Zadejte hledaný výraz...

Poškozené zboží z kamenné prodejny – mám nárok na vrácení peněz nebo musím čekat na vyřízení reklamace?

anakonda
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
1. 2. 2016 01:26:38
Zdravím,
koupil jsem si zboží z kamenné prodejny, druhý den jsem zjistil, že je poškozené.
Chci zboží reklamovat, mám právo na vrácení peněz, nebo musím čekat 30 dní na vyřízení reklamace?
1. 2. 2016 01:26:38
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi-z-kamenne-prodejny-mam-narok-na-vraceni-penez-nebo-musim-cekat-na-vyrizeni-reklamace/#reply1170946
To uplne presne rici nejde.
§ 2169
(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
takze zalezi zda je vadny celek, zda soucast, zda je to opravitelne nebo ne. Pokud je poskozena soucast, tak to pravo nemate. Je-li to opravitelne, tak to pravo nemate.
1. 2. 2016 07:05:17
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi-z-kamenne-prodejny-mam-narok-na-vraceni-penez-nebo-musim-cekat-na-vyrizeni-reklamace/#reply1170945
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit