Zadejte hledaný výraz...

Posloupnost při platbě platební bránou a odeslání dat do účetního systému

Ji31
verified
rating uzivatele
1. 8. 2017 23:21:57
Zdravím,
řeším napojení na platební systém (GoPay) a účetní systém (iDoklad).
Oba dva nabízí možnost řešit EET, co dává víc smysl? Řešit to na platební bráně, nebo v účetním systému?
Já to vidím spíš na EET v rámci GoPay.
Jak ale bude probíhat celý kolečko?
- U sebe vytvořím objednávku,
- Přesměruju na platební bránu, která pořeší i EET
- pokud je výsledek ok, vytvořím fakturu v účetním systému
- pokud platba neproběhla v pořádku, fakturu nevytvářím a vlastně neřeším nic, kromě stavu objednávy?
Dává to smysl?
Děkuji
1. 8. 2017 23:21:57
https://webtrh.cz/diskuse/posloupnost-pri-platbe-platebni-branou-a-odeslani-dat-do-ucetniho-systemu#reply1293105
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
2. 8. 2017 08:38:18
Ono je to jedno lebo na EET uctenku mas tusim 48h pri technickom probleme cize kludne mozes vybavit platbu a doriesit EET neskor ak to nepreslo z nejakeho dovodu.
IMHO ked pouzijes EET na platobnej brane tak mas o problem menej a nemusis sa bat nejakeho "vendor lockinu" kedze na EET mozes pristupovat ako chces v priapade ze mas viacero shopov/aplikacii, akurat musis IDcka z EETcka/brany nejak dostat ku sebe.
Co sa tyka fakturacie - ak mas sro tak nevidim jediny dovod nevystavovat proforma faktury pred platbou a az po platbe realne. Ak si zivnostnik, je to jedno.
2. 8. 2017 08:38:18
https://webtrh.cz/diskuse/posloupnost-pri-platbe-platebni-branou-a-odeslani-dat-do-ucetniho-systemu#reply1293104
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit