Zadejte hledaný výraz...

Podpora s vice zamestnanci

toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
22. 5. 2008 12:24:59
Chtel bych se vas zeptat jestli nekdo nemate zkusenost s podporou kterou poskytuje vice lidi, presneji mi jde o technickou podporu (podpora@example.cz) ve ktere pracuje vic lidi kteri odpovidaji.... Po kazdem dotazu na podpora@example.cz dojde tazateli odpoved z prijmeni.cloveka@example.cz...
Potrebju zjistit jak probiha rozdelovani mailu mezi lidi, jestli si pracovnici podpory zaskrtnou mail v nejakem rozhrani a na ten odpovidaji jen oni a ne nekdo jiny, nebo jestli se maily nahodne rozesilaji kazdemu z podpory a ten na ne odpovida... Myslim ze posledni pripad je kravina, az bude mit jeden ze zamestnancu dovolenou tak na jemu poslane dotazy tyden nikdo neodpovi...
To by se posledni moznst museal upravit ze se maily rozesilaji jen lidem kteri jsou online a jen ti na ne pak odpovidaji... Jde mi hlavne o to aby na 1 mail neodpovedelo 5 pracovniku.... Diky
22. 5. 2008 12:24:59
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-s-vice-zamestnanci#reply73488
milan
verified
rating uzivatele
22. 5. 2008 13:01:06
Tohle umí každý kvalitní CRM
22. 5. 2008 13:01:06
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-s-vice-zamestnanci#reply73487
ludivitto
verified
rating uzivatele
22. 5. 2008 14:07:56
Napsal toulecv;63154
Chtel bych se vas zeptat jestli nekdo nemate zkusenost s podporou kterou poskytuje vice lidi, presneji mi jde o technickou podporu (podpora@example.cz) ve ktere pracuje vic lidi kteri odpovidaji.... Po kazdem dotazu na podpora@example.cz dojde tazateli odpoved z prijmeni.cloveka@example.cz...
Potrebju zjistit jak probiha rozdelovani mailu mezi lidi, jestli si pracovnici podpory zaskrtnou mail v nejakem rozhrani a na ten odpovidaji jen oni a ne nekdo jiny, nebo jestli se maily nahodne rozesilaji kazdemu z podpory a ten na ne odpovida... Myslim ze posledni pripad je kravina, az bude mit jeden ze zamestnancu dovolenou tak na jemu poslane dotazy tyden nikdo neodpovi...
To by se posledni moznst museal upravit ze se maily rozesilaji jen lidem kteri jsou online a jen ti na ne pak odpovidaji... Jde mi hlavne o to aby na 1 mail neodpovedelo 5 pracovniku.... Diky
Na toto existují speciální helpdesky, ovšem nedoporučuji hledat nějaké "OpenSource" řešení ;)
22. 5. 2008 14:07:56
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-s-vice-zamestnanci#reply73486
Pokud jde jen o příjem požadavků / dotazů, jejich zobrazení zaměstnancům a evidenci aniž by se to napojovalo na cokoliv jiného, tak takový webový formulář udělá každý trochu schopnější programátor za pár chvil (tzn. malý rozpočet). Pokud potřebuješ návaznost na jiný systém, nebo třeba workflow vyřizování požadavku / dotazu, tak pak je už potřeba přesnější formulaci otázky. (Na co se ptáš umí spousta CRM systémů i třeba některé komerční CMS... Pokud jde o eshop, věřím, že takové řešení určitě také nabízejí dodavatelé a i kdyby Ti to dělali na klíč, nebude Tě to stát moc peněz ani od profíků.)
Mohlo by to fungovat takto (primitivně):
>> příjem emailu >> výpis nových nezodpovězených >> výběr nezodpovězeného emailu zaměstnancem >> zodpovězení / vyřešení požadavku >> potvrzení vyřešení >> označení dotazu za splněný (tzn. nezobrazení ve výpise nových mailů)
Píšeš ale i o rozdělování emailů mezi lidi, to se musí nějak klíčovat, pak bys musel ale určit podle čeho. A ve výpise by se zobrazovaly tedy nové nezodpovězené emaily podle tohoto klíče každému zaměstnanci jiné (nebo skupinám zaměstnanců).
22. 5. 2008 14:46:01
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-s-vice-zamestnanci#reply73485
Veros
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 5. 2008 11:37:28
Potkávám se (jako uživatel) s RequestTrackerem a s OTRS - obojí OpenSource a nemůžu si stěžovat.
Minimálně o prvním jmenovaném vyšel pár let zpátky článek v češtině, ale už nevím kde.
--V
23. 5. 2008 11:37:28
https://webtrh.cz/diskuse/podpora-s-vice-zamestnanci#reply73484
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit