Zadejte hledaný výraz...

Posíláte zboží co nejlevněji? Levněji než je cena, kterou platí zákazník?

protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 10. 2015 14:31:21
Nesmíš si říct za poštovné více než kolik reálně stojí. Na poštovné marži mít nesmíš. Tolik k problematice říká čoi.
1. 10. 2015 14:31:21
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143867
grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
1. 10. 2015 14:45:57
Napsal protected;1229950
Nesmíš si říct za poštovné více než kolik reálně stojí. Na poštovné marži mít nesmíš. Tolik k problematice říká čoi.
Vždyť lidi ani čoi nemůžou vědět kolik platí která firma za balíky.
1. 10. 2015 14:45:57
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143866
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
1. 10. 2015 14:51:02
Napsal grizly007;1229957
Vždyť lidi ani čoi nemůžou vědět kolik platí která firma za balíky.
Myslím, že je jasné, jak je to myšleno.
1. 10. 2015 14:51:02
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143865
boogey
verified
rating uzivatele
1. 10. 2015 15:02:17
Napsal saolin;1229948
Z toho co tu píšete je hlavní problém v pojmenování služby. Změním tedy na "doručení českou poštou" a bude po problému :-)
Hlavní problém není v pojmenování služby, ale v tobě, protože místo toho, abys nabízel zákazníkům určitou kvalitu, radši jim dáš nejistotu a kvůli pár desetikorunám, jak sám píšeš, je budeš ojebávat.
1. 10. 2015 15:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143864
Petr
verified
rating uzivatele
(47 hodnocení)
1. 10. 2015 15:38:04
Napsal protected;1229950
Nesmíš si říct za poštovné více než kolik reálně stojí. Na poštovné marži mít nesmíš. Tolik k problematice říká čoi.
Poštovné může ´čtovat pouze držitel poštovní licence, tj. Česká pošta s.p.
1. 10. 2015 15:38:04
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143863
Michal Skoula
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
1. 10. 2015 16:01:33
Napsal protected;1229950
Nesmíš si říct za poštovné více než kolik reálně stojí. Na poštovné marži mít nesmíš. Tolik k problematice říká čoi.
Stačí to nazvat poštovné a balné.
1. 10. 2015 16:01:33
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143862
Špatně, když tam máš balík do ruky, tak to taky tak pošli. Pokud to chceš posílat vždy jinak tak si tam nech jen česká pošta a pak použij vždy to nejlevnější.
1. 10. 2015 19:35:00
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143861
Jirka
verified
rating uzivatele
(63 hodnocení)
1. 10. 2015 21:08:43
Tohle mě zaujalo, proč bych si nemohl říct o poštovné víc, než kolik stojí?
1. 10. 2015 21:08:43
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143860
Můžeš, ale nesmíš prodat jednu službu a poskytnout jinou.
2. 10. 2015 12:12:22
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143859
HonzaD
verified
rating uzivatele
2. 10. 2015 12:47:43
Napsal protected;1229950
Nesmíš si říct za poštovné více než kolik reálně stojí. Na poštovné marži mít nesmíš. Tolik k problematice říká čoi.
Zdroj tohoto tvrzení máš? Pokud vím toto platí jen u platebních služeb (dobírka, platba kartou, PayPal, apod.), kdy nesmíš účtovat víc, než kolik platíš sám poskytovali těchto platebních služeb, viz příslušná směrnice EU.
Jinak my máme uveden v e-shopu způsob dopravy Česká pošta za 99,- Kč. Malé zásilky také sem tam posíláme doporučeně, ale moc ne protože to celkem narušuje logistiku (hlídat rozměry, váhu, apod.)
2. 10. 2015 12:47:43
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143858
Zakon na ochranu spotrebitele byl novelizovan a v paragrafu 3 pribyl odstavec 2 s ucinnosti od 1.1.2014, ten rika:
(2) Prodávající nesmí po spotřebiteli v souvislosti s použitým způsobem placení požadovat poplatek převyšující náklady, které prodávajícímu v souvislosti s tímto způsobem placení vznikají.
Nicmene o tom, ze by se nesmela navysovat doprava neni nikde ani slovo. Nicmene tusim, ze je v procesu narizeni z EU, ktere naridi to, ze prodavajici muze jen prefakturovat cenu dopravy ve vysi, za jakou ji nakoupi. Nicmene, ze by se tim COI zabyvala dnes? To asi ne, chybi mi k tomu nejaky legislativni duvod.
2. 10. 2015 12:58:51
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143857
ixemin
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
2. 10. 2015 13:29:45
každopádně stačí místo "poštovného" nabízet "poštovné a balné" a je to vyřešeno, ne?
kdybych si na eshopu zaplatil balík do ruky a dostanu doporučený dopis, byl bych pěkně nas*aný. nejenom z toho, že eshop na mě vydělal 80 korun.
Ono taky balíky vozí v jinou dobu než chodí pošťačka s dopisem a hlavně má jiné služby pro adresáta. Nikdy bych v daném eshopu znovu nenakoupil.
2. 10. 2015 13:29:45
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143856
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
2. 10. 2015 13:40:58
Napsal Jirka.;1230073
Tohle mě zaujalo, proč bych si nemohl říct o poštovné víc, než kolik stojí?
Podle mě jde o nedorozumnění - tohle se týkalo přefakturace poštovného v případě nulového DPH.
2. 10. 2015 13:40:58
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143855
TDS
verified
rating uzivatele
3. 10. 2015 00:03:26
1) Změňte to (jak už bylo řečeno) na jinou formulaci než balík do ruky - "doprava poštou" apod.
2) Většina lidí se v tom vůbec nevyzná a je jim celkem jedno, jak jim to přijde, hlavně že to přijde včas. Zkuste se schválně poptat lidí "mimo eshopy" kolik znají druhů balíků a co který znamená
3) Podávejte např. na elektronické podání, aby nebylo vidět na zásilce, kolik platíte za poštovné, pak většina remcalů neremcá, protože prostě neví kolik to stálo vás a jaký je rozdíl mezi tím co jim účtujete, samozřejmě se občas nějaký exot najde, co mu stojí za to psát maily, že ho někdo "okradl" protože mu objednávka přišla doporučenou zásilkou a on má neodbytný pocit že "doprava Česká pošta" znamená automaticky balík do ruky
4) I když budete perfektní, vždycky se nějaký "profesionální prudič" najde, kdysi nás někdo kritizoval za to, že balíme víc než konkurence a on chudák strávit o minutu dvě déle svého života rozbalováním zásilek - ač většina zákazníků právě tohle oceňuje i v recenzích, že to máme zabaleno víc (a nejsou prakticky reklamace na poškození).
5) Obyčejně to neriskujte, nestojí to za to (zákazník zapře, pošta nechá na poště bez lístku, hodí někde k sousedům apod.). Snad jen pokud by šlo o nějaké korunové položky, kde není problém to poslat znova.
3. 10. 2015 00:03:26
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143854
saolin
verified
rating uzivatele
5. 10. 2015 08:14:40
Napsal TDS;1230404
1) Změňte to (jak už bylo řečeno) na jinou formulaci než balík do ruky - "doprava poštou" apod.
2) Většina lidí se v tom vůbec nevyzná a je jim celkem jedno, jak jim to přijde, hlavně že to přijde včas. Zkuste se schválně poptat lidí "mimo eshopy" kolik znají druhů balíků a co který znamená
3) Podávejte např. na elektronické podání, aby nebylo vidět na zásilce, kolik platíte za poštovné, pak většina remcalů neremcá, protože prostě neví kolik to stálo vás a jaký je rozdíl mezi tím co jim účtujete, samozřejmě se občas nějaký exot najde, co mu stojí za to psát maily, že ho někdo "okradl" protože mu objednávka přišla doporučenou zásilkou a on má neodbytný pocit že "doprava Česká pošta" znamená automaticky balík do ruky
4) I když budete perfektní, vždycky se nějaký "profesionální prudič" najde, kdysi nás někdo kritizoval za to, že balíme víc než konkurence a on chudák strávit o minutu dvě déle svého života rozbalováním zásilek - ač většina zákazníků právě tohle oceňuje i v recenzích, že to máme zabaleno víc (a nejsou prakticky reklamace na poškození).
5) Obyčejně to neriskujte, nestojí to za to (zákazník zapře, pošta nechá na poště bez lístku, hodí někde k sousedům apod.). Snad jen pokud by šlo o nějaké korunové položky, kde není problém to poslat znova.
Velice děkuji za všechny vaše odpovědi.
V tomto případě jsem bohužel poslal "obyčejně" což se již příště nestane.
Filip
5. 10. 2015 08:14:40
https://webtrh.cz/diskuse/posilate-zbozi-co-nejlevneji-levneji-nez-je-cena-kterou-plati-zakaznik/strana/2#reply1143853
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit