Zadejte hledaný výraz...

Pole pro slevový kupón při objednávce snižuje konverzi?

Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
15. 3. 2012 10:11:19
Z jiné debaty:
Napsal Martin Schlemmer;771937
Z košíku odstranit kolonku "Slevový kupon"; je známé, že to snižuje konverzi, protože se lidé rozběhnou na Google hledat.
Jaké s tím máte zkušnosti? Můžete to potvrdit nebo vyvrátit? Osobně bych to tak jednoznačně neviděl.
15. 3. 2012 10:11:19
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743473
ne
verified
rating uzivatele
(22 hodnocení)
15. 3. 2012 10:13:11
jj, ja ako zakaznik hladam kod :)
15. 3. 2012 10:13:11
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743472
RayBan
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
15. 3. 2012 10:22:12
Mě osobně to zastaví, přece jen se ptám "mohl bych také dostat slevu ?"
Ale protože vím jak to s těmi "slevami" je, tak pokračuji dál.
RayBan
15. 3. 2012 10:22:12
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743471
David Hampl
verified
rating uzivatele
(86 hodnocení)
15. 3. 2012 10:24:28
Jako zákazník také začnu kód hledat. Když ho nenajdu, objednávám bez něho.
15. 3. 2012 10:24:28
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743470
Četl jsem o tom víc článků v anglické ekomerci.
How Much is Your Coupon Code Box Costing You?
1. The coupon immediately eats your margin by X%
2. You may be cannibalizing other marketing channel attribution like email or SEO.
3. You erode trust with the customer and potentially damage your brand.
Stopping Shopping Cart Abandonment
Retailers who prominently display a coupon field on the first page of their checkout run the risk of losing customers who leave the site in search of a discount.
Do Coupon Codes INCREASE Checkout Abandonment?
A behavior I’ve observed in multiple usability tests is website visitors who stumble across a “coupon code” field during checkout actually hitting the back button and searching the merchant’s site for a discount or coupon code.
Then, if they can’t find the code on the merchant’s site, they often leave the site entirely to search in Google for the coupon code.
And at Google, they often wind up on one of the affiliate based coupon code sharing sites where they are exposed to competitor’s coupon codes!
Nejlepší by bylo, kdyby Milan provedl A/B test.
15. 3. 2012 10:25:03
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743469
Na jednom eshopu jsme to zrusili, protoze tam bylo v kosiku pole pro kupony a lide si casem psali, kde jej mohou ziskat apod. kupony jako takove jsme vydavali, ale jen vybranym klientum za ruzne bonusy. Po zruseni pole se ukazalo jako problem to, ze lide meli kupon a nevedeli jak jej uplatnovat, tudiz si psali emaily, volali a davali to do poznamek, coz vyradilo automaticke zpracovavani. Celkove vzato zruseni melo vice negativ nez bylo predtim a vradili jsme to zpet. Kdyz se nyni podivam na efektivitu v danych obdobich tak ani u konverznich pomeru, anei v pruchodu a opusteni kosiku v jednotlivych krocich neni zadny rozdil.
Takze umim si predstavit nejake ovlivneni konverzniho pomeru, opusteni kosiku v urcitem kroku pro hledani kuponu po netu, ale dle meho to bude cislo naprosto nepodstatne a to s ohledem na nase konciny, ktere jeste preci jenom nejsou zvykle na to, ze kupony se rozdavaji na kazdem kroku.
15. 3. 2012 10:30:57
https://webtrh.cz/diskuse/pole-pro-slevovy-kupon-pri-objednavce-snizuje-konverzi#reply743468
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit