Zadejte hledaný výraz...

Poškozený výrobek po rozbalení

avensis
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
16. 12. 2009 16:03:56
Zdravím, jak byste řešili prosím toto.
Zabalíte osobně výrobek v ceně 20 tis. Kč. Pošlete ho zákazníkovi. Balík České Pošty dorazí v pořádku. Paní přebere a oznámí Vám za dva dny, že na výrobku je ulomená páčka, což ona prý neudělala, chce zboží vyměnit. Zboží je již neprodejné. Paní je nepříjemná a vyhrožuje. Důkazní břemeno je na ni, takže si opatří svědka, že bylo ulomeno. Jak řešit nyní? Cco do budoucna napsat do podmínek? Díky za rady
16. 12. 2009 16:03:56
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421176
Patrik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 12. 2009 16:13:20
Bohuzial si myslim, ze toto asi nevyriesis a budes musiet spravit reklamaciu. Prijat to od nej a snazit sa dat posudit chybu tak, aby si dosiel k tomu, ze to je zapricinene jej chybou, neodbornou manipulaciou a pod. Nasledne produkt vratit s vyjadrenim, ze chyba bola sposobena neodbornou manipulaciou a cakat co sa bude dat. Pravdepodobne to zase posle alebo Ta da na obchodnu inspekciu, ktora to presetri. Znovu sa k tomu vyjadris a budes si stat za svojim. Pokial daju za pravdu jej, tak jej hodis do hlavy novy kus a bude .. ale aspon to natiahnes o cca 2 - 3 mesiace a poriadne ju tym nastves :)
edit: so svedkom neobstoji. V takychto pripadoch svedok moc rolu nehra. Ty si das ako svedkov 3 ludi co to balil a je. A nepohnete sa nikam. Takze sa snaz dokazat, ze to spachala ona.
16. 12. 2009 16:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421175
tomve
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
16. 12. 2009 16:26:38
Do budoucna bych to řešill fotkami. 1 fotku pro zboží, 2. se zboží v krabici a 3. se zalebenou a neponičenou krabici se štitkami od koho pro koho. Sice pracný, ale podle mě to u sporu víc obstojí.
16. 12. 2009 16:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421174
Patrik
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 12. 2009 16:29:29
Napsal Tomve;416109
Do budoucna bych to řešill fotkami. 1 fotku pro zboží, 2. se zboží v krabici a 3. se zalebenou a neponičenou krabici se štitkami od koho pro koho. Sice pracný, ale podle mě to u sporu víc obstojí.
Jo, s tym som sa tiez stretol. Dobra rada dobuducna.
16. 12. 2009 16:29:29
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421173
on.la
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
16. 12. 2009 18:12:56
nedávno jsem řešil něco podobného u dražších (7.000) sluchátek. Sice ta vada vyvstala asi po 20 dnech používání, ulomil se kousek plastu - na nic to vliv nemělo, jen hlavový most se hýbal trochu víc. sluchátka se poslala k reklamaci, kterou zamítli, že ji nelze uznat a blablabla. nakonec jsem zákazníkovi vyšel vstříc tím, že dostal zánovní sluchátka stejné značky i modelu a ty "poškozené" mám v poslech. studiu. zajímavé bylo, že tvrdil, že se ulomil jen jeden kousek a přitom chyběl na obou stranách.
abych to shrnul - mě to prakticky nic nestálo (kromě poštovného), zákazník není nasranej, třeba mě i někde doporučí a servis akg v blavě stojí za hovno.
16. 12. 2009 18:12:56
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421172
isgroup
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
16. 12. 2009 23:01:41
cau
ze se jednalo o autosedacku??
16. 12. 2009 23:01:41
https://webtrh.cz/diskuse/poskozeny-vyrobek-po-rozbaleni#reply421171
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit