Zadejte hledaný výraz...

Poštovné zpět k zákazníkovi při neuznané reklamaci

Jenec
verified
rating uzivatele
3. 10. 2014 11:58:49
Vím že při uznané reklamaci má zákazník právo na proplacení účelně vynaložených prostrředků (např. poštovného) při zasílání zboží na reklamaci a neplatí ani zaslání zboží zpět. Jak ale řešit zaslání zboží zpět k zákazníkovi při neuznané reklamaci? Poslat mu to na dobírku? Když ale nepřevezme, mám škodu. Nechat ho zaplatit poštovné předem?
Jedná se konkrétně o kuchyňskou obracečku za 140 Kč, zákazník reklamoval s tím, že se mu ohýbá, že je moc tenká. Jak řešíte reklamaci takto laciného zboží?
3. 10. 2014 11:58:49
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058994
neprodávat ho
3. 10. 2014 12:03:15
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058993
Jenec
verified
rating uzivatele
3. 10. 2014 12:11:21
neměl jsem na mysli laciné ve smyslu že je to šmejd, ale že cena poštovného se blíží k ceně zboží..
3. 10. 2014 12:11:21
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058992
Orofar
verified
rating uzivatele
(25 hodnocení)
3. 10. 2014 12:41:21
To je přesně problém většiny e-shopařů... stanoví si nějakou marži, ze které vychází, ale zapomínají na vícenáklady, které pak mohou ve výsledku nemile překvapit (tento případ je ještě zlatý). Chce to dělit zisk na několik základních částí, kde nesmíte zapomenout na elementární položku -> rezervy.
3. 10. 2014 12:41:21
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058991
Zakaznika bych kontaktoval s tim, ze jste jeho reklamaci zamitli jako bezduvodnou a domluvil se s nim na dodani zbozi. Pokud ty naklady nechcete hradit, pak mu rici moznosti. Bud si pro to prijde osobne a pak to ma zdarma, nebo mu to poslete na adresu s tim, ze doberecne bude ve vysi postovneho.
3. 10. 2014 12:51:01
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058990
Myslim, ze kdyz panovi vratite 140,-, vyplati se vam ti vic...
3. 10. 2014 14:48:08
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058989
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
3. 10. 2014 14:51:52
Napsal Michal Kubíček;1129035
Myslim, ze kdyz panovi vratite 140,-, vyplati se vam ti vic...
Tesat do kamene :)
3. 10. 2014 14:51:52
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058988
jakanas
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
3. 10. 2014 14:57:19
Napsal Michal Kubíček;1129035
Myslim, ze kdyz panovi vratite 140,-, vyplati se vam ti vic...
+ dalších 140kč za balík do ruky (poštovné do eshopu)... To bych nedělala.
3. 10. 2014 14:57:19
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058987
kaarii
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
3. 10. 2014 22:29:33
A vy si myslíte, že když mu pošlete zpět reklamaci na dobírku, že si ji vyzvedne? Rozhodně bych u takto laciného zboží reklamaci neřešil. Zlatě přijít o 140,-, než o zákazníka. Spokojený zákazník o Vás poví max. 3-4 lidem v okolí, nespokojený Vás pomluví všude možně.
3. 10. 2014 22:29:33
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058986
netbrana
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
3. 10. 2014 22:33:16
Napsal Orofar;1129002
To je přesně problém většiny e-shopařů... stanoví si nějakou marži, ze které vychází, ale zapomínají na vícenáklady, které pak mohou ve výsledku nemile překvapit (tento případ je ještě zlatý). Chce to dělit zisk na několik základních částí, kde nesmíte zapomenout na elementární položku -> rezervy.
Přesně to samé co píše Orofar si myslím i já. Nenapsal bych to lépe :)
3. 10. 2014 22:33:16
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-zpet-k-zakaznikovi-pri-neuznane-reklamaci#reply1058985
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit