Zadejte hledaný výraz...

Podpora stávajícíh zákazníků u jednorázového zboží.

Erik Webr
verified
rating uzivatele
21. 4. 2011 13:13:32
Zdravím,
prodáváme a instalujeme poměrně luxusní produkty (vybavení bytů a domů). Cena se běžně pohybuje 70 - 600 tis Kč. Jedná se o jednorázové produkty - zákazník si pořizuje pouze 1x (až na nějaké vyjímky).
Otázka je, jak byste brali situaci, kdybyste si takhle drahý zboží pořídili a za půl roku jsme vám zavolali s tím, že chceme zjistit, jak jste s produktem spokojeni a jestli je všechno v pořádku?
21. 4. 2011 13:13:32
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630421
u luxusnich produktu by mi to vadilo.
21. 4. 2011 13:19:07
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630420
THQL
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
21. 4. 2011 13:36:24
" Vítám to. Mohu dodavateli říct o nedostatcích " kdybych zjistil nedostatky zavolám rovnou já vám.
21. 4. 2011 13:36:24
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630419
Jonáš K.
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
21. 4. 2011 13:38:20
Volani by mi asi vadilo. Mail bych uvital.
21. 4. 2011 13:38:20
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630418
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 4. 2011 13:43:45
tezko rict, ja mam na podobne telefonaty vetsinou vcelku kladny nahled, venuji jim kratky okamzik a pokud netrvaji zbytecne dlouho a neni mi nic nasilim nuceno, pak s tim nemam problem. Jenze to jsem ja... znam lidi co s telefonem trisknou hned jak jim dojde ze to ej obchodni/informacn telefonat a pak an to jeste tyden nadavaji... myslim ze to jsou bud lidi kterym takhle volaji prakticky cely den - ti uz jsou proste znechuceni nastalo a ze vseho... a nebo se takovym rika cholerici :)
21. 4. 2011 13:43:45
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630417
Kladný, mám pocit, že nejsem pro tebe jenom jednorázová šlupka, ale že tě zajímám jako klient. Mám rád firmy, které mají rozšířený klientský servis :-)
21. 4. 2011 14:06:47
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630416
Asi by mi vadilo pokud by součástí telefonátu byla i nějaká další nabídka. Pokud by šlo jen o tu informaci zda je vše v pořádku a telefonát by byl rychlý, pak by to na mě působilo kladně. V opačném případě by už telefonát spadal do žumpy, kde se válí všechny obchodní nabídky počínaje operátory a pojišťovnami konče, vše začínající větou "máte chviličku na krátký rozhovor?" :).
21. 4. 2011 14:33:19
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630415
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
21. 4. 2011 14:43:39
no zrovna vcera mi volali z GE money bank :)) mi ted pres ucet tece docela zajimava castka tak me ted otravujou s nabidkama uveru :D to sou presne ty hovory ktere uz ani me nebavi a proste je nechci... kdyz budu potrebovat uver... zajdu si tam sam, nepotrebuju zadny telefonicky premlouvani :)
21. 4. 2011 14:43:39
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630414
dave67
verified
rating uzivatele
21. 4. 2011 17:15:28
Me nedavno volala pani z Honkongu... Jinak me by podobny hovory spis obtezovali. Co je ti potom, jak sem spokojenej:) Kdyz by byl problem, ozvu se sam.
21. 4. 2011 17:15:28
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630413
lidoop
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
21. 4. 2011 19:42:23
Email bych uvital, telefon bych mne otravil. V pracovni dobe jsem tady pro moje zakazniky.
21. 4. 2011 19:42:23
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-stavajicih-zakazniku-u-jednorazoveho-zbozi/#reply630412
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit