Zadejte hledaný výraz...

Podnikání CZ-UK

nismo8
verified
rating uzivatele
25. 6. 2012 05:39:51
Zdravím.Jsem v tom úplný začátečník a potřebuji poradit.
1- Při objednání zboží z UK jsi dám nákup logicky do výdajů.Co ale s poštovným když není vystaveno na přijaté faktuře?Mám jsi na něho vystavit sám přijatou fakturu?A pak součet v případě kontroly FU doložit výpisem z účtu?
2- Přijatou platbu na účet od kupujícího si mám vytisknout a přiřadit k vystavené faktuře?
3- Výdaj za koupi zboží od dodavatele stačí jako doklad vytisknout výpis z paypalu?
4- Koupím zboží od dodavatele,ale dostanu pouze součet objednávky bez faktury,co pak?Mám si fakturu vystavit sám a přiložit k ní ten součet objednávky?
5- Přijetím poštovného z UK jako služba se stavám automaticky platcem DPH?I když je v EU?
6- Potřebuji certifikát CE na zboží dovezené z UK?
7- Zákazník jsi ode mě koupí zboží třeba 1.10.2012.Platba od zákazníka mi přijde na účet dejme tomu 5.10.2012.Já za jeho peníze nakoupím zboží v UK e-shopu 7.10.2012.Jakmile dorazí zboží od dodavatele ke mně domů,což bude dejme tomu 20.10.2012 tak vystavím datum vystavení faktury a datum splatnosti na jaké datum?Je možnost to udělat takhle,že datum vystavení faktury dám den 1.10.2012 a splatnost klasicky 14 dní, i když zboží bude mít datum koupě od dodavatele 20.10.2012?Tedy starší.
Potřebuji poradit prosím.Byl bych neplatce DPH.Jako vedlejší činnost.
Děkuji.
25. 6. 2012 05:39:51
https://webtrh.cz/diskuse/podnikani-cz-uk/#reply778551
Sorry, ale musím reagovat takto: Tohle se tu řešilo už mockrát. Buď chvíli hledej, nebo se poraď se svojí účetní.
25. 6. 2012 17:44:58
https://webtrh.cz/diskuse/podnikani-cz-uk/#reply778550
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit