Zadejte hledaný výraz...

Poštovné do ceny zboží

!!!! ČISTĚ TEORETICKY !!!!
O kolik desítek korun by se zvedla cena zboží, kdyby e-shopy neúčtovali poštovné jako samostatnou položku, ale poštovné by bylo už v ceně zboží?
Jak by se to spočetlo?
Mluvíme TEORETICKY.
2. 10. 2010 13:46:29
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567837
weiss
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
2. 10. 2010 13:48:11
Čistě teoreticky o tolik, kolik stojí poštovné a náklady s ním spojené. :P
2. 10. 2010 13:48:11
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567836
Jakub Krupa
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
2. 10. 2010 14:24:19
Napsal weiss;578925
Čistě teoreticky o tolik, kolik stojí poštovné a náklady s ním spojené. :P
úplne výstižná odpoveď, záleží na hmotnosti a rozmeroch tovaru, dopravcovi (pošta / kuriér)
2. 10. 2010 14:24:19
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567835
Hafran
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
2. 10. 2010 14:45:27
No to záleží na zaměření e-shopu. Náklady by se rozečetly mezi průměrný počet nakoupených položek. Pokud e-shop prodává lednice, tak každá v sobě bude mí plnou cenu poštovného. Pokud by prodával tužky a věděl by že obyčejně koupí jeden zákazník najednou 30 tužek, tak každá by byla dražší jen o 1/30 nákladů..! ;)
2. 10. 2010 14:45:27
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567834
Pego
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
2. 10. 2010 16:06:16
Nevím, co prodáváš, nicméně všechno co bylo již uvedeno je pravda. Záleží na váze, rozměru, množství zásilek za měsíc a jejich ceně. Kromě poštovného je potřeba ještě počítat s poplatkem za dobírku a další náklady jsou za krabici, do které zboží zabalíš a vnitřní výplň, aby se nerozbilo. Provozujeme specializovaný shop http://www.gastronadoby.cz a máme s tím každodenní zkušenosti. Zboží je potřeba opravdu velmi dobře vystlat, protože při třídění na automatizovaných linkách padají balíky na sebe i z dvoumetrové výšky. Navíc, pokud dojde k rozbití a zboží není dobře zabaleno, reklamaci nechce nikdo uznat.
Pro orientaci se podívej na stránky České pošty http://www.cpost.cz/cz/sluzby/baliky/cr/obchodni-balik-id242/#cenik a udělej si představu. Pokud budeš posílat dlouhodobě více jak 30 balíků denně, sjednej si schůzku s obchodním zástupcem pošty a sjednej si cenu lepší.
Alternativou k České poště je přepravní služba PPL http://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=61&art_id=27. Obchodní podmínky jsou asi podobné.
V průběhu let jsme vyzkoušeli oba přepravce. V současné době používáme PPL, protože máme menší počet rozbitých obsahů balíků a z důvodu pružnější komunikace při vyřizovaní případné reklamace.
Hodně dobrých obchodů ti přeje
Pego
2. 10. 2010 16:06:16
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567833
Radek
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 10. 2010 18:52:50
Hm zajímavý já zase s poštou nemám problém. Asi to bude tím, že jsem první, kdo na kladně používal bezdokladovou dobírku :-)
2. 10. 2010 18:52:50
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567832
luckyluk
verified
rating uzivatele
7. 10. 2010 16:10:47
V průběhu let jsme vyzkoušeli oba přepravce. V současné době používáme PPL, protože máme menší počet rozbitých obsahů balíků a z důvodu pružnější komunikace při vyřizovaní případné reklamace.
Máme bohužel přesně opačnou zkušenost - zásilky nejen že zákazníci někdy přijali v hrozném stavu, ale navíc se nám také ztrácely, nebo byly doručeny v jiném než našem přepravním balení - s neúplným obsahem.
Výhodou skutečně můžeme zmínit pouze operativní jednání - změna adresy pro doručení / opětovné doručení.
Bohužel myšlenka může být vždy sebelepší, avšak pokud je závislá na lidech, pořád se budou stávat chyby a vznikat nepříjemné situace.
7. 10. 2010 16:10:47
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567831
Pego
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 10. 2010 09:00:36
Pravda, pravda. Můžeme potit krev, když to na konci zpacká řidič. My to děláme tak, že jakmile vidíme, že zásilka byla předána, voláme zákazníkovi jak to celé dopadlo. Máme na to callcentrum. Zkoumáme vše od kompletnosti dodávky a jestli má zákazník nějaké technické otázky, protože prodáváme jak věci jednoduché, tak složitější (www.rh-shop.cz). Nakonec zjišťujeme jak probíhalo předání a pokud není něco OK ihned to s přepravcem řešíme. A zatím úspěšně.
8. 10. 2010 09:00:36
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567830
luckyluk
verified
rating uzivatele
18. 10. 2010 16:13:49
jakmile vidíme, že zásilka byla předána, voláme zákazníkovi jak to celé dopadlo
Váš způsob jednání se mi zamlouvá, avšak pro nás by byl natolik nákladný, že návratnost vynaložených investic vzhledem k prodávanému sortimentu by nebyla dostatečná. V současné době díky srovnávači "Heuréka" získáváme zpětné vazby zákazníků formou automaticky odesílaných dotazníků.
Jistě by telefonní kontakt byl vhodnější. Jednání výše uvedeného srovnávače může být iniciativou pro provozovatele, kteří jsou v obdobné situaci a rádi by nějakou formou získali informace o spokojenosti s nákupem.
18. 10. 2010 16:13:49
https://webtrh.cz/diskuse/postovne-do-ceny-zbozi/#reply567829
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit