Zadejte hledaný výraz...

Postih ze strany Heureka.cz za slevu po nákupu

novacektom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 15:31:58
Prosím o názor na chování portálu heureka. Zda-li se již nejedná o vyhrožování, nebo naopak pokud jsou skutečně v právu. Vlastním eshop, u kterého jako poděkování za kladnou recenzi umístěnou na portálu heureka odpovídám touto hláškou:
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Jako poděkování za Vaše hodnocení Vám zasíláme slevový kód ve výši 5% na Váš další nákup. S pozdravem obchod .......
Poděkování zasílám pouze zákazníkům, kteří dají kladnou recenzi, negativní recenze nemáme od doby kdy jsme toto poděkování začali odesílat cca 6 měsíců. V emailu poté zašleme slevový kód.
Níže tedy zasílám konverzaci s portálem heureka:
Dobrý den,
pokoušela jsem se s vámi telefonicky spojit, bohužel neúspěšně.
Dovolte, abych vás upozornila na porušování obchodních podmínek pro službu Ověřeno zákazníky, kde konkrétně dochází k poskytování slevy pouze za pozitivní hodnocení.
Zasílám přímo odkaz na obchodní podmínky, kde konkrétně porušujete bod 3.4.:
https://www.heurekashopping.cz/resources/attachments/p0/60/obchodni-podminky-overeno-zakazniky-heurekacz-2016.pdf
Cituji:
"3.4. Obchodník není oprávněn jakýmkoli způsobem narušovat objektivnost a zkreslovat pravdivost Dotazníků, a to zejména ovlivňováním výběru Zákazníků, kterým má být Dotazník zaslán, vyplňováním Dotazníku ze strany zaměstnanců Obchodníka nebo jím pověřených osob či vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení. Obchodník rovněž není oprávněn Zákazníka jakkoli postihovat za zaslání negativního hodnocení, například nabízením nevýhodnějších cen ve srovnání s jinými Zákazníky, odstoupením od uzavřené kupní smlouvy, odmítnutím dalšího prodeje Zboží nebo poskytování služeb nabízených Obchodníkem, apod. V případě, že k tomuto jednání na straně Obchodníka dojde, je Provozovatel oprávněn odstoupit od Smlouvy. Ustanovení tohoto článku nemají žádný vliv na právo Obchodníka reagovat na hodnocení Zákazníků způsobem, umožněným Provozovatelem."
Pokud od této chvíli budete i nadále pokračovat v tomto směru, budeme nuceni z toho vyvodit důsledky.
Předem děkuji za pochopení.
S přáním krásného dne.....
Dobrý den paní ..., v bodě, který uvádíte není nikde uvedeno, že se
nesmí poskytovat slevy zákazníkům, kteří dají kladné hodnocení. V
obchodních podmínkách máte pouze uvedeno (Obchodník rovněž není oprávněn
Zákazníka jakkoli postihovat za zaslání negativního hodnocení). Já
zákazníky, kteří dají negativní hodnocení nijak nepostihuji. Dávám 5%
slevu pouze zákazníkům kteří dají pozitivní hodnocení (námi nabízená
sleva není postihování zákazníků s negativním hodnocením), nepenalizuji
zákazníky s negativním hodnocením. Pravdivost a objektivnost dotazníků
nenarušuji. Prosím tedy vysvětlete mi ještě jednou co vlastně porušuji a
jaké důsledky konkrétně máte na mysli. Děkuji.
Dobrý den pane ....,
zde zasílám přímo větu, kde je mnou zmíněná problematika uvedena:
"Obchodník není oprávněn jakýmkoli způsobem narušovat objektivnost a zkreslovat pravdivost Dotazníků, a to zejména ovlivňováním výběru Zákazníků, kterým má být Dotazník zaslán, vyplňováním Dotazníku ze strany zaměstnanců Obchodníka nebo jím pověřených osob či vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení."
To, že informaci týkající se slevy, uvádíte pouze u doporučujících recenzí takto veřejně, bereme jako porušování níže uvedených obchodních podmínek.
S přáním krásného dne....
Dobrý den paní ...., možnost ovlivňovat objektivnost dotazníků
zaslaných heurékou zákazníkům nemám, rovněž nemám možnost zkreslovat
pravdivost dotazníků. Dotazníky vyplňují naši zákazníci. Rovněž nemohu
ovlivnit, komu dotazník heuréka zašle. V mém poděkování za recenzi není
nikde uvedeno ať hodnotí zákazníci pozitivně, nebo jakkoli jinak. Prosím
tedy napište mi, jaké by z toho byly konkrétně důsledky, kdybybych
pokračoval v tomto způsobu poděkování zákazníkům. Rád bych tyto důsledky
měl od Vás písemně. Děkuji.
Dobrý den pane...,
kdyby k níže zmíněné problematice docházelo, byli bychom nuceni e-shopu odebrat certifikát Ověřeno zákazníky.
Předem děkuji za pochopení.
S přáním krásného dne .....
12. 10. 2017 15:31:58
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306155
Luděk Kvapil
verified
rating uzivatele
12. 10. 2017 15:35:21
Co vám na tom není jasné? Za pozitivní recenze nesmíte platit, ani formou slevy. Jinak je narušena nezávislost.
12. 10. 2017 15:35:21
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306154
novacektom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 15:37:26
Díky za názor, sleva není platba. Je to forma poděkování.
12. 10. 2017 15:37:26
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306153
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
12. 10. 2017 15:42:35
Trošku nechápu:
Vy nabízíte veřejně 5% slevu na další nákup v případě pozitivního hodnocení na heurece? Pokud ano, respekt paní z heureky, že vám to 3x vysvětluje jak idiotovi.
12. 10. 2017 15:42:35
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306152
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
12. 10. 2017 15:56:43
Nepenalizuješ ty co daj negativní hodnocení, ale zvýhodňuješ ty který ti daj pozitivní = porušení podmínek jak z učebnice. Bohužel.
12. 10. 2017 15:56:43
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306151
MartinMay
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 16:20:31
Takiež neviem čo na tom nechápeš. Človek proste dá kladne hodnotenie a dostane zato 5% zľavu tým ho nepriamo nabádaš aby dal kladne hodnotenie.
12. 10. 2017 16:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306150
GianPietro
verified
rating uzivatele
12. 10. 2017 16:24:47
Tiež súhlasím s ostatnými, ide o porušenie podmienok, konkrétne "vybízením Zákazníků k pozitivnímu hodnocení."
12. 10. 2017 16:24:47
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306149
novacektom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 16:28:53
Ok,ale kdyz heureka zasila svuj dotaznik vsem zakaznikum i tem,kteri nenakoupili pres heureku,melo by to byt take poruseni pravidel.Nebo se opet pletu?Je ale podivne ze pul roku s mym podekovanim heureka nic nedelala.
12. 10. 2017 16:28:53
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306148
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
12. 10. 2017 16:34:34
Pochop, že tě nikdo nenutí využívat heureku. Pokud ji chceš využít, musíš dodržovat jejich pravidla, posílat jim informace o všech objednávkách.
Že si toho půl roku nevšimli? Buď rád. Že tě 10x nechytne revizor bez jízdenky neznamená, že nepotřebuješ lístek...
12. 10. 2017 16:34:34
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306147
toki
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
12. 10. 2017 16:35:31
Chápu heureku, ale chápu i pána.. Přeci, když vidím, že má eshop kladná hodnocení -> objednám, když pak vidím, že můžu dostat slevu na další nákup, pokud ohodnotím -> udělám to.. ale určitě nenapíšu kladné hodnocení, pokud budu nespokojen, když nebudu spokojen, určitě nebudu stát o slevu na další nákup.. Pán tedy nepodplácí zákazníky, aby hodnotili kladně, pouze jim dává důvod, aby hodnocení nezahodili do koše, to mi nepřijde nijak nefér. Pokud by žádal lidi, aby prováděli falešné objednávky a dávali jim kladná hodnocení za slevu, je to ovlivnování.
Heureka ma celkově zajímavé postoje. Mi zase odmítli smazat zápornou recenzi paní, která si ani nevyzvedla balíček.. požadovali screen emailu.. dostali ode mě log všech emailů ze systému, ale přimo vygenerované emaily nezálohuji, takže jsem jim nemohl poskytnout.. je logické, že maily odesílá systém a ne ja ručně z outlooku.. navíc jsme poskytli manuálně odeslaný email s upozorněním, že je nevyzvednutá zásilka na poště, to ale asi nestačilo.. Dostali sledovací číslo od pošty všechno.. očividně ale více věří zákazníkovi, který pošle svou první, navíc na 0% recenzi, nikoliv obchodu, který do této doby obdržel pouze kladná hodnocení.. Nevím, co si představovali, asi jsme měli napsat tři emaily, sms, zavolat a když tak sednout na vlak a říct to paní osobně? Je to směšné..
Stejně tak výklad podmínek zde je zavádějící.. Je diskutovatelné, zda odměnou za kladnou recenzi ovlivníte zákazníka, který nebyl spokojen.. Pokud nedáváte odměnu pouze za 100%, ale třeba i za 90%, nevidím v tom důvod a shledávám to spíše jako odměnu za čas strávený psaním recenze.. Ale pokud s tím mají problém takh'to veřejně, posílejte v balíčku vyzitku s tím, že za hodnocení pošlete slevu 5%.. ti kteří nebudou spokojeni ji stejně nevyužijí a ti s kladnou recenzí třeba jo:)
12. 10. 2017 16:35:31
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306146
novacektom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 16:38:02
Ja pul roku rozdaval slevy a mel zato,ze nedelam nic proti pravidlum,nebyl to umysl.Jinak diky.
---------- Příspěvek doplněn 12.10.2017 v 16:43 ----------
To:tokos Dekuji za vas nazor,ja mam pocit,ze heureka dela vse pro zakazniky,ale nijak nehaji podstive prodejce,ale to uz je asi mimo tema.Plne s vami souhlasim.
12. 10. 2017 16:38:02
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306145
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
12. 10. 2017 17:06:31
Porušujete pravidla. Více se v tom nehrabte a vymyslete něco, co lidi donutí hodnotit i bez toho, abyste kohokoli zvýhodňoval.
12. 10. 2017 17:06:31
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306144
Jakub Jeřábek
verified
rating uzivatele
12. 10. 2017 17:31:49
Tak dávejte 5% slevu i negativním recenzím a je to vyřešené. Pak je to prostě jen motivace, aby dávali hodnocení.
Ani teď v tom textu, který vkládáte jako odpověď, nepíšete, že 5% je za pozitivní hodnocení - je to prostě 5% za to, že udělili hodnocení.
12. 10. 2017 17:31:49
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306143
novacektom
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
12. 10. 2017 17:38:01
Je pravda,ze v tech hodnocenich behem zminovaneho pulrocniho hodnoceni nebyly zadne negativni recenze,zasilalo se 5% i tem zakaznikum s nizsim nez 100% hodnocenim.Dle meho nazoru se to jen nelibi heurece,kdyz eshop ma sama kladna hodnoceni.
12. 10. 2017 17:38:01
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306142
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(81 hodnocení)
12. 10. 2017 17:42:03
Dle meho nazoru se to jen nelibi heurece,kdyz eshop ma sama kladna hodnoceni.
:D
12. 10. 2017 17:42:03
https://webtrh.cz/diskuse/postih-ze-strany-heureka-cz-za-slevu-po-nakupu/#reply1306141
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit