Zadejte hledaný výraz...

Podrobnejšie info o zakúpenom scripte.

Admin
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 9. 2017 20:33:30
Dobrý den,
vyzvali jsme druhou stranu sporu, ať se rychle vyjádří a aukci dokončí.
Napište nám do tohoto vlákna, pokud se do týdne neozve, nebo pokud potřebujete další asistenci.
20. 9. 2017 20:33:30
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301983
Aukce: ITuber.cz - Videoportál který je napojen na YouTube
Protistrana: n.jiri
Nerád otváram spor ale navzdory tomu že mi bola sľúbená pomoc a informácie pre provoz tak mi n.jiri@post.cz nereaguje na emaily. Nejde mi o vrátenie peňazí chcem aby začal komunikovať než na neho napíšem nelichotivé hodnotenie.
Nosek Miroslav
20. 9. 2017 20:33:30
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301984
Tentoraz žiadom o otvorenie sporu a žiadam od proti strany peniaze naspäť. Síce sa ozval ale nesplnil nič z toho čo sľúbil. Ďakujem.
30. 9. 2017 16:28:08
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301982
n.jiri
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2017 17:02:51
Dobrý den,
web i doména byla převedena, kde vznikl problém?
Jinak vrácení peněz samozřejmě umožním.
---------- Příspěvek doplněn 30.09.2017 v 17:06 ----------
Dobrý den,
zaslal jsem vám email, prosím tedy o platební údaje a převedení domény zpět na účet. (Samozřejmě npr po obdržení platby zpět.) Jinak hosting nebylo možné převést na WebSupport, proto byl zaslán přístup na současný.
30. 9. 2017 17:02:51
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301981
Napsal n.jiri;1414442
Dobrý den,
web i doména byla převedena, kde vznikl problém?
Jinak vrácení peněz samozřejmě umožním.
1. Prevedené nebolo nič.
a) web je stále na hostingu NetSky.
b) doména je stále vo Vašom vlastníctve a vďaka tomu nemám prístup k vygenerovaniu autorizačného kódu pre prevod k svojmu registrátorovi.
2. Sľúbily ste prevod na môj hosting. Potom píšete že prevod nie je možný.....??? Keď to neviete Vy ako to mám asi spraviť Ja ???
3. A hlavne NEKOMUNIKUJETE !!!! Lepšie povedané začnete komunikovať vždy iba keď napíšem sem. A to som Vám písal emaily aj SMS.
30. 9. 2017 17:13:59
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301980
n.jiri
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2017 17:29:43
Dobrý den,
rozumím, heslo jsem nasel a přeposlal, ale teď tedy nevím situaci.
Navrhuji ať si web necháte + vrátím platbu, buď celou nebo třeba 50%. To nechám na Vás.
Aplikace bezela na Wedos npr bez problému, na WebSupport je jiné nastavení, doporučuji tedy dát na Wedos. Je tam i doména tak by to bylo aspoň pohromadě. Z vrácených peněz si můžete hosting zakoupit.
Nebo další návrh že vám hosting zakoumím.
Vyberte tedy variantu kterou chcete.
---------- Příspěvek doplněn 30.09.2017 v 17:30 ----------
Můžeme spor vyřešit ihned, vyberte si tedy jen řešení které vám vyhovuje. Web si každopádně nechte tak jako tak jako odškodnění za špatnou komunikaci.
30. 9. 2017 17:29:43
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301979
Napsal n.jiri;1414447
Dobrý den,
rozumím, heslo jsem nasel a přeposlal, ale teď tedy nevím situaci.
Navrhuji ať si web necháte + vrátím platbu, buď celou nebo třeba 50%. To nechám na Vás.
Aplikace bezela na Wedos npr bez problému, na WebSupport je jiné nastavení, doporučuji tedy dát na Wedos. Je tam i doména tak by to bylo aspoň pohromadě. Z vrácených peněz si můžete hosting zakoupit.
Nebo další návrh že vám hosting zakoumím.
Vyberte tedy variantu kterou chcete.
---------- Příspěvek doplněn 30.09.2017 v 17:30 ----------
Můžeme spor vyřešit ihned, vyberte si tedy jen řešení které vám vyhovuje. Web si každopádně nechte tak jako tak jako odškodnění za špatnou komunikaci.
Ďakujem ale nemám záujem sa obohacovať. Čo sa týka wedosu to som Vám vysvetlil ale aj pre admina vysvetlím znova. Wedos nepodporuje slovenské domény. Ja som totiž (teraz už zbytočne) zakúpil aj doménu so slovenskou koncovkou. Čo by mi tam enfungovalo. Bod dva a rovnako dôležitý, nemám záujem mať rozhodené hostingy na viacerých miestach a hlavne keď si platím v podstate najdrahší websupport.sk :)
Spor po vrátení peňazí budem považovať za ukončený zaslal som Vám link na email. Doménu som skúšal vrátiť ale nejde to pretože ste STÁLE majiteľ. Prikladám screen.
2483924840
30. 9. 2017 17:46:40
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301978
n.jiri
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2017 17:56:56
Dobrý den,
rozumím, to se vyřeší pak, doména se pokud vím převádí jinde.
Informace k platbě jsem obdržel.
30. 9. 2017 17:56:56
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301977
Napsal n.jiri;1414452
Dobrý den,
rozumím, to se vyřeší pak, doména se pokud vím převádí jinde.
Informace k platbě jsem obdržel.
Nenapadá ma lepšie miesto ako tu:
24841
30. 9. 2017 18:06:14
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301976
n.jiri
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
30. 9. 2017 18:46:41
změna zákaznického účtu, viz příloha.
Tohle je původní majitel.
Proto jsem potřeboval ID wedosu, svoje vám pak zašlu až budete mít platbu zpět. Teď reaguji jen z mobilu.
30. 9. 2017 18:46:41
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301975
Napsal n.jiri;1414459
změna zákaznického účtu, viz příloha.
Tohle je původní majitel.
Proto jsem potřeboval ID wedosu, svoje vám pak zašlu až budete mít platbu zpět. Teď reaguji jen z mobilu.
Prečo ma neudivuje že doteraz nič neprišlo ???
---------- Příspěvek doplněn 04.10.2017 v 17:33 ----------
Napsal n.jiri;1414459
změna zákaznického účtu, viz příloha.
Tohle je původní majitel.
Proto jsem potřeboval ID wedosu, svoje vám pak zašlu až budete mít platbu zpět. Teď reaguji jen z mobilu.
Peniaze včera prišli. Prosím o zaslanie postupu ako Vám späť prevediem doménu.
2. 10. 2017 19:58:29
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301974
Dobrý den,
podařilo se vše vyřešit?
16. 10. 2017 11:53:35
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301973
Miroslav Nosek
verified
rating uzivatele
(12 hodnocení)
16. 10. 2017 18:47:56
Napsal Martin Schlemmer;1417941
Dobrý den,
podařilo se vše vyřešit?
Dobrý večer.
Peniaze mi boli vrátené. Ale zažiadal som o ID pre vrátenie domény pôvodnému vlastníkovy ale nebolo mi zaslané.
16. 10. 2017 18:47:56
https://webtrh.cz/diskuse/podrobnejsie-info-o-zakupenom-scripte#reply1301972
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit