízeli, že pro ně připravíme rozšíření do Chrome/Firefox, které jim systém z velké části zlokalizuje (to už samozřejmě né zdarma). Nakonec toho však nikdo nevyužil a raději se naučili těch pár anglických textů. Chce to jen chtít ;-).
4. 4. 2015 23:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103144
Pavel
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
5. 4. 2015 11:59:56
ANo jasně chápu , ale prostě pohodlnější je čeština .
---------- Příspěvek doplněn 05.04.2015 v 12:01 ----------
Napsal smitka;1183613
Na to jsme také vždy naráželi, nicméně se téměř vždy během testu ukázalo, že to zas tak není potřeba. Se systémem většinou pracují obchodníci a manažeři a ti většinou alespoň elementární znalost angličtiny mají. A i když ne, tak se naučit těch pár políček není problém.
Mimoto Salesforce českou (né úplně dokonalou) lokalizaci pro koncové uživatele má, je ji třeba jen zpřístupnit pro uživatele z administrace. Bitrix24 zase má možnost políčka v CRM modulu přejmenovat, takže jde z velké části lokalizovat ručně (bohužel jen v tom CRm modulu). Pokoušeli jsme se domluvit, že pro Bitrix24 českou lokalizaci připravíme zdarma, bohužel tomu výrobce nebyl nakloněn a lokalizaci do češtině minimálně rok neplánuje.
Zákazníkům jsme nabízeli, že pro ně připravíme rozšíření do Chrome/Firefox, které jim systém z velké části zlokalizuje (to už samozřejmě né zdarma). Nakonec toho však nikdo nevyužil a raději se naučili těch pár anglických textů. Chce to jen chtít ;-).
A jaký systém by si doporučil pro e-shop
5. 4. 2015 11:59:56
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103143
vlapa
verified
rating uzivatele
15. 4. 2015 22:35:06
Napsal smitka;1182572
Mám za sebou práci v několika CRM, jejich implementaci u zákazníků a i vývoj vlastních na míru.
Největší problém je, že pojem CRM je docela obecný a mnoho lidí si pod tím představuje různé věci a mnoho si dokonce nepředstavuje vůbec nic.
U zákazníků většinou nasazujeme nějaké cloudové startovací free CRM, které si několik měsíců zkouší a pak jsou schopni specifikovat požadavky.
První otázka je k čemu chtějí CRM používat, nejčastější odpovědi jsou:
a) získávání a spravování potenciálních klientů (leadů) - např. z formulářů na webu atd.
b) správu kontaktů na stávající zákazníky a evidence akcí - zjistit, že se zákazníkovi už nikdo rok neozval, vygenerovat seznam, kam poslat přání k vánocům
c) zachytávání veškeré emailové komunikace se zákazníkem (email dropboxes)
d) evidence zakázek (což už není přímo CRM)
Během testování se většinou také zjistí, kolik lidí ve firmě s CRM opravdu potřebuje pracovat (to se může značně projevit na ceně).
Do startu většinou nasazujeme buď :
Capsule CRM (https://capsulecrm.com/), které je opravdu jednoduché, má 250 kontkatů a umí velmi dobře email dropboxes
Bitrix 24 (https://www.bitrix24.com/), to už je poměrně mocný nástroj, je zde hlavně dobrý task management s trackováním času atd, sami jsme ho téměř 2 roky používali
Po testování je většinou několik scénářů:
1) je třeba něco opravdu jednoduchého - zůstává Capsule
2) Bitrix 24 dostačuje a tak zůstává (asi nejčastější případ)
3) zákazník opravdu chce CRM používat naplno - nasazujeme SalesForce (https://www.salesforce.com/crm/), pokud s ním má pracovat pouze několik uživatelů, tak to není ani tak drahé (25$/měsíc/uživatel do 5 uživatelů) - to je podle mě nejlepší řešení, které existuje
4) zákazník chce mnoho speciálních funkcí - tvoříme systém na míru
U nás jsme před rokem slučovali systémy a přešli jsme téměř kompletně na Redmine s CRM pluginem (http://www.redminecrm.com/), takže máme ticketovací systém, systém na řízení vývoje, jednoduché CRM a knowledge base v jednom systému. Redmine jsme předtím používali na tickety a projekty (což umí skvěle) a již byl zaběhnutý, tak nám to přišlo jako lepší volba, než si psát vlastní systém.
Na tickety jsme ještě před Redmine používali Jira (https://www.atlassian.com/software/jira), je to skělý systém, ale v té době nebylo výhodné licencování, když do něj měli zakládat tickety i zákazníci, kteří se brali jako plnohodnotní uživatelé. Myslím, že se ale licenční podmínky již změnily a lze to zalicencovat na "agenty", kteří tickety zpracovávají.
Zdravím, můžete doporučit nějaké CRM pro jednotlivce? Dělám softwarové služby klientům a potřebuji evidovat veškeré aktivity s nimi - telefony, vzdálená správa, servis na místě, apod. Zkouším Capsuli, Insightly, Zoho, ale všechno se mi zdá pro tento účel složité.
15. 4. 2015 22:35:06
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103142
Marek Sudak
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 4. 2015 00:05:24
Napsal pleskanec;1183089
Já chci crm , z důvodu ,abych mohl pracovat se zákazníky ale nejde to napojit na e-shop
O jaký eshop se jedná? Napojení se standardně dělá přes API.
---------- Příspěvek doplněn 16.04.2015 v 00:05 ----------
Napsal vlapa;1186921
Zdravím, můžete doporučit nějaké CRM pro jednotlivce? Dělám softwarové služby klientům a potřebuji evidovat veškeré aktivity s nimi - telefony, vzdálená správa, servis na místě, apod. Zkouším Capsuli, Insightly, Zoho, ale všechno se mi zdá pro tento účel složité.
Můžete vyzkoušet náš CRM Anabix (http://www.anabix.cz/) - vyvíjíme ho s důrazem právě na jednoduchost a přehlednost, vyzkoušet jej můžete na 30 dní zdarma.
16. 4. 2015 00:05:24
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103141
Napsal vlapa;1186921
Zdravím, můžete doporučit nějaké CRM pro jednotlivce? Dělám softwarové služby klientům a potřebuji evidovat veškeré aktivity s nimi - telefony, vzdálená správa, servis na místě, apod. Zkouším Capsuli, Insightly, Zoho, ale všechno se mi zdá pro tento účel složité.
K tomuto účelu používáme Redmine - řešíme to jako tickety k jednotlivým zákazníkům (projektům), máme v ní plugin pro trackování času, takže není problém sledovat i dobu na telefonu a obsah hovoru zde zapsat. Je tedy pravda, že bych redmine jako jednoduchý neoznačil :-). Dříve jsme používali bitrix a tam bylo trackování času ještě lepší, protože bylo možné trackovat přímo ze seznamu úkolů/projektů - ten také není jednoduchý.
Pokud jde jen o evidenci činností a příslušného času, tak bych však doporučil https://www.toggl.com/ a naházet si tam klienty jako projekty. Připadně alternativu https://www.timecamp.com, ale ten jsem nikdy prakticky narozdíl od togglu nepoužíval.
Edit: v toggle jdou zadávat i klienti, ale práce s tím není pohodlná (funguje podobně jako štítky), takže se mi osvědčilo mít jako klienta jako projekt.
22. 4. 2015 16:33:11
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103140
Lukec Dolec
verified
rating uzivatele
16. 12. 2015 21:54:27
Můžete zkusit toto http://jdcomputers.cz/softwareprohelpdesk.html
16. 12. 2015 21:54:27
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103139
Vilem Trejbal
verified
rating uzivatele
31. 1. 2022 21:04:04
Dobrý den,  pokud nemáte v eshopu dostatek nastavování a funkcí, rozhodně CRM v každém případě doporučuji. Nedávno jsem si jeden nechával zřizovat ke svému e-shopu, takový a musím to pochválit. Je to docela OK věcička, která vám umožňuje skladovat všemožné informace, data atd. 
31. 1. 2022 21:04:04
https://webtrh.cz/diskuse/pouzivate-crm-system/#reply1103138
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit