Zadejte hledaný výraz...

Poslal jsem předmět na reklamaci-(nemám Kč ani předmět)-jak postupovat?

Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2009 21:41:31
Přeji pěkný den,
do dnešního dne jsem neobdržel finanční plnění z reklamace, která byla firmou XYZ přijata dne 14.10. 2009 . Poslední zprávu jsem obdržel dne 19.11. 2009 v tomto znění: "Dobrý den, vyrobek je neopravitelny a na zbozi Vam bude v nejblizsich dnech vystaven dobropis, ktery Vam bude odeslan na Vasi adresu k podpisu a doplneni cisla uctu. S pozdravem XY" Dále se není možno na firmu dovolat a nereaguje na urgence elektronickou poštou.
Poradí někdo, jak mám postupovat?
Děkuji.
17. 12. 2009 21:41:31
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422601
Jonáš Kopp
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
17. 12. 2009 21:54:03
Máš doklad od pošty, žes jim to poslal a že jim to přišlo?
17. 12. 2009 21:54:03
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422600
Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2009 21:55:53
Napsal JonasKopp;417131
Máš doklad od pošty, žes jim to poslal a že jim to přišlo?
Samozřejmě,mám doklad o zaslání, mail od nich o přijetí, reklamační protokol, výpis komunikace (dokud se tedy ozývaly).
17. 12. 2009 21:55:53
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422599
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 12. 2009 22:02:22
"Kupující má po uplynutí 30 dnů ode dne uplatnění reklamace stejná práva, jako by šlo o neodstranitelnou vadu, a může tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny za zboží nebo můžete požadovat výměnu věci za novou, totožnou a bezvadnou."
Já bych písemě odstoupil od kupni smlouvy a zadal vraceni penez. Je to vyhodnejsi, protoze denska za stejne penize koupis pocitac lepsi.
17. 12. 2009 22:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422598
martin1
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
17. 12. 2009 22:04:32
Klicova vec je - bylo zbozi kupovano na IC ? (tj. firma / podnikatel)
17. 12. 2009 22:04:32
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422597
Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2009 22:09:56
Napsal dracek;417140
"Kupující má po uplynutí 30 dnů ode dne uplatnění reklamace stejná práva, jako by šlo o neodstranitelnou vadu, a může tedy odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny za zboží nebo můžete požadovat výměnu věci za novou, totožnou a bezvadnou."
Já bych písemě odstoupil od kupni smlouvy a zadal vraceni penez. Je to vyhodnejsi, protoze denska za stejne penize koupis pocitac lepsi.
No, to jsi ale asi nepochopil, já je nemohu dokopat k tomu aby mi peníze vrátily, nebo aby se mnou kopumikovaly...
Do dnešního dne jsem neobdržel finanční plnění z reklamace, která byla firmou XYZ přijata dne 14.10. 2009 . Poslední zprávu jsem obdržel dne 19.11. 2009 v tomto znění: "Dobrý den, vyrobek je neopravitelny a na zbozi Vam bude v nejblizsich dnech vystaven dobropis, ktery Vam bude odeslan na Vasi adresu k podpisu a doplneni cisla uctu. S pozdravem XY" Dále se není možno na firmu dovolat a nereaguje na urgence elektronickou poštou.
Napsal martin1;417143
Klicova vec je - bylo zbozi kupovano na IC ? (tj. firma / podnikatel)
Ne, bylo kupováno pro koncového zákazníka.
17. 12. 2009 22:09:56
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422596
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 12. 2009 22:14:44
Napsal Mortus;417147
No, to jsi ale asi nepochopil, já je nemohu dokopat k tomu aby mi peníze vrátily, nebo aby se mnou kopumikovaly...
No jasne. Ty nejdrive musis odstoupit od smlouvy. Nejlepe piseme doporucene. A pak to muzes v klidu podstoupit pravnikovy. Ten spor na 99% prohrajou a zaplati i veskere naklady. Priloz do dopisu papir, ze kdyz te okamzite nekontaktujou, tak to bez dalsiho otaleni predavas pravnikovy. Treba to s nima hne.
17. 12. 2009 22:14:44
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422595
Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2009 22:25:03
Napsal dracek;417151
No jasne. Ty nejdrive musis odstoupit od smlouvy. Nejlepe piseme doporucene. A pak to muzes v klidu podstoupit pravnikovy. Ten spor na 99% prohrajou a zaplati i veskere naklady. Priloz do dopisu papir, ze kdyz te okamzite nekontaktujou, tak to bez dalsiho otaleni predavas pravnikovy. Treba to s nima hne.
Ok, dobře, a to mám tedy poslat, i když už mi psaly, že výrobek je neopravitelný a že mi pošlou dobropis, což se ale nestalo? Jinak při posílání reklamace jsem přidal průvodní list, že v případě nemožnosti opravy žádám navrácení finančního plnění.
Také jsem zjistil, že tato firma je asi v *rdeli, jelikož čísla jsou mrtvá, mají i číslo začínající 8 a tam mi to oznamuje, že "číslo se nepoužívá".
Podal jsem i stížnost ve stejném znění (viz. tučný text) na SOS.
17. 12. 2009 22:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422594
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
17. 12. 2009 22:28:55
Napsal Mortus;417157
Ok, dobře, a to mám tedy poslat, i když už mi psaly, že výrobek je neopravitelný a že mi pošlou dobropis, což se ale nestalo?
Jinak jsem zjistil, že tato firma je asi v *rdeli, jelikož čísla jsou mrtvá, mají i číslo začínající 8 a tam mi to oznamuje, že "číslo se nepoužívá".
Podal jsem i stížnost ve stejném znění (viz. tučný text) na SOS.
No, pokud ti uz poslali tohle vyjadreni tak asi tenhle dopis posilat nemusis.
Nejspise se zajit poradit s pravnikem, jak postupovat.
Jestli je firma nekde v dosahu, tak se tam zajit podivat osobne a okouknout situaci, nebo zkusit jeste jeden dopis, ze jestli te behem par dni nekontaktujou, jak chteji situaci resit, ze to davas k soudu.
17. 12. 2009 22:28:55
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422593
Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 12. 2009 23:01:36
Napsal dracek;417163
No, pokud ti uz poslali tohle vyjadreni tak asi tenhle dopis posilat nemusis.
Nejspise se zajit poradit s pravnikem, jak postupovat.
Jestli je firma nekde v dosahu, tak se tam zajit podivat osobne a okouknout situaci, nebo zkusit jeste jeden dopis, ze jestli te behem par dni nekontaktujou, jak chteji situaci resit, ze to davas k soudu.
No, bohužel je právě 200km od mého bydliště. Tak jsem jim napsal ještě jeden mail na dvě email adresy, které jsem našel, že pokud mi to nepřijde do pondělí, že jdu za právníkem, což také udělám. Maximálně jim ještě zítra pošlu doporučený dopis asi.
17. 12. 2009 23:01:36
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422592
Jonáš Kopp
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
19. 12. 2009 12:44:51
Jinak pokud to je nějakej eshop, nechtěl bys nám říct, o koho jde? Ať si dáme bacha...
19. 12. 2009 12:44:51
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422591
Mortus
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
20. 12. 2009 13:08:22
Napsal JonasKopp;417791
Jinak pokud to je nějakej eshop, nechtěl bys nám říct, o koho jde? Ať si dáme bacha...
Jednalo se o eshop hifishop.cz , zde jsem nakoupil předmět (LCD) za něco přes 10 tisíc. Když jsem psal kvůli reklamaci, bylo mi oznámeno, že se změnil vlastník. Konkrétní viník je tedy firma:
Eternity Group s.r.o.
se sídlem v Brně
nyní:
fashion-neelix.cz
neelix.cz
zverimex-neelix.cz
modely-neelix.cz
sport-neelix.cz
napoje-neelix.cz
20. 12. 2009 13:08:22
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422590
I´ve bought Iphone throw gumtree.com and didn´t receive it.....
I have copies of all mail with lady who sold mobile me out.
The name of advertisemen was :
4g 32gb brand new apple iphone fully boxed and unlocked
I have gave money on account she asked for. Than she replay that it will arrive tomorow ( Saturday), but it didn´t.
Her name is :
Rita Faulke
mrs.faulke@socialworker.net
uk 07855540450
Here are information about account where I sent money :
bank is barclays bank account
sort code 20,20,20
account number 23784851
name is Mr Alan Ainsworth
It is her brother name, she was at work and couldn´t check or something like that.
So now....... what I should do? I have already contacted you .......... ask for help, but you didn´t replay......
Is here any chance to sort this out? She doesn´t replay on sms, email, call.........
I hope you will give me some advices.
6. 7. 2010 11:38:05
https://webtrh.cz/diskuse/poslal-jsem-predmet-na-reklamaci-nemam-kc-ani-predmet-jak-postupovat#reply422589
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit