Zadejte hledaný výraz...

Podvědomí

Shadowmen
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 6. 2009 23:14:03
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak naše nevědomí ovlivňuje naše vědomí? Jak forma reklamy která sice nepřináší přímé klienty může člověku toto nevědomí pocuchat? Je dokázáno, že pokud vyvěsíte plakát svého výrobku na těžko viditelné velmi levné místo a člověk kolem něj denně chodí, tak po méně než týdnu se mu vryje do paměti. Následné testy mluví jasně - dáte stejnému čověku vybrat ze dvou stejně drahých výrobků, stejné kvality se stejnou cenou, s tím rozdílem, že u jednoho bude viditelné logo Vaší firmy a u druhého logo cizí (vymyšlené, aby jej člověk neznal) a více než 82,5% lidí z potvrzených německých studií koupí raději Váš výrobek, protože je mu sympatičtější :thumbup: Jde o proces periferního vnímání, kdy vy si např. nevšimnete že je zde takový a takovýto nápis a že je tam tohle logo, ale vidíte ho pouze perfierně, vy ho pořádně nevnímáte, ale Váš mozek ano. Jak vidíte i na tomto se dá stavět firemní identita ;)
Jaký je Váš názor na vliv podvěědomí? Pište své vlastní poznatky okolo této marketingové strategie.
P.S. Prosím nic o coca cole která dávalo reklamní snímky do filmů - to s tímto tématem nemá nic společného :nono:
13. 6. 2009 23:14:03
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320837
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
13. 6. 2009 23:23:05
Napsal Shadowmen;304647
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak naše nevědomí ovlivňuje naše vědomí? Jak forma reklamy která sice nepřináší přímé klienty může člověku toto nevědomí pocuchat? Je dokázáno, že pokud vyvěsíte plakát svého výrobku na těžko viditelné velmi levné místo a člověk kolem něj denně chodí, tak po méně než týdnu se mu vryje do paměti. Následné testy mluví jasně - dáte stejnému čověku vybrat ze dvou stejně drahých výrobků, stejné kvality se stejnou cenou, s tím rozdílem, že u jednoho bude viditelné logo Vaší firmy a u druhého logo cizí (vymyšlené, aby jej člověk neznal) a více než 82,5% lidí z potvrzených německých studií koupí raději Váš výrobek, protože je mu sympatičtější :thumbup: Jde o proces periferního vnímání, kdy vy si např. nevšimnete že je zde takový a takovýto nápis a že je tam tohle logo, ale vidíte ho pouze perfierně, vy ho pořádně nevnímáte, ale Váš mozek ano. Jak vidíte i na tomto se dá stavět firemní identita ;)
Jaký je Váš názor na vliv podvěědomí? Pište své vlastní poznatky okolo této marketingové strategie.
P.S. Prosím nic o coca cole která dávalo reklamní snímky do filmů - to s tímto tématem nemá nic společného :nono:
asi budeš překvapený, ale právě jsi objevil ameriku
13. 6. 2009 23:23:05
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320836
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
13. 6. 2009 23:29:00
Podvědomí ovlivňuje víc věcí v tvém životě, než si myslíš ;)
13. 6. 2009 23:29:00
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320835
Shadowmen
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
13. 6. 2009 23:43:16
Napsal BigLebowski;304654
Podvědomí ovlivňuje víc věcí v tvém životě, než si myslíš ;)
Proto jsem chtěl zavést tohle téma - dostat se tak trochu do toho "podsvětí" myšlení člověka, nehledat reklamu jen tam kde je vše jisté, ale nacházet ji i tam, kde by ji např. nikdo nehledal, protože občas i na takovýchto maličkostech jde založit většina marketingu a člověk si to často neuvědomuje...
13. 6. 2009 23:43:16
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320834
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
13. 6. 2009 23:49:59
Zkus si koupit třeba nějaký knížky. Třeba Dr. Joseph Murphy o tom píše...
13. 6. 2009 23:49:59
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320833
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 6. 2009 00:04:59
Napsal BigLebowski;304662
Zkus si koupit třeba nějaký knížky. Třeba Dr. Joseph Murphy o tom píše...
velmi hezky o tématu píše nějaký freud. zmiňuje třeba, že přeřeknutí není náhodné, ale že je to řeč podvědomí.
abych uvedl příklad:
manželé večeří a muž chce říct: miláčku, prosím, podala bys mi ještě krajíc chleba? ale v tu chvíli za něj promluví podvědomí a on se přeřekne a řekne: krávo zasraná, zničilas mi celý život.
14. 6. 2009 00:04:59
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320832
Aleš
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
14. 6. 2009 07:15:13
Mat tomu dal korunu, tedy.;)
Nicméně podvědomí má pro člověka velký význam. Prakticky je tam uloženo vše, co jsme prožili a viděli, slyšeli a to vše se nějakým vjemem může dostat na povrch.
To,co popisujete je vtiskávání - malý vjem 100x se stane součástí podvědomí.
Mě se třeba stávalo,že jsem šel na autobus ,ale vůbec nevím, jak jsem se tam dostal. Takže mě tam zavedlo podvědomí a nezměnilo to ani náhlé zamyšlení.:thumbup:
To jsou věci,tohle:banghead:
PS: Nádherné téma. Tohle téma se budu snažit rozplést na svém blogu o záhadách. Ale ted si to musím napsat:)
14. 6. 2009 07:15:13
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320831
Shadowmen
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 6. 2009 13:19:16
Napsal BigLebowski;304662
Zkus si koupit třeba nějaký knížky. Třeba Dr. Joseph Murphy o tom píše...
Jj, teďka právě jednu čtu, a je to celkem zajímavý, co všechno nás vlastně ovlivní. Jaký jsme jenom loutky :-)
Díky, myslím, že by to mohlo být pár lidem tady celkem přínosný. Hlavně mne takovýhle téma celkem baví probírat, je to mnohem zajímavější, než klasický marketingový postupy a jejich rozebírání ;)
(Prosedím u nich denně kolem 4 hodin a stejně si potom nepřipadám o moc chytřejší :D )
14. 6. 2009 13:19:16
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320830
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
14. 6. 2009 13:27:12
Napsal Shadowmen;304820
Jj, teďka právě jednu čtu, a je to celkem zajímavý, co všechno nás vlastně ovlivní. Jaký jsme jenom loutky :-)
Díky, myslím, že by to mohlo být pár lidem tady celkem přínosný. Hlavně mne takovýhle téma celkem baví probírat, je to mnohem zajímavější, než klasický marketingový postupy a jejich rozebírání ;)
(Prosedím u nich denně kolem 4 hodin a stejně si potom nepřipadám o moc chytřejší :D )
Co čteš? Já se na to teda z marketingovýho hlediska moc nedívám. Spíš zjišťuju, jak bych mohl ovlivnit sám sebe a svůj život...
14. 6. 2009 13:27:12
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320829
Shadowmen
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
14. 6. 2009 13:34:30
Napsal BigLebowski;304824
Co čteš? Já se na to teda z marketingovýho hlediska moc nedívám. Spíš zjišťuju, jak bych mohl ovlivnit sám sebe a svůj život...
Joseph Murphy - Moc našeho podvědomí ;)
Kdyžtak si ji kup, stojí to za to ;) kupoval jsem ji asi za 160 Kč :thumbup:
Já na tom spíš studuju čím vším jsem ovlivňován já a jak se zbavit některých nevědomých reakcí na reklamy atd..je moc věcí, který náš život tímto způsobem ovlivňují, jen si toho nevšímáme...
14. 6. 2009 13:34:30
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320828
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
14. 6. 2009 14:12:38
Napsal Shadowmen;304833
Joseph Murphy - Moc našeho podvědomí ;)
Kdyžtak si ji kup, stojí to za to ;) kupoval jsem ji asi za 160 Kč :thumbup:
Já na tom spíš studuju čím vším jsem ovlivňován já a jak se zbavit některých nevědomých reakcí na reklamy atd..je moc věcí, který náš život tímto způsobem ovlivňují, jen si toho nevšímáme...
Jestli myslíš tuhle - http://www.jasminka.cz/images/podvedomiv.jpg - tak tu sem už četl :-)
Akorát mi tam vadí taková ta typická americká víra v boha. Ale ono to je v hodně knihách takového typu, pokud je psal američan.
O těchle věcech jsem četl už i v jiných knížkách, i když tam to není popsáno přímo jako podvědomí. Všechny tyhle techniky vycházejí (podle mě) ze stejných věcí. Akorát někdo tomu říká mentální trénink, jiný moc podvědomí a někdo pozitivní myšlení.
Občas se tohle téma objevuje i v knihách o byznyse. Četl jsem knihu dvou amerických milionářů (možná i miliardářů), kteří radili, že pokud máš problémy měl by sis je v hlavě představit třeba jako kufry. A pak si představovat, že ty "kufry" z tvé hlavy sami odcházejí :)
14. 6. 2009 14:12:38
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320827
Troy
verified
rating uzivatele
20. 7. 2009 16:57:58
Když tady řešíte téma podvědomí, tak jsem nedávno viděl dva filmy a docela mě zaujaly.
První The Secret
http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
A druhý: What the Bleep Do We Know?
http://www.youtube.com/watch?v=Hi_UFSShQHU
Musí se to brát s určitou rezervou. Ten druhý film jsem zrovna moc nepochopil. :)
20. 7. 2009 16:57:58
https://webtrh.cz/diskuse/podvedomi#reply320826
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit