Zadejte hledaný výraz...

pomoc s analyzou

presta-shop
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
24. 5. 2011 20:52:54
Dobry den,
delam DP a potreboval bych mensi radu:)
mam nekolik prikladu,kdy aplikuji jednu metodu na zjistovani napriklad proc zakaznici odchazi ze stranek atd...
Potreboval bych radu,co vsechno sledujete na webovych strankach(bloky,eshopy...)...
Napriklad kdy se nejvice prodava zbozi(v kolik hodin)...
dale pak lide s mensim rozlisenim opousti stranky driv nez s vyssim.. atd..
co dalsiho napriklad?dekuji za jakekoliv pripominky a namety ...
24. 5. 2011 20:52:54
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-analyzou#reply639570
zkoumat se da neskutecne mnozstvi ruznych veci. Po chvili se zjisti, ze takove pitvani je neskutecne zbytecne plytvani casu a misto toho, aby se venovala pozornost dulezitemu, resi se marginalni veci. Otazkou taky je, jak pripadne zjisteni uchopit a co s nim udelat, kdyz napr. zjistite, ze ti s 1024*768 maji konverzni pomer 4% a ti s 800*600 jen 3,9%. Budete-li to vedet tak udelate co? zmenite jen tak design, produkty, barvy, nastenku v kancelari?
Urcite ma smysl resit ROI, navstevnosti, bounce rate s kontextem pozitivnim i negativnim, straveny cas, pruchod webem, landing page, exit page, pruchod kosikem, konverzni pomer apod. Pote jiz zalezi jak mate velky shop, do urcite miry ma smysl sledovat i casovy prubeh navstevnosti a objednavek. Pak zalezi jaky nastroj pouzivate, zda GA, nebo nejaky pokrocilejsi, ktery umi dodat kompletni informace jiz za vas nashromazdene apod. Urcite ma smysl zapojit do sledovani CRM a sledovat chovani zkazniku apod. Pokud jdeme dale, je zajimave sledovat vazby mezi jednotlivymi prvky mixu, tzn. bude napr. reklama A stejne efektivni i kdyz zaroven nepobezi reklama B apod.
Nicmene to je jiz pitvani casto tak podrobne, ze se ziska vysledek, ktery plati pro extremne malou cast uzivatelu/zakazniku a vzdy je otazkou, co s pripadnym zjistenim lze udelat. Je to proste stejne, jako mit klasicky kram a sledovat, zda lide obleceni v modrem nakoupi v prumeru za vice, jak ti v cervenem.
24. 5. 2011 21:12:01
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-analyzou#reply639569
presta-shop
verified
rating uzivatele
(10 hodnocení)
24. 5. 2011 21:25:03
Ano chapu,ze to je plytvani casu..jen me jde o to,abych uvedl nejake priklady pomoci FCA....ze to touto metodou jde sledovat...:)ale dekuji za vycerpavajici odpoved
24. 5. 2011 21:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/pomoc-s-analyzou#reply639568
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit