Zadejte hledaný výraz...

Pokuta za nevyzvednutou zásliku

tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
10. 12. 2009 14:40:37
Chci se zeptat zkušenějších. Mohu si do obchodních podmínek dát, že v případě nevyzvednutí zboží budu požadovat smluvní pokutu ve výši 500 Kč a tyto peníze pak vymáhat? Jde čistě o teoretickou otázku. Alespoň zatim... Díky za info.
10. 12. 2009 14:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417930
martin1
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
10. 12. 2009 16:32:48
Co takova pokuta vyresi ?
- Nektere zakazniky muze odradit a radeji neobjednaji. Muzou se bat, ze je to na nejaka bouda.
- Zakaznik vzdy muze zbozi prevzit a hned odstoupit od smlouvy. Ma na to pravo.
- Vymahatelnost takove pokuty se bude blizit nule.
10. 12. 2009 16:32:48
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417929
mka
verified
rating uzivatele
10. 12. 2009 17:33:52
Přemýšlej: jak někomu prokážeš, že si zboží opravdu objednal? že si z mého počítače někdo, kdo tu zrovna byl, neudělal srandu? Blbost.
A stejně nic NEVYMŮŽEŠ.
10. 12. 2009 17:33:52
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417928
tokyc
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
10. 12. 2009 18:06:53
Jde mi totiž o jeden obchod, který má toto v podmínkách... Zajímá mně tak, jestli je u tohoto nějaká šance uvedené peníze získat.
10. 12. 2009 18:06:53
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417927
martin1
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
11. 12. 2009 00:04:14
Napsal tokyc;412551
Jde mi totiž o jeden obchod, který má toto v podmínkách... Zajímá mně tak, jestli je u tohoto nějaká šance uvedené peníze získat.
Pokud bys po neprevzeti zasilky vystavil fakturu za neprevzate zbozi, dostatecne ji urgoval prostrednictim mailu a SMS, tak pravdepodobne dostahnes toho, ze se nekteri uzivatele zaleknou a uhradi ji. Ale co potom jmeno obchodu na internetu ... ?
11. 12. 2009 00:04:14
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417926
Zdeněk Handl
verified
rating uzivatele
(92 hodnocení)
13. 12. 2009 21:20:28
Právně by to bylo vpořádku - ovšem jak zde píšou ostatní reálné to moc není a když věnuješ čas, který bys tím strávil něčemu na čem vyděláš - budete to možná lepší..
Je to hold jedno z rizik provozovatele eshopu..
13. 12. 2009 21:20:28
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417925
Martatko
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 12. 2009 21:39:34
Za nevyzvednutou dobírku požaduji od zákazníka 200,-kč za dopravné a nákklady s tím spojené. Při neuhrazení posílám všechny tyto pohledávky firmě Deredes. Ta vymáhá už 850,-Kč
Tak 2-4 zákazníci z 10 zaplatí 200,-Kč, Deredes vymůže tak polovinu z poslaných pohledávek.
Nezdržuje mě to, nestydím se za to, pořád mám 95% spokojených zákazníků kteří se vracejí a doporučují e-shop. Těch 5% mi je ukradených. Já bych si toto nikdy nedovolila a pokud jim to alespoň na chvíli znepříjemní život jsem ráda. :smoking:
13. 12. 2009 21:39:34
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417924
Keert
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
14. 12. 2009 19:35:52
Martatko: Moje řeč. Řeším to naprosto stejně. Pokud je v obchodních podmínkách uvedené, že v případě úmyslného nepřevzetí zásilky se účtují náklady za dopravu + možná pokuta 500kč (a zákazník odsouhlasí obchodní podmínky před odesláním objednávky), vymahatelné to rozhodně je. A nepřináší to žádný odliv zákazníků. To v žádném případě. Slušný zákazník se toho nezalekne! A "podvodník", který objedná u 5 různých e-shopů a potom čeká co mu příjde rychleji....ať ho to klidně odradí. V tom je dokonce i účel. Jedině dobře. Každý e-shop má náklady na zabalení a odeslání. A pokud toho někdo zneužije a poté hraje mrtvého brouka, tak vystavím fakturu na vzniklé škody a zašlu doporučeným dopisem na jeho adresu + e-mailem. Pokud ani tak se nikdo neozve (většina případů), vymáhací společnost to jistí. Mile rád vyjdu vstříc zákazníkům, kteří komunikují. Když někdo napíše, že se dostal do problémů a prostě na to nemá, tak to neřeším. Stejně má každý právo 14 dní na odstoupení. Pokud ale někdo objedná za tisíce zboží a poté nereaguje vůbec na nic..........od toho je Deredes. ;)
14. 12. 2009 19:35:52
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-nevyzvednutou-zasliku/#reply417923
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit