Zadejte hledaný výraz...

Pomlouvání na internetu

grizly007
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
18. 10. 2012 18:47:33
Řešil jste někdy někdo situaci že vás někdo očerňoval na internetu a urážel třeba váš eshop (firmu) ačkoliv k tomu nemá důvod? (konkurence např.) jak jste to řešili? myslíte si že má nějaký smysl podávat tr.oznámení?. Zajímá mě váš názor.
18. 10. 2012 18:47:33
https://webtrh.cz/diskuse/pomlouvani-na-internetu#reply821288
Roman
verified
rating uzivatele
(15 hodnocení)
18. 10. 2012 18:59:08
napsat k tomu své vyjádření, požádat je případně o stažení prohlášení a pohrozit právními kroky s následným požadavkem na finanční odškodnění. Zároveň myslet na to, že i negativní reklama je reklamou
18. 10. 2012 18:59:08
https://webtrh.cz/diskuse/pomlouvani-na-internetu#reply821287
Patrik Štefko
verified
rating uzivatele
(33 hodnocení)
18. 10. 2012 19:03:17
V diskusiach podla mna ide riesit, len konfrontacne. Pokial vas ociernuje nepravom a nema ziadne argumenty klamara v diskusii "zlikvidujete" pomerne rychlo.
Pokial ide skutocne o poskodzovanie dobreho mena, zrovnavaciu reklamu cim vam vznika ujma, poradte sa s pravnikom.
Zaujimava sluzba je napriklad http://pronetmedia.cz/ochrana-reputace.php
18. 10. 2012 19:03:17
https://webtrh.cz/diskuse/pomlouvani-na-internetu#reply821286
V posledni dobe je to cim dal tim vic. Velmi casto to byla konkurence, ktera se tak schovava za "zakaznika". Pracujeme v teto oblasti pro nekolik velkych spolecnosti i pro jednotlivce a vzdy jde o individualni pristup a metody. Od technickych, pres socialni, SEO az po pravni.
19. 10. 2012 11:45:30
https://webtrh.cz/diskuse/pomlouvani-na-internetu#reply821285
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit