Zadejte hledaný výraz...

Použití kamery/fotoaparátu u balícího pultu

xhanj09
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
5. 11. 2020 18:50:12
Dobrý den,
omlouvám se, pokud se toto téma již diskutovalo, ale při rychlém hledání jsem na toto téma nenarazil. Bohužel v posledních dnech jsme schytali vlnu telefonátů, že v balících chybí 1ks zboží. Scénář je stále stejný, balík sváží 1 daná kurýrní služba, jedná se o krabici (takže se dá očekávat, že v balíku je vícero kusů (různého) zboží), zboží je na dobírku (na štítku je dobírková částka), zákazníci říkají, že chybí 1 ks zboží a chybí tam i faktura.
Daná téma jsem diskutoval se skladnicí, která již pro nás pracuje několik let, takže stojím mezi několika kameny: skladnice - kurýrní služba - zákazník.
Kromě toho, že začínáme balíky nově balit balíky i do strečovky (dosud jsme používali jen běžnou lepící pásku, kterou lze po úmyslném rozbalení balíku přelepit), tak uvažuji o zavedení kamery/fotoaparátu k balícímu pultu.
Má prosím někdo s tímto řešením nějakou zkušenost. Jaké řešení zvolit, kam data ukládat, jakou kapacitu úložiště zvolit. Ideální by byl i vzdálený přístup k tomuto řešení, přeci jen kvůli covidu, pracujeme odděleně. Řešení by bylo ideální umístit na plechovou polici balícího pultu, ale musí mít i nějaké rameno pro nasměrování.
Děkuji za návrhy vašeho řešení.
Děkuji.
Jiří Hanzlík
5. 11. 2020 18:50:12
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468112
tomashk
verified
rating uzivatele
5. 11. 2020 21:27:38
a je to vubec k necemu? zakaznik/dopravce stejne muze rict,ze jste to pred kamerou zabalili a pak zase mimo zaber rozbalili a tu jednu vec z toho vyndali.
5. 11. 2020 21:27:38
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468111
Od toho jsou na kamerách časový otisky a ukládání záznamu. To neošidíš jen tak. Takže mít ten proces pod kamerou třeba i celý.
5. 11. 2020 21:34:22
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468110
lada1979
verified
rating uzivatele
5. 11. 2020 22:32:14
Napsal xhanj09;1603318
Dobrý den,
omlouvám se, pokud se toto téma již diskutovalo, ale při rychlém hledání jsem na toto téma nenarazil. Bohužel v posledních dnech jsme schytali vlnu telefonátů, že v balících chybí 1ks zboží. Scénář je stále stejný, balík sváží 1 daná kurýrní služba, jedná se o krabici (takže se dá očekávat, že v balíku je vícero kusů (různého) zboží), zboží je na dobírku (na štítku je dobírková částka), zákazníci říkají, že chybí 1 ks zboží a chybí tam i faktura.
Daná téma jsem diskutoval se skladnicí, která již pro nás pracuje několik let, takže stojím mezi několika kameny: skladnice - kurýrní služba - zákazník.
Kromě toho, že začínáme balíky nově balit balíky i do strečovky (dosud jsme používali jen běžnou lepící pásku, kterou lze po úmyslném rozbalení balíku přelepit), tak uvažuji o zavedení kamery/fotoaparátu k balícímu pultu.
Má prosím někdo s tímto řešením nějakou zkušenost. Jaké řešení zvolit, kam data ukládat, jakou kapacitu úložiště zvolit. Ideální by byl i vzdálený přístup k tomuto řešení, přeci jen kvůli covidu, pracujeme odděleně. Řešení by bylo ideální umístit na plechovou polici balícího pultu, ale musí mít i nějaké rameno pro nasměrování.
Děkuji za návrhy vašeho řešení.
Děkuji.
Jiří Hanzlík
o jaké zboží se jedná? Kolik máš balíků nebot zde je problém jak záznamy potom vyhledávat. Trošku profi řešení s kamerou a hledání záznamu podle čárového kodu faktury nám nacenili okolo 100 tis.. Úložiště taky ted těžko říci, kolik hodin balíš a jaké bude rozlišení. Obecně máme 15 kamer s pohybovým čidlem na 2 GB disk se vejde cca 7-9 dnů jestli ti to pomůže, takže i 1 GB, by mě l stačit.
Jinak jsou jednodušší řešení:
1) projdi diskuze, jestli tě někdo nevychvaluje, že tyto reklamace řešíš ve prospěch zákazníka, ono se tohoto chytají i další.
2) Začni vážit balíky a porovnávej s hodnotou přepravce.
3)Na folii se vykašli zkus používat na lepicí pásky třeba přelepky s reklamou.
4)Jinak je to sice blbý, řeš to s přepravkou. Je to sice hnusné, ale věříš skladnici. Lidi se mění, mají své problémy, které řeší i krádežemi.
5) Dotaž se zákazníka, zda na chybějícím zboží trvá, že máte balení natočeno a jestli by se znovu nepodíval a nepřebral i výplňový materiál.
Předpokládám, že po reklamaci přepočítáš zboží jestli nemáš nadbytek.
5. 11. 2020 22:32:14
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468109
xhanj09
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
6. 11. 2020 08:39:39
Napsal láďa1979;1603354
o jaké zboží se jedná? Kolik máš balíků nebot zde je problém jak záznamy potom vyhledávat. Trošku profi řešení s kamerou a hledání záznamu podle čárového kodu faktury nám nacenili okolo 100 tis.. Úložiště taky ted těžko říci, kolik hodin balíš a jaké bude rozlišení. Obecně máme 15 kamer s pohybovým čidlem na 2 GB disk se vejde cca 7-9 dnů jestli ti to pomůže, takže i 1 GB, by mě l stačit.
Díky moc za informace. Jedná se o zboží s dětskými motivy tohoto typu povlečení, osušky, kelímky, pyžama, atd. Aktuálně si zákazníci stěžovali na toto nedodané zboží povlečení minecraft, kelímek minecraft, pyžamo minecraft, osuška minnie. Minulý týden se nám stalo, že od dvou dodavatelů jsme neobdrželi všechno zboží naopak my a jednalo o osušky Fortnite, trička Cars, zástěry Frozen, hrnek Minecraft, opět pyžama Minecraft (jeden z dodavatelů používal kamerový systém, tak nám poslal fotky, že produkty měl připravené). Opět se jednalo o stejného přepravce, takže podezření roste. Už jsem předal čísla zásilek včera obchodní zástupkyni dopravce.
Máme desítky balíků denně. Aktuálně balíme např. jen 3-4 hodiny denně. Co jsem tak ještě přemýšlel, klidně se může jednat o nějaké standardní řešení kamery na strop, třeba i jen pro naše účely, abychom jsme si potvrdili, že jsme si připravili na balící pult všechny kusy zboží pro danou objednávku nebo naopak uznali svou chybu a nemuseli podezřívat jiné. Samozřejmě můžu na začátku říci, ať si to skladnice fotí na mobil před zabalením každé objednávky. Aktuálně posíláme přes danou službu do deseti balíků denně, tak by to takový opruz nemusel být.
Napsal láďa1979;1603354
Jinak jsou jednodušší řešení:
1) projdi diskuze, jestli tě někdo nevychvaluje, že tyto reklamace řešíš ve prospěch zákazníka, ono se tohoto chytají i další.
2) Začni vážit balíky a porovnávej s hodnotou přepravce.
3)Na folii se vykašli zkus používat na lepicí pásky třeba přelepky s reklamou.
4)Jinak je to sice blbý, řeš to s přepravkou. Je to sice hnusné, ale věříš skladnici. Lidi se mění, mají své problémy, které řeší i krádežemi.
5) Dotaž se zákazníka, zda na chybějícím zboží trvá, že máte balení natočeno a jestli by se znovu nepodíval a nepřebral i výplňový materiál.
Předpokládám, že po reklamaci přepočítáš zboží jestli nemáš nadbytek.
Ad 1) Nejvíce nás komentují asi na recenzích u Heuréky, tak uvidíme, jestli nějak projeví, že zákazníkům posíláme zboží znovu. On to ale může být i návod pro koumáky, kteří by toho mohli zneužívat a schválně hlásit, že zboží nemají.
Ad 2) Nad daným taky přemýšlím, používáme i Zásilkovnu a tam si nejsem jistý, jestli zboží nějak váží. Ta váha hmotnost nějak ukládá? a jak to páruje s číslem objednávky/faktury?
Ad 3) Přemýšlím nad potištěnými páskami s našimi logy, ale zatím nabídky jsou 4x dražší než standardní pásky. Otázkou je, jestli by zloděj jen nepřelepil i tuto pásku a z pohledu zákazníka je to stále neotevřený balík. Ze zkušeností na základě příchozích balíků od dodavatelů, pokud balík je obalen strečovou fólií, tak počty zboží sedí, tak mám z toho takový pocit, že strečová fólie je práce navíc, jak se do balíku dostat a může to odrazovat. Zas tolik balíků pro kurýrní službu nemáme, aby nás to tolik zdržovalo.
Ad 4) Ano, všechno nasvědčuje na kurýrní službu. Balíky se váží až na depu, takže je zde prodleva od svozu po dopravu na depo. Jezdí aktuálně slečna, která před časem přestala jezdit, její dočasná náhradnice říkala, že jí vyhodili, teď se objevila znovu. Jezdí ve dvou, prý s přítelem. Nedávno se kolegyně/skladnice při předávání balíků ptala co prodáváme a jaké máme stránky.
Ad Předpokládám, že po reklamaci přepočítáš zboží jestli nemáš nadbytek.) Přiznám se, že nějaké typu zboží máme vyšší desítky kusů, tak jsme se k tomu ještě nedostali. Zboží, kterého jsou jednotky a zákazník nahlásí zmizení, tak ihned přepočítáme.
6. 11. 2020 08:39:39
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468108
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
6. 11. 2020 09:49:47
Minimálně bych začal s vážením balíků, to je takový základ. Samozřejmě lehké věci to neodhalí, protože naše váha má dílek 10 g, ale pokud někomu zapomeneme dát kilovou věc tak to odhalíme podle váhy hned a není co řešit, jednou jsme takhle i dohledali balík kde bylo omylem vloženo jiné zboží (větší balení než mělo být).
A jedna ze života: nedávno jsem se dohadoval s jedním dodavatelem že mi nedodal vše co bylo na faktuře. Nechtěli to uznat - prý mají informace že bylo odesláno v pořádku a že jim máme dodat videozáznam z rozbalování. Tak jsem jim odpověděl, že když mají informace tak ať je nějak podloží. Poslali videozáznam z balení zásilky a následné nakládky do auta. Ovšem z jiného data než kdy měla zásilka odejít, tak nevím jestli to byl úmysl nebo omyl. Každopádně když jsem na to upozornil, přišla odpověď s dobropisem :-D
6. 11. 2020 09:49:47
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468107
lada1979
verified
rating uzivatele
6. 11. 2020 10:44:41
xhanj09: Ad Ad3) potištěná páska nestačí, taky jsme dlouho nemohli přijít proč nám chodí originálně zalepené balíky vykradené, až jsme zjistili, že tu pásku tak dobře rozřízne a následně velmi tenkou a velmi čirou páskou přelepí tak, že to opravdu nejde poznat.
6. 11. 2020 10:44:41
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468106
dave67
verified
rating uzivatele
6. 11. 2020 12:55:34
Nestačilo by něco v tomhle stylu? https://ip-kamery.heureka.cz/xiaomi-mi-home-security-camera-360-1080p/#
Taky uvažuji nad tím, že bych ji dal nad balící pult. Spíš jen pro naši kontrolu. Zrovna ta Xioami má nevyýhodu v tom, že komunikuje jen přes Android, ale budou určitě i jiný s propojením na PC.
6. 11. 2020 12:55:34
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468105
Duffbeer
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
6. 11. 2020 20:17:03
Napsal láďa1979;1603354
...Obecně máme 15 kamer s pohybovým čidlem na 2 GB disk se vejde cca 7-9 dnů jestli ti to pomůže, takže i 1 GB, by mě l stačit.
Vazne jenom 2 GB? Jak vypada takovej obrazek? I kdyby to zaznamenavalo pouze v nejakym prasivym PALu tak se to tam nemuze vejit ne? Rozeznas pak na tom neco? :-)
Me osobne by teda prislo i 2 TB na tyden na 15 kamer malo, ale mozna je situace jina. Docela me to prekvapilo :-D
6. 11. 2020 20:17:03
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468104
lada1979
verified
rating uzivatele
6. 11. 2020 20:44:53
Napsal Duffbeer;1603466
Vazne jenom 2 GB? Jak vypada takovej obrazek? I kdyby to zaznamenavalo pouze v nejakym prasivym PALu tak se to tam nemuze vejit ne? Rozeznas pak na tom neco? :-)
Me osobne by teda prislo i 2 TB na tyden na 15 kamer malo, ale mozna je situace jina. Docela me to prekvapilo :-D
Promiň samozřejmě 2 TB. Tak samozřejmě kamery nenahrávají nostop a hodně záleží na nastavení perimetru.
6. 11. 2020 20:44:53
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468103
puhy.cz
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
7. 11. 2020 11:46:16
Já používám UBNT unifi. Kontrolér s diskem cca 10.000, kamery pak kolem 2.000.
Kvalita super, detekce pohybu. Jako dohledávat se to dá, protože při zabalení máme časový razítko scanu štítku, takže +/- to jde najít.
Pošli mi SZ s emailem, pošlu ukázku záznamu z balení.
Jednu máme i na místě kde se předávají balíky. A jednou to ušetřilo 2000,- když kurýr blbě vrátil na dobírku a zapíral to.
7. 11. 2020 11:46:16
https://webtrh.cz/diskuse/pouziti-kamery-fotoaparatu-u-baliciho-pultu#reply1468102
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit