Zadejte hledaný výraz...

Poradenství pro zahraniční klientelu – tipy a triky?

Jaroslav P.
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
31. 7. 2017 16:00:32
Hezký den,
připravuju web pro poradenské služby a přemýšlím, jakou formou to pojmout. Idea je taková, že budu nabízet poradenství v dopravě a to převážně pro cizince (konkrétní detaily asi nejsou důležité).
Přemýšlím hlavně nad formou, jak toto pojmout. Návštěvník se dostane na web, seznámí se s rozsahem služeb a nějakým ceníkem. Ve formuláři mi vyplní informace, požadavky apod. díky kterým mohu poradenské služby realizovat. A teď mám právě otázky.
Mám chtít platby předem? Abych se nepustil do práce a X hodin zbytečně nepracoval, nepřipravoval podklady a pak nedostal zaplaceno? Mám chtít zálohy?
Dál řeším otázku, když by to člověk zaplatil předem, jestli bych mu měl poslat nějaké potvrzení, jestli bych měl mít na webu nějaké obchodní podmínky apod., abych si zvedl důvěru v tyto poradenské činnosti? Cílím na cizince.
Celý proces bude takový, že pak tomu člověku veškeré informace zašlu online v jednom souboru, nebudu se s ním scházet fyzicky. Jak se toto obvykle řeší?
Budu rád za jakékoliv konstruktivní rady. Možná v tom hledám složitosti, ale mám respekt z toho, že by mělo jít o zahraniční klientelu a chci působit důvěryhodně, ale zase se nenechat ošidit a za práci nedostat zaplaceno.
31. 7. 2017 16:00:32
https://webtrh.cz/diskuse/poradenstvi-pro-zahranicni-klientelu-tipy-a-triky/#reply1292926
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit