Zadejte hledaný výraz...

Použitelnost darkuj.cz

JackRussel
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
5. 4. 2012 09:55:38
Máš tam jeden produkt a s tím vůbec nekoresponduje ta grafika, připadám si spíš jako v hračkárně. Máš možná cílený traffic, ale s takovým webem jich spoustu ztratíš, protože návštěvníci budou zmatený. Pokud máš v plánu prodávat nadále jen tenhle typ produktu, rozhodně bych se mnohem víc profiloval jako specializovaný eshop na náramky Power Balance, tomu se musí přizpůsobit texty i grafika. Ty informace o produktu bych se snažil mnohem víc vypíchnout v rámci webu, inspirací pro tebe může být třeba Powerball.cz, návštěvníka nenutí přemýšlet navíc, všechno mu naservíruje jednoduchým způsobem přímo pod nos, tím u nich vzbuzuje důveru a autentičnost, která je klíčová.
5. 4. 2012 09:55:38
https://webtrh.cz/diskuse/pouzitelnost-darkuj-cz/strana/2#reply613418
ghostik
verified
rating uzivatele
(21 hodnocení)
5. 4. 2012 14:50:10
z podobneho eshopu hned ochazim, protoz ena me nepusobi vubec duveryhodne udelejte kvalitni grafiku, zlepsete sortimen vuci tomu, kdo jej bude kupovat (13lete decko mozna ma zajem o naramek, ja bych chtel od podobneho webu, aby mi dal tip pro darek mamce/tatkovi/pritelkyni/zene/...) doplnte kontaktni udaje, platebni a provozni podminky, ...
5. 4. 2012 14:50:10
https://webtrh.cz/diskuse/pouzitelnost-darkuj-cz/strana/2#reply613417
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 4. 2012 12:26:51
V podstatě to co Jack Russel - když přijdu na web s názvem darkuj, očekávám nabídku dárků. Nečekám, že je tam jeden produkt, nějaké gumové náramky, které navíc lákají na jakési zázračné účinky skrz energii (neobtěžoval jsem se to číst, až někdo přijde s vědecky ověřeným řešením a nebudu mít pocit, že se mě někdo dělá blbce a chce mi vnutit nesmysl, tak si to přečtu), navíc v nepadnoucí grafice. To pro mě v podstatě celek zabilo, protože když není obsah, tak může být obchod sebelepší, ale k nákupu mě nepřinutí.
Pár dalších plesnivostí - pokud kliknu na nadpis u produktu, nepřene se mě to do detailu, musím klikat na obrázek. Chvíli jsem si myslel, že e-shop nefunguje. Kontakt by mohl být v hlavičce. Vyházet z menu věci co už se nevyužívají (např. oblíbené a košík je tam zbytečně, protože už je mnohem výrazněji vpravo) a vložit tam to, co je vlevo dole. Banner s doživotní zárukou nikam nevede, chci nějaké další informace než jen nápis. Po přechodu do košíku mě e-shop nejdřív nutí si vybrat mezi registrací nebo přihlášením, je tam sice možnost nakoupit bez registrace, ale nejméně výrazná a celkově jde o zbytečný krok navíc. Správné řešení je rovnou nabídnout možnost vyplnění adresy apod. s tím, že je nad tím výrazně zobrazená možnost přihlášení nebo registrace.
Beru to z obecného hlediska, nedokážu se příliš vcítit do někoho, kdo skutečně bude podobné náramky chtít a dostane se na ten e-shop cíleně.
Napsal web-partners;639049
Vizual DOBRY - ZAPAMATOVATELNY, takze BRAND 100 ze sta.
Nesouhlasím - jde o velmi generickou grafiku, která se spíš hodí na e-shopy se zbožím pro děti. Nerozumím tomu jak jsi došel k podobnému závěru a obávám se, že ty zas nerozumíš slovu brand, protože tady žádný není.
@Drahomír Hron: Většinu věcí co vytýkáš tam on ani z principu mít nemůže, protože nabízí v podstatě jednu věc... budeš se přehrabovat asi v šesti variantách jednoho produktu? :)
18. 4. 2012 12:26:51
https://webtrh.cz/diskuse/pouzitelnost-darkuj-cz/strana/2#reply613416
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit