Zadejte hledaný výraz...

Potvrzovací email pro registrované uživatelé končí ve spamu

Duffbeer
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 12. 2016 13:21:02
Měl bych dotaz ohledně potvrzovacího mailu registrovaných uživatelů na webu.
Situace je nyní taková, že uživatelé webu, kteří se zaregistrují dostanou automatický potvrzovací email rovnou do spamu. Zkoušel jsem to na Gmailu, Seznamu a Zoho mailu a situace je všude stejná.
Ne každý uživatel se do spamu podívá, takže se pak zkoušejí registrovat z jiného mailu, který ale taktéž spadne do spamu :-/
Potvrzovací mail je nyní nastavený z mailu zoho.com. Nevím zda např nevadí, že adresa automatického mailu má jinou doménu než samotný web kde se uživatelé registrují?
Netuším jak celý proces přesně funguje a tudíž ani co se s tím dá dělat. Od programátora jsem dostal pouze radu, abych přeformuloval text samotné mail zprávy kvůli spam filtru, ale v tom problém není (zkoušel jsem různé testy a text se zdá být v pořádku).
Vím že se tu něco obdobného již probíralo, ale nenašel jsem řešení pro můj problém.
Budu rád za každou radu
8. 12. 2016 13:21:02
https://webtrh.cz/diskuse/potvrzovaci-email-pro-registrovane-uzivatele-konci-ve-spamu/#reply1242087
FinancnaSprava
verified
rating uzivatele
8. 12. 2016 17:33:23
co takto skusit: www.google.sk/search?q=email+spam+checker
8. 12. 2016 17:33:23
https://webtrh.cz/diskuse/potvrzovaci-email-pro-registrovane-uzivatele-konci-ve-spamu/#reply1242086
Pošli mail na adresu vygenerovanou na https://www.mail-tester.com/ a on ti řekne co je špatně.
8. 12. 2016 17:34:40
https://webtrh.cz/diskuse/potvrzovaci-email-pro-registrovane-uzivatele-konci-ve-spamu/#reply1242085
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit