Zadejte hledaný výraz...

% podiel vrátených zásielok

andischo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 12:26:52
Ahojte,
kolko % zasielok sa vam vracia ako neprevzate? My sa pohybujeme okolo 5-6% avsak tento mesiac je to az 11% co sa mi zda velmi vela. Posielame predovsetkym na dobierku a su to dost velke naklady.
Ziadate refundaciu nakladov na postovne a ako dokazete ze si to objednal prave ten konkretny zakaznik?
Dik
28. 7. 2011 12:26:52
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660298
1-5% dle typu dopravy, rocni doby apod. zadne refundace nejsou realne, jednak nedokazete zakaznika jednoznacne identifikovat a jednak je administrativa apod. ve finale narocnejsi, nez ta ztrata.
28. 7. 2011 12:34:20
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660297
kunwald
verified
rating uzivatele
(70 hodnocení)
28. 7. 2011 12:45:37
0,2%,jsou prázdniny a doba dovolených,tak možná proto máš větší % než obvykle
28. 7. 2011 12:45:37
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660296
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
28. 7. 2011 12:46:25
U nás je to méně než 5%, ale to že jsou vratky teď není nic divného. Jsou prostě dovolené, takže pokud neposíláte obratem tak se může klidně stát že v době kdy klientovi balíček dorazí prostě vůbec není doma a o balíku neví. A zvlášť v případě dobírky takovou zásilku nemůže ani převzít třeba soused.
Žádné žádosti o proplácení poštovného nebo dokonce zápisy do "registrů špatných zákazníků" opravdu neděláme.
Napsal andischo;682403
Ahojte,
kolko % zasielok sa vam vracia ako neprevzate? My sa pohybujeme okolo 5-6% avsak tento mesiac je to az 11% co sa mi zda velmi vela. Posielame predovsetkym na dobierku a su to dost velke naklady.
Ziadate refundaciu nakladov na postovne a ako dokazete ze si to objednal prave ten konkretny zakaznik?
Dik
28. 7. 2011 12:46:25
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660295
dave67
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 12:59:49
Za červenec 0,4%. Záleží na odbobí a sortimentu. U eshopu s hračkama si klidně objednávaj děcka a jim je fakt jedno, že se něco vrátí...
28. 7. 2011 12:59:49
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660294
Martin
verified
rating uzivatele
(62 hodnocení)
28. 7. 2011 13:25:15
My u second hand eshopu tak 3%. O prazdninách 5%. Ale když se dělá např. reklama na Facebooku, tak není problém se dostat i na 10%.
28. 7. 2011 13:25:15
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660293
andischo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 13:26:35
A ako to riesite ze sa pohybuejte pod 5% alebo este nizsie?
Telefonicky overovat kazdu objednavku sa neda a nechceme ani otravovat zakaznikov. Jedine co kontorlujeme je spravnost adresy, teda ci sa dana ulica nachadza v danom meste + PSC. To niekedy napovie o tom ze objednavka je vymyslena. Rozmyslali sme nad zasielanim automatickych SMS pri objednavke a expedovani, mate skusenosti ze sa to zlepsilo? Tiez asi budeme motivovat ludi platbou vopred a dostanu darcek alebo postovne zadarmo.
28. 7. 2011 13:26:35
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660292
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
28. 7. 2011 13:37:26
Telefonicky overujeme kazdu objednavku. Preco by sa to nedalo?
28. 7. 2011 13:37:26
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660291
andischo
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 13:45:58
Napsal igor;682452
Telefonicky overujeme kazdu objednavku. Preco by sa to nedalo?
Ak by tych objednavok bolo malo, nie je problem si to overit telefonicky. Avsak ak sa pohybujeme v desiatkach objednavok denne, spocitaj si kolko by to trvalo. Samozrejme aj to je alternativa, avsak chcelo by to proces, ktory bude automaticky.
28. 7. 2011 13:45:58
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660290
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
28. 7. 2011 13:55:07
Napsal andischo;682458
Ak by tych objednavok bolo malo, nie je problem si to overit telefonicky. Avsak ak sa pohybujeme v desiatkach objednavok denne, spocitaj si kolko by to trvalo. Samozrejme aj to je alternativa, avsak chcelo by to proces, ktory bude automaticky.
Tak to je opravdu vtipné. Lze to i v obrovském množství, Igor to ví.
28. 7. 2011 13:55:07
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660289
igor
verified
rating uzivatele
(18 hodnocení)
28. 7. 2011 14:28:02
Ano, potvrdzujem, da sa to aj pri velkom mnozstve, ziaden problem.
28. 7. 2011 14:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660288
Napsal miniJOHN;682464
Tak to je opravdu vtipné. Lze to i v obrovském množství, Igor to ví.
Lze to i pri milionech objednavek denne, otazkou jen je, do jake miry je to efektivni a o kolik to zvedne naklady na vyrizeni objednavky. Kdyz si navic vezmu, ze velmi casto se zakaznikovi dovolat neda - nezvedne telefon, obsazeny, spatne napsane cislo apod. a z techto zakazniku prestoze se jim neda dovolat 98% jich zasilku prevezme, tak pokud bychom eliminovali ty, kterym se nedovolame prijde se o pomerne dost objednavek a urcite to dobremu jmenu neprida. Nevim kolik ma igor objednavek denne, ale s ohledem na mnoho faktoru to za prilis efektivni nevidim, byt je zase pravda, ze pokud nekdo prodava zbozi s velkou marzi, tak jeden telefonat za 10-20 kc ho uz nezabije.
Nicmene za dobu co nakupuji po eshopech si mne overovali jen jednou. A neoveruji to ani mali, ani velci, ani stredni apod. Tudiz mozna vi, proc to tak delaji.
A v neposledni rade, pokud bychom se bavili o hloupych 100 objednavkach denne, coz je vse, jen ne velke mnozstvi, natoz obrovkse, dostaneme se naklady na jednoho cloveka na plny uvazek. Preci jenom v nejlepsim pripade jsou to 3 minuty na hovor + nejake opakovani, prestavky apod. a naklady na telefon, ktere mohou byt cca 5 Kc/volani. To mame pri podprumerne mzde 15tis. hrubeho a 3000 objednavkach mesicni naklady cca 35tisic. Tzn. na jednu objednavku to udela naklady navic cca 12 Kc. To muze byt 1-5% z marze a to za overeni nevim jestli stoji. Pokud bychom brali, ze by neprevzanych zasilek z tech 3000 bylo 5% tzn. 150*80 Kc postovne jsme na 12000 uslem postovnym.
Nicmene da se system modifikovat tak, ze pokud uz je nekdo jednou overeny, objednal a prevzal, ze system ho z pristi autorizace vylouci apod. a daji se tim snizit naklady, nicmene budme-li brat "obrovske mnozstvi" z meho pohledu je to prinejlepsim 500+ objednavek denne, tak to uz je pomalu na mensi tym, co by nedelal nic jineho.
28. 7. 2011 15:26:20
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660287
Justy
verified
rating uzivatele
28. 7. 2011 15:33:18
myslim, ze je to hlavne kvuli prazdninom
28. 7. 2011 15:33:18
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660286
kamilurban
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
28. 7. 2011 17:57:14
Prodáváme šperky a podíl nepřevzatých dobírek je pod 1%. Pokud se nám vrátí nepřevzatá dobírka, pošleme zákazníkovi (v našem případě spíše zákaznici) mail s informací, že se nám balíček vrátil a s dotazem, zda má zájem o opětovné zaslání. Většinou se na to nikdo neozve a my to už dál neřešíme. Už se nám ale několikrát stalo, že se paní omlouvala, požádala o opětovné zaslání a napodruhé balíček normálně vyzvedla. Poštovné v takovém případě beru na sebe, myslím, že to je součást "podnikatelského rizika". Nechce se mi s tím zabývat více, než je nutné.
Druhou a každou další objednávku od člověka, který již jednou dobírku nepřevzal a ani se neozval už bych telefonicky ověřoval. K tomu ale zatím nedošlo.
Líbí se mi návrh andisho motivovat lidi poštovným zdarma při platbě předem. Nejen, že by to pomohlo snížit % nepřevzatých dobírek (a samozřejmě dobírek vůbec), ale znamenalo by to i nezanedbatelnou konkurenční výhodu.
28. 7. 2011 17:57:14
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660285
dracek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
28. 7. 2011 20:04:36
No, mě se ještě nic nevrátilo. Musím zaklepat. Taky jsem toho zatím moc neprodal :) Ale sleduju si stav zásilky a kdyby tam balík ležel víc jak dva dni, tak zavolám, nebo pošlu sms. To by možná taky pomohlo.
28. 7. 2011 20:04:36
https://webtrh.cz/diskuse/podiel-vratenych-zasielok#reply660284
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit