Zadejte hledaný výraz...

Poprosim kritiku www.kozmetikazkonope.sk

llubo
verified
rating uzivatele
16. 9. 2010 09:51:21
Caute, poprosim o kritiku www.kozmetikazkonope.sk , funguje uz nieco vyse roka a hladam sposob na zlepsenie sa.
Tento eshop je moja prvotina, casu na to vela nemam - robim to popri praci, tak ma prosim neukamenujte :)
Dik za vsetko konstruktivne a zelam vam vsetkym prijemny den.
Lubo
16. 9. 2010 09:51:21
https://webtrh.cz/diskuse/poprosim-kritiku-www-kozmetikazkonope-sk/#reply558206
Josef Zemánek
verified
rating uzivatele
18. 9. 2010 01:47:03
Pěkný barevně sladěný eshop. Jen bych o něco zvětšil písmenka v navigačním menu (Úvodná strana, Kozmetika Cannaderm...), protože pixely v monitorech jsou čím dál menší a lidé čím dál slepější... Starší lidé si tedy budou muset vzít na malá písmena v navigací mikroskop a mladší lidé si u nich zbytečně kazí oči.
BOX "Nákupný košík":
Z textu "Nákupný košík" bych udělal odkaz (link) vedoucí na nákupní košík, celkovou cenu nákupu zvýraznil (větší písmo, tučný text, jiná barva...) a do boxu zároveň přidal odkaz "OBJEDNAT".
18. 9. 2010 01:47:03
https://webtrh.cz/diskuse/poprosim-kritiku-www-kozmetikazkonope-sk/#reply558205
llubo
verified
rating uzivatele
18. 9. 2010 22:03:59
Dakujem za nazor.
- ten link do kosika som zamerne nedaval, zdalo sa mi ze nikto nepojde pozerat do kosika, ked si tam este nic nedal. Akonahle je pridany aspon jeden produkt, automaticky vznikne link na obsah.
- dik za napad s tym tlacitkom Objednat, som si to ani neuvedomil, ze vzdy musi dat zakaznik najskor obsah kosika a az tam Objednat...
- problem velkosti pisma v navigacnom menu si uvedomujem, musim to nejak vymysliet (ak zvacsim font, je to uz prilis dlhe, hmmm)...
18. 9. 2010 22:03:59
https://webtrh.cz/diskuse/poprosim-kritiku-www-kozmetikazkonope-sk/#reply558204
hrki
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
4. 10. 2010 09:52:01
- link na kosik by to mal byt a dobre viditelny + najlepsie s klikatelnou ikonkou kosika. pokial pride na web novy uzivatel rychlo ho cely prebehne pohladom a potom sa sustredi na tovar, vlozi daco do kosika, ide dalej a nasledne musi haldat kde vlastne kosik je? nemali by sme ho nutit aby to hladal na dva krat, lepsie je zobrazit to hend aby si vsimol kde je kosik uz pri prichode na web a potom vedel rovno kam ma ist. navyse ikonka kosika mu hned signalizuje ze "aha toto je eshop" co je len dobre ked hned vie identifikovat kam sa dostal.
- este v kosik boxe - po pridani odkaz na detail produktu podciarknut (aby bolo hned vidiet ze aha toto je odkaz), "obsah kosika" by som riesil skor ako tlacitko, aby user videl hned ze tu je tlacitko a tym sa dostanem k obsahu kosika.
- rychly kontakt hore vpravo zabera miesto, po nacitani webu tak nevidim v pravom paneli uzitocnejsie veci ktore by ma mohli hned zaujimat. je dolezite aby zakaznici videli hned kontakt ale dane riesenie aspon s mojho pohladu len zabera miesto. telefon a email popriapde aj icq by som umiestnil do hlavicky webu pekne viditelne (teraz je tam uplne vpravo len obrazok, ktory je sice pekny ale pre usera nema vlastne ziadnu hodnotu). nechal by som aj box "rychly kontakt" ale posunul by som ho nizsie v pravom paneli. na prvu poziciu by sa tak dostal nakupny kosik a pod nim info o zlave (tu info a mojom monitore napriklad po nacitani webu nevidim kym nezoscrollujem nizsie).
- nikde nevidim slogan (zvykom je mat ho pod logom, miesto tam vidim :) ), aby som pochopil zmysel webu musim lustit url ktora je bez pomlciek (tie aspon opticky oddelia slvoa), takto sa mi to velmi zle cita. Staci pod logo dat jednoduchy slogan "kozmetika s konope" a hned je jasne co eshop predava.
- osobne sa mi farby zdaju dost svetle, volil by som menej kriklavy odtien (ale to je skor otazka vkusu a nastavenia monitora)
- stredny panel - Akne Afty, opary Pre deti Atopický ekzém - vyzadovali by si skor aby vyzerali ako tlacitka, popriapde minimalne podciarknut hned aby bolo vidiet ze aha toto je odkaz, takto neviem co to je na prvy pohlad a mozem to minut.
- zoznam produktov - dorobil by som tlacitko "detail" hned nad "vlozit do kosika". takto s tym uzivatel bojuje kym najde na konci popisu prekik na detail produktu.
- zoznam produktov - bolo by fajn kazdy nahlad produktu ohranicit (myslim cely box aj s obrazkom nazvom, popisom a tlacitkami) aby bolo jasne ze aha toto je o tomto jednom. + spravit tie miesta pre ne rovnako vysoke. cele to tam natahuje ak je niekde dlhsie popis ako inde, to sa da riesit jednoducho cez php odseknutim textu pri dosiahnuti isteho poctu znakov. celkovo potom bude zoznam vyzerat krajsie (rovnako vysoke aj siroke pre kazdy produkt a pekne ohranicene)
- cenu by som dal vacsim a tlstym. nechje hned vidiet za kolko to mame. preskrtnutu cenu by som dal ciernou ako zvysny text aby zbytocne neputala pozornost, chceme aby uzivatel videl hlavne tu nizsiu cenu a nie aby ho uputala aj ta vyssia. tiez by som zvyraznil, dal tucnym frazu "usetrite XXX eur", toto bude uzivatela zaujimat skor ako preskrtnuta neaktualna cena.
- detail produktu :
- na vrch by som dal tlacitko na vlozenie do kosika (a zmenil by som mu pozadie, ta hneda je tam ako past na oko), zvyraznit ceny (aktualnu a to kolko usetri, menej vyrazne dat staru cenu), a presunul by som hore aj informaciu o dostupnosti aby clovek hned videl ze to je skladom. k tlacitku vlozit do kosiak by som este dplnil pocet kusov (co ak chcem objednat viac? to mam klikat viac krat?)
--- dalej som nepozeral. toto su prve veci co mi udreli do oka :)
4. 10. 2010 09:52:01
https://webtrh.cz/diskuse/poprosim-kritiku-www-kozmetikazkonope-sk/#reply558203
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit