Zadejte hledaný výraz...

Pomůže nějaká dobrá duše s GA?

CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
17. 3. 2013 14:01:02
Dobrý den,
do této chvíle jsem si vystačil se značkování odkazů s parametry:
utm_source, utm_medium a utm_campaign.
V GA mám zdroje návštenosti -> Kampaně a vidím utm_campaign. Kliknu a vidim utm_source/utm_medium.
Teď bych potřeboval do kampani přidat utm_term. Mám vytvořený linky, které tento parametr obsahují, nemůžu je však v GA najít.
Poradíte někdo?
Děkuji a přeji slunný zbytek víkendu :)
CP
17. 3. 2013 14:01:02
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879204
Co chcete vkladat do utm_term ? Toto sluzi najma pre PPC systemy aby ste vedeli identifikovat KW ktore vam spustaju v PPC reklamy.
17. 3. 2013 18:10:35
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879203
pepperos
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
17. 3. 2013 22:34:40
Takhle to asi fungovat nebude. Patrik uvádí použití správně. Ještě můžete zkusit utm_content
17. 3. 2013 22:34:40
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879202
Ono to fungovat bude:) Je to dimenzia v GA Zdroje navstevnosti > Klicove slovo, len PPC systemy ako Sklik a AW to doplnaju. Preto sa pytam co tam chce vkladat z kampani a hlavne z akych. Pri AW odporucam perpojit Ga s AW zapnut automaticke znacenie reklam. Cez tu dimenziu mozete potom analyzovat v sekcii Inzerce, ktore KW vam spustili reklamu na ktoru sa kliklo. Sklik doplna do utm_term dotaz v zhode, cize klucove slovo v niektorej z typov zhod, ktore bolo zadane do vyhladavania spustilo reklmau a priviedlo navstevu.
Pokial chcete v GA identifikovat napriklad reklamnu zostavu ktora vam priniesla navstevu odporucam pouzit utm_content. V pripade prepojenia AW s GA to robi AW automaticky.
Takze otazka co tam chcete vkladat, pri akych kampaniach a co tym chcete segmentovat nadalej zostava otvorena :)
17. 3. 2013 23:02:22
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879201
CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
17. 3. 2013 23:21:02
Přesně tak. Chci měřit efektivitu jednotlivých KWD v PPC (konkrétně Sklik).
Napsal Patrik Štefko;924302
Co chcete vkladat do utm_term ? Toto sluzi najma pre PPC systemy aby ste vedeli identifikovat KW ktore vam spustaju v PPC reklamy.
17. 3. 2013 23:21:02
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879200
Na to nepotrebujete doplnat utm_term. To vam PPC systemy posielaju.
17. 3. 2013 23:45:23
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879199
CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
18. 3. 2013 09:34:27
Napsal Patrik Štefko;924418
Na to nepotrebujete doplnat utm_term. To vam PPC systemy posielaju.
Adwordsy ano (a pouze pokud si spojim ucet AW a GA - mám to ve Zdroje -> Vyhledávání -> Placeno). Sklik se mi nikde nezobrazuje :( nebo kde ho mám hledat?
CP
18. 3. 2013 09:34:27
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879198
pavel jašek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
24. 3. 2013 00:13:25
Jak už uvedl Patrik, PPC systémy údaje o vyhledávacím dotazu (=klíčovému slovu) posílají automaticky do dimenze Klíčové slovo. Zdá se, že akorát nevíte, jak se k tomto pohledu doklikat.
V přehledu Veškerá návštěvnost si najděte sklik/cpc (podle označení utm_source/utm_medium).
V detailu tohoto zdroje/média si zvolte jinou primární dimenzi (volba hned nad tabulkou) na Klíčové slovo.
24. 3. 2013 00:13:25
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879197
CP
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
27. 3. 2013 14:34:59
PJ: to je přesně ONO. Děkuji mnohokrát!
CP
27. 3. 2013 14:34:59
https://webtrh.cz/diskuse/pomuze-nejaka-dobra-duse-s-ga#reply879196
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit