Zadejte hledaný výraz...

Poškozené zboží

David Masár
verified
rating uzivatele
8. 2. 2011 23:36:45
Zdravím Vás a předem se omlouvám za možná hloupý dotaz.
Dva měsíce jsem pracoval na svém prvním e-shopu, vše je nyní nachystáno a čekalo se pouze na dodávku zboží. Konkrétně se jedná o plakáty. Pro začátek jsem vyzkoušel dva dodavatele, vznikl však menší problém a to ten, že polovina došlích plakátů je poškozena a ta druhá je sice schopná prodeje, ale vždy na jedné straně, konkrétně nad spodním pravým rohem je menší vlnovka, ale nijak to nekazí celkový dojem z plakátu. Pár lidí z okolí mi řeklo, že by to normálně prodali jako nové, ale mě se to vůbec nezdá, měl bych z toho blbý pocit, co myslíte vy? Já bych to řešil asi tak, že bych všechny položky označil jako zlevněné s informací o jaké poškození jde + foto, nadruhou stranu jsem tady někde četl, že není dobré mít v e-shopu vše zlevněné, takže fakt si nevím rady. Jsem z toho docela nešťastný, protože na to padly všechny ušetřené peníze a momentálně není možnost objednat další zboží :(
Nejhorší na tom všem je, že chyba je na mé straně, při objednávce v systému dodavatele jsem zadal špatný kód, takže místo aby plakáty srolovali každý kousek zvlášť, poslali to zarolované dohromady což je u tohoto typu zboží velice riskantní, protože vím jak s těmi zásilkami zachází na poště.
Díky za Vaše názory
8. 2. 2011 23:36:45
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607827
nevím, kdyby mi došlo poškozené zboží, tak se ho z logiky věci snažím reklamovat...
To, že jsi vybral srolování dohromady dává dodavateli právo zaslat poškozené zboží?
8. 2. 2011 23:51:37
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607826
Ja to pochopil tak, ze to poskodila posta pri preprave, nicmene nejak mi to neleze do hlavy, protoze pokud by to bylo zabaleno jak ma, tak se to poskodi jen velmi obtizne.
Napriklad kdyz jsem si v jedne firme objednaval jen obycejne polepy na sloupky na auto, tak mi to poslali zabalene v takové tube z kartonového papiru a dokonce to melo i vicka z obou stran :)
Ted uz to asi moc neporesis. Doporucuji pritlacit na dodavatele at to bali poradne, nebo si najdi jiného. Pokud by to bylo dobre zabaleno, posta by to neznicila.
A pokud prodavas takoveto zbozi, tak opet to doporucuji balit velmi odolne. Pokud budou lide dostavat znicene plakaty od tebe, moc dobrou reklamu ti to neudela a skoncis driv, nez jsi zacal
8. 2. 2011 23:55:06
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607825
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
8. 2. 2011 23:56:05
Prostě to reklamuj.
8. 2. 2011 23:56:05
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607824
ať to bylo poškozené poštou, nebo už dodavatelem, bylo to poškozené. Proti tomu bych se bránil a na to, co David navrhuje, bych přistoupil až v tom nejzazším případě...
8. 2. 2011 23:57:32
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607823
David Masár
verified
rating uzivatele
9. 2. 2011 00:34:50
Díky za komenty. Jde o to, že zboží je z USA, takže kdybych to posílal zpět, už by se to vůbec neoplatilo :( Mám podezření na celníky. Krabice byla vyplněna kvalitní bublinkovou fólií, jenže byla nastrkaná pouze vespod. Podle mě když do ní lezli, už to zpětně nezabalili tak jak to bylo - obal ve kterém byly plakáty zůstal obnažený, takže při dopravě Českou poštou se to mohlo snadno poškodit :( Jenže nechci nikoho jen tak obvinit.
9. 2. 2011 00:34:50
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607822
Normalne reklamuj na poste nebo jak jsi to prebral .... proste poskozeni pri preprave
9. 2. 2011 08:13:05
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607821
David Masár
verified
rating uzivatele
9. 2. 2011 16:27:09
Za chvíli tam jdu, uvidíme jak to dopadne. Díky všem za spolupráci :) a omlouvám se, že jsem hned v prvním postu nenapsal že je to US zásilka.
9. 2. 2011 16:27:09
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607820
kdyžtak dej pak vědět, celkem mě zajímá, jak pochodíš...
9. 2. 2011 23:46:37
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607819
David Masár
verified
rating uzivatele
10. 2. 2011 07:55:34
Včera jsem tam tedy došel, byl tam ale záskok, který nevěděl jak postupovat při reklamaci zásilky ze zahraničí. Balík si tam nechali s tím, že dnes tam bude kompetentní osoba, která mi zítra (dnes) zavolá. Došel jsem domů a vzápětí mi volala ta samá úřednice, která mě odbavovala a ptala se kolik si za poškozený balík žádám. Řekl jsem částku + jsem se zeptal, jestli můžu žádat i poštovné, odpověděla že něco z poštovného asi ano, ale že nemám počítat s tím, že za balík dostanu plnou částku protože zásilka není tak moc poškozená, přitom když jsem jí zboží ukázal, souhlasila se mnou v tom, že takhle to zboží dále prodat nemohu. Nevím proč tak otočila (během 20 minut). Každopádně dnes budu vědět víc.
10. 2. 2011 07:55:34
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607818
dave67
verified
rating uzivatele
10. 2. 2011 09:36:22
Reklamace na poste je jak kdy, na koho natrefis. V kazdym pripade je potreba zatlacit a zajimat se o to, jinak ti napisou spatne zabaleny:-)
10. 2. 2011 09:36:22
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607817
David Masár
verified
rating uzivatele
10. 2. 2011 17:19:02
Paní na poště byla v pohodě. Problém byl ale v tom, že celou zásilku chtěla poslat do Prahy a tam na vyřízení mají 2 měsíce. Požadovat jsem mohl pouze peníze za zboží. Nechal jsem to tam a šel jsem s blbým pocitem domů. Za dvě hoďky jsem vstal a šel pro to zpět :D Když to vezmu kolem a kolem raději zkusím plakáty prodat s lehkým poškozením se slevou na Aukru nebo nakonec i v tom e-shopu s tím, že spotřebitele na tuto skutečnost upozorním. Nemůžu čekat 2 měsíce a pak se dozvědět, že zásilka nebyla poškozena celá a tak mi dají jen část peněz. Kdybych byl zajištěn penězi tak to neřeším, ale jelikož nejsem, s takovou bych začal prodávat až ... až.
Takže výsledek: Jsem tam kde jsem byl. Pozitivní na tom je, že vím jak to udělám příště. Díky, že jste mi věnovali čas ;)
Perlička z pošty: Paní na poště si jeden plakát koupila :D
10. 2. 2011 17:19:02
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607816
Napsal David M.;624179
Paní na poště byla v pohodě. Problém byl ale v tom, že celou zásilku chtěla poslat do Prahy a tam na vyřízení mají 2 měsíce. Požadovat jsem mohl pouze peníze za zboží. Nechal jsem to tam a šel jsem s blbým pocitem domů. Za dvě hoďky jsem vstal a šel pro to zpět :D Když to vezmu kolem a kolem raději zkusím plakáty prodat s lehkým poškozením se slevou na Aukru nebo nakonec i v tom e-shopu s tím, že spotřebitele na tuto skutečnost upozorním. Nemůžu čekat 2 měsíce a pak se dozvědět, že zásilka nebyla poškozena celá a tak mi dají jen část peněz. Kdybych byl zajištěn penězi tak to neřeším, ale jelikož nejsem, s takovou bych začal prodávat až ... až.
Takže výsledek: Jsem tam kde jsem byl. Pozitivní na tom je, že vím jak to udělám příště. Díky, že jste mi věnovali čas ;)
Perlička z pošty: Paní na poště si jeden plakát koupila :D
ve tvé situaci bych to asi řešil stejně... až plakáty budou k vidění online, pošli mi prosím odkaz, možná bych něco vzal :)
11. 2. 2011 02:00:06
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607815
David Masár
verified
rating uzivatele
11. 2. 2011 17:57:59
díky za podporu :D odkaz na e-shop tu určitě hodím, sice to nebude vše jak bych si přál vzhledem k nastalé situaci, ale nějak se nakonec začít musí :D tzn. nabídka bude hodně hodně omezená ...
11. 2. 2011 17:57:59
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607814
karinna3
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
11. 2. 2011 18:40:22
Napsal David M.;624597
díky za podporu :D odkaz na e-shop tu určitě hodím, sice to nebude vše jak bych si přál vzhledem k nastalé situaci, ale nějak se nakonec začít musí :D tzn. nabídka bude sice hodně hodně omezená ...
Dej jsem odkaz, třeba se mi taky bude něco hodit
11. 2. 2011 18:40:22
https://webtrh.cz/diskuse/poskozene-zbozi#reply607813
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit