Zadejte hledaný výraz...

Poraďte jak zvednout % nákupu

Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
15. 3. 2012 08:58:35
Mám web http://kusovky.com kde je denně cca 60UIP ale koupí jen každý asi 200návštěvník.
Co byste poradili?
15. 3. 2012 08:58:35
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743389
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 3. 2012 09:10:44
Napsal Milan B.;771911
Mám web http://kusovky.com kde je denně cca 60UIP ale koupí jen každý asi 200návštěvník.
Co byste poradili?
Zkusil jsem nějaký náhodně rozkliknout - http://kusovky.com/koberec-efest-989red-250-x-350-p47
Žádné další fotky ke zboží - třeba detail ornamentu. Parametry koberce nejspíš překopírované z tabulky a vypsané jako text takže dost nepřehledné. Nemám ponětí jaká firma to vyrobila nebo z jaké země to pochází. Na cenu poštovného musím studovat celé obchodní podmínky. Takže za mě pokládám ten počet nákupů za velmi dobrý úspěch.
15. 3. 2012 09:10:44
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743388
Jakub Kočí
verified
rating uzivatele
(35 hodnocení)
15. 3. 2012 09:13:02
Nelíbí se mi, jak máš udělaný popis v detailu produktu. Je to jak bezmyšlenkovitě nacvakany CTRL C + CTRL V. Pospojovany slova, suše vypsaný materiál a nic víc. Tím nikoho nepřesvědčíš, že zrovna tenhle koberec chce. Že to je ten pravej kus do jeho domova.
15. 3. 2012 09:13:02
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743387
astrolog
verified
rating uzivatele
(109 hodnocení)
15. 3. 2012 09:25:46
- určitě zavést extra volbu doprava, abych nemusel hledat v podmínkách, je to opruz
- popis produktu je nepřehledný, ale tím to nebude :)
- uvítal bych další náhled na koberce v interiéru, takto to trochu splývá
- za nejdůležitější považuji propojení s magazínem o bydlení a interiéru (třeba za provizi za prodaný kus), aby se to na něm zobrazovalo - náhodné načtení různého zboží
15. 3. 2012 09:25:46
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743386
s ohledem na to o jaky sortiment se jedna, kde hraje velkou roli subjektivni vnimani "libi ci nelibi", tedy lide extremne hodne porovnavaji, protoze dva ruzne kobece nejsou stejne, tak se takovemu konverznimu pomeru ani nevidim.
Kdyz se k tomu prida i to, ze ten shop neni uplne dotazeny - napr. nahled obrazku je dle meho maly, vubec nejde videt struktura kobercu napr. pohled z uhlu 30-40° apod. nejake lepsi popisy k produktum apod.
15. 3. 2012 09:30:18
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743385
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
15. 3. 2012 09:33:23
Myslím, že na daný sortiment je to slušná konverze.
Jinak za mě:
- dej pryč sloupec "nejprodávanější" ( odvádí pozornost ) a místo toho info o dopravě, platbě, doručení
- zvětšil bych písmo na celém shopu
- na přehledu zboží v kategorii máš 2x název kategorie, zbytečně
RayBan
15. 3. 2012 09:33:23
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743384
Větší fotky (+ detaily, jak říká Kovboj), víc emocí, méně tabulkovatosti a techničnosti, víc lásky k produktu.
Možná by stálo za to koberce se stejným vzorem ale jinou velikostí sjednotit do jediného produktu + select pro výběr velikosti.
V kategoriích bych šel do extrému a ukázal jen fotku a cenu. Zajímá někoho opravdu technický název?
Nerozumím většině menu, nevím, co je frizé, heatset, shaggy. Dá se to říct česky?
Chtěl bych si projít všechny koberce, ale hlavní stránka ukazuje jen pár.
Odkazy raději odlišit barevně než podtržením.
"Filtrovat podle výrobců" je zbytečné, žádní tam nejsou.
Obrovský select "Velikost" v sidebaru by šel zmenšit? Třeba sjednotit několik velikostí do jednoho rozsahu? Uvést jen několik kroků? Hledají lidi opravdu na centimetry, nebo jim jde o nějaký rozsah?
Lišta "Sdílet" v detailu zbytečně odvádí pozornost.
Z košíku odstranit kolonku "Slevový kupon"; je známé, že to snižuje konverzi, protože se lidé rozběhnou na Google hledat.
Pokladna je strašidelná. Odstraň nebo schovej položky, které zákazník nemusí vyplňovat. Ukaž je na požádání (Dodací adresa, IČ...).
Nezaškrtávej, že chci newsletter!
Pokud je na výběr jen Česká pošta, proč to člověk musí ručně zakliknout?
Hodně úspěchů.
15. 3. 2012 09:34:30
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743383
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
15. 3. 2012 10:05:17
Prozatím jsem upravil:
Větší náhled (další fotky zkusím sehnat)
Upravil jsem popis (Ještě přidám výrobce)
Přidal jsem do menu doprava (přidám ikonu "do ruky")
Jinak díky všem za reakce.
15. 3. 2012 10:05:17
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743382
Napsal Martin Schlemmer;771937
Odkazy raději odlišit barevně než podtržením.
To rozhodně ne. Nejlepší by bylo oboje. Podtržení je ale základ.
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2012 v 10:22 ----------
U produktů bych uvítal alespoň stručné informace o koberci a to nemyslím jen název a rozměry. Jaké to jsou barvy, vzor, kam se koberec hodí/nehodí. Jak dobře/blbě se vysává/čistí? Atpod. Myslím, že lidé by si spíš koupili věc, o které ví něco víc než jen rozměr.
Mám trochu problém i s fotkami produktů. Větší by byly lepší, to už tu zaznělo. Mně se ale nelíbí obecně. Jasně, koberec je jasně vidět, ale je to takové - zase "neosobní", je to v podstatě jen textura. Pár dodatečných fotek koberce "na živo" rozloženého někde po podlaze by bylo zajímavější, ale chápu, že asi nemáš možnost takové fotky jednoduše získat.
Stejně tak se zde přímo vybízí sepsat pár článků o typech koberců a linkovat na ně z produktů a HP pokud člověk neví, co vlastně chce. Mně taky nic neříká heatset, shaggy, takže bych si nic nevybral, nevím co to je.
Trochu kontraproduktivní mi přijde odkaz sdílet v detailu produktu. Používáš addthis, ale ta služba je pro bfu složitá, nabízí bambilion služeb, příliš moc klikání. Nevěřím tomu, že to někdo nyní využívá. Kolik návštěvníků asi využívá víc sociálních služeb než facebook? Minimum. Dal bych tam sdílení na Facebooku, mohlo by se to více vyplatit a přivést další návštěvníky.
Dalo by se tam víc pohrát s prioritou prvků. Teď je vše šedivé, od odkazy až po buttony. Do košíku apod. bych graficky odlišil. Nějaká pěkná fotka bytu s kobercem do hlavičky by obchodu ubrala na "neosobnosti" a návštěvníci by se tam možná cítili trochu lépe.
15. 3. 2012 10:13:39
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743381
Milan
verified
rating uzivatele
(72 hodnocení)
15. 3. 2012 10:37:26
Tak jsem to zvýraznil a nechal podtržené
---------- Příspěvek doplněn 15.03.2012 v 12:26 ----------
Ještě jeden dotaz bude to stačit takto? http://kusovky.com/koberec-galaxy-71cak-120-x-170-p359 opravdu nemám k dispozici tolik obrázků :/
Nebo udělat kategorii "Galaxi" a nahoru před výpis produktů hodit tyto obrázky s popisem že se jedná o náhled kvality/vzhledu nopků??
15. 3. 2012 10:37:26
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743380
skranc
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
23. 3. 2012 14:09:26
Jen muj prvni dojem........necitim z e-shopu ten spravny pocit jaky bych mel mit pri nakupu kusoveho koberce. Podle fotek nepoznam, zda prodavas ubrus nebo koberec. Texty jsou jen velmi obecne chybi v nich ta pocitova stranka, ktera je podle me u tohoto sortimentu obzvlaste dulezita.
Soustredil bych se hlavne na spoustu velmi kvalitnich fotografii. Fotky realizaci daneho koberce.
Najed na stranky IKEA, protoze tam mam uplne jiny pocit
23. 3. 2012 14:09:26
https://webtrh.cz/diskuse/poradte-jak-zvednout-nakupu#reply743379
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit