Zadejte hledaný výraz...

Podprahová reklama

pekova
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
14. 6. 2012 23:24:15
14. 6. 2012 23:24:15
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775248
Jojo, tak to prostě funguje. :)
14. 6. 2012 23:25:59
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775247
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 6. 2012 07:27:45
? Nechápu :(
15. 6. 2012 07:27:45
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775246
Napsal Bacon;808278
? Nechápu :(
SEXplosion?
15. 6. 2012 07:28:57
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775245
Bacon
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 6. 2012 07:31:03
Napsal Radek O.;808279
SEXplosion?
Ajo, já jsem ale tupec. :D Díky :D
15. 6. 2012 07:31:03
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775244
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 6. 2012 08:33:22
Fúha... ono sa nám to tu dosť zvrhlo...
V ČR o zákaze viem, zaujímal ma skôr zvyšok sveta... Hlavne anglicky hovoriace krajiny a či s tým má niekto skúsenosti..
---------- Příspěvek doplněn 15.06.2012 v 08:38 ----------
Napsal Celsi;808212
U jaký reklamy nebo kdy to bylo na nově.
Peříčko...Bol z toho celkom hambuk, keď sa to riešilo... Pomerne dávno...
---------- Příspěvek doplněn 15.06.2012 v 08:47 ----------
Napsal basti;808216
Reklama jako taková je založená na útoku na city a podvědomí a vzbuzování chtění. Každá dobrá reklama je postavená tak, aby obcházela vědomé zábrany a racionální uvažování, jinak by totiž nemohla fungovat. Takže technicky vzato je každá reklama svinstvo, které má za cíl pouze oblbnout zákazníka a vnutit mu produkt, který často vůbec nepotřebuje. (To nemá co dělat s kvalitou či nekvalitou produktu.)
Podprahová reklama je výslovně zakázaná, stejně jako několik dalších opravdu hodně odporných a agresivních typů reklamy. Pokud se ale člověk podívá na zákonný blacklist ohledně klamání zákazníka, tak by mě docela zajímalo, která reklama by prošla :D Drtivá většina reklam porušuje hned několik bodů.
Symboliku asi ako podprah počítať nemôžeme...
Myslím, že podprah je zakázaný čisto na štýl:
Hudba s textom " buya buya buya buya "
Poprípade 1frame/25s
15. 6. 2012 08:33:22
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775243
Celsi
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
15. 6. 2012 09:10:01
15. 6. 2012 09:10:01
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775242
krnac
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
15. 6. 2012 09:40:58
To jsem už viděl v jakési hře, když jí hrály děcka. Klasický 3D svět, nějaká střílečka/chodička – žasnul jsem jak to je vymakaný – ve zbořeninách virtuálního města, byly polo zbořené billboardy z reklamou, musel jsi projí určitým místem kde se téměř vždy povedlo kliknou na ten billboard, poté se hra zastavila, otevřel se prohlížeč nějaký interní přímo ve hře a odkázal tě přímo na e-shop, docela vymakané protože při hraní hry tohle člověk vnímá podprahově a zůstane to v něm.
15. 6. 2012 09:40:58
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775241
Monika P.
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
27. 6. 2012 13:59:21
Zákon ju zakazuje, no otázna je jej preukázateľnosť. Vyslovene by niekto musel mať za cieľ dokázať ti to, aby sa na to prišlo.
Vraj až 90% tvori stálí zákazníci, zvyšok sú nováčikovia. Ak sa aj rozhodneš pre takúto násilnú metódu presviedčana k nákupu v podobe podprahovej reklamy, nikto ti nezaručí, že si kupujúci doma neuvedomí, že netuší, prečo mu produkt bolo tak strašne treba, že ho vlastne nepoužíva, možno ho nikdy ani nevybalil... a rozhodne sa ho v zákonnej lehote nepoužitý vrátiť.
Predaj je založený na tom, že niekto si kúpi to, čo v danej chvíli potrebuje. Výrobok sa minie a ak bol spokojný, opäť si ho pôjde kúpiť. Kdežto výrobky predané podprahovou reklamou sa možno ani nepoužijú, nebude k nim existovať žiadny feedback a v hlave spotrebiteľa teda nevznikne ani ďalšia potreba produkt vlastniť. A tu si došiel.
27. 6. 2012 13:59:21
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775240
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
28. 6. 2012 09:15:06
V tom je ten vtip... predávam len jeden produkt a predám ho len raz... jedná sa totiž o knihu
- vraj až 90% tvoria nováčikovia :) ... Tu je druhý vtip... Človek čo vstúpi na moje predajné miesto nakúpi okamžite, alebo už nikdy...
28. 6. 2012 09:15:06
https://webtrh.cz/diskuse/podprahova-reklama-2/strana/2#reply775239
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit