Zadejte hledaný výraz...

Poskytnutí servisu při neuznání reklamace

Zdravím Vás. Zajímá mě situace, kdy obchodník odmítne reklamovat zboží z důvodu mechanického poškození. Je obchodník pak povinnen zákazníkovi poskytnout servis pro opravu? Díky.
3. 2. 2010 14:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/poskytnuti-servisu-pri-neuznani-reklamace/#reply451506
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
3. 2. 2010 14:17:02
Není, je to obchod, né opravna.
3. 2. 2010 14:17:02
https://webtrh.cz/diskuse/poskytnuti-servisu-pri-neuznani-reklamace/#reply451505
Upřesním to. Je povinnen daný předmět zaslat výrobci? Pokud výrobce nemá v ČR sídlo ani pobočku. Díky
3. 2. 2010 14:19:35
https://webtrh.cz/diskuse/poskytnuti-servisu-pri-neuznani-reklamace/#reply451504
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
3. 2. 2010 14:35:01
pokud si mechanické poškození způsobil svoji nedbalosti - nerespektoval pokyny apod, tak ne
3. 2. 2010 14:35:01
https://webtrh.cz/diskuse/poskytnuti-servisu-pri-neuznani-reklamace/#reply451503
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit