Zadejte hledaný výraz...

Poslední krok objednávky – děkovací stránka

honzako
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 14:44:09
Dobrý slunečný den z moravy,
chtěl bych se s Vámi podělit o nějaký návrh děkovací stránky na eshop a poprosit o koment co by jste tam ještě chtěli, dali, nebo máte zkušenosti že je super či naopak není vůbec super :)
Návrh :
- poděkovaní
- souhrn objednávky ke stažení
- informace dle zvolené dopravy či platby( sledování balíky, kdy doručí, v případě os. odběru kde kdy a jake jsou možnosti, atp.)
- call to action pro další nákup - např. při dalším nákupu nad x doprava zdarma...
Napadá vás ještě něco?
Díky
H.
10. 5. 2013 14:44:09
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900017
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 14:55:30
- odkaz na možnost objednávku stornovat/pozastavit/upravit. Mnohokrát si po odeslání, ale před skutečnou kompletací objednávky vzpomenete, že ještě deci slivovice a je zbytečné kvůli tomu dělat další objednávku, psát do poznámek "prosím dejte to do jednoho balíku s č.xxx" a podobně.
- obsah děkovací stránky poslat na mail.
10. 5. 2013 14:55:30
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900016
honzako
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 15:05:55
díky
10. 5. 2013 15:05:55
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900015
Za sebe jsem pro stručnost, jasnost a pouze informaci o dalším postupu. Tzn. něco ve smyslu: "Děkujeme! Rekapitulace objednávky byla zaslána na Váš email. Nyní postupujte tak a tak...". Lákat hned k dalšímu nákupu mi přijde v danou chvíli nepříliš vhodné.
10. 5. 2013 15:07:54
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900014
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
10. 5. 2013 15:20:31
Taky mi ta možnost upravit objednávku přijde zbytečná. A určitě je nesmysl dávat na poděkovací stránku možnost stornovat objednávku.
10. 5. 2013 15:20:31
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900013
Luděk Novák
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 15:25:06
Napsal KejliCZ;947634
Taky mi ta možnost upravit objednávku přijde zbytečná. A určitě je nesmysl dávat na poděkovací stránku možnost stornovat objednávku.
Nesmysl? Vyhnete se tím velkému procentu vrácených zásilek. Téměř každý zákazník ví, že ve skutečnosti objednávku tímto způsobem stornovat může. Takhle mu dáváte možnost to udělat férovým a pro vás nenákladným způsobem. Samozřejmě to nebudete dovolovat u zboží na zakázku atp.
10. 5. 2013 15:25:06
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900012
honzako
verified
rating uzivatele
10. 5. 2013 15:26:50
Napsal ndpudo;947635
Nesmysl? Vyhnete se tím velkému procentu vrácených zásilek. Téměř každý zákazník ví, že ve skutečnosti objednávku tímto způsobem stornovat může. Takhle mu dáváte možnost to udělat férovým a pro vás nenákladným způsobem. Samozřejmě to nebudete dovolovat u zboží na zakázku atp.
Osobně se přikláním k názoru, že upravit objednávku ano, ale nabízet ke stornu - nejsem si jistý...Ale beru to že to může usnadnit práci...
10. 5. 2013 15:26:50
https://webtrh.cz/diskuse/posledni-krok-objednavky-dekovaci-stranka/#reply900011
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit