Zadejte hledaný výraz...

Pochybeni ze strany eshopu.

hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 8. 2016 12:14:56
Tak samozrejme, pokud ta kuryrovka funguje tak ze dobírku vzdy posila a kurýr za vybrani ručí vlastni výplatou tak neni co resit, ale když to u dpd neni a kdyz se peníze nevyberou tak obchodník nic nedostane tak to bude tak jak rikam :)
12. 8. 2016 12:14:56
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-ze-strany-eshopu/strana/4#reply1216977
cargopro
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 19:34:38
jelikož znám interní proces na straně zásilkovny fyzicky, tak stále nechápu, proč nekontaktoval někdo z DPD (nebo sám kurýr) toho příjemce. Není možné ukončit směnu, když mu svodka nesouhlasí s vybranými financemi, chápete to?
12. 8. 2016 19:34:38
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-ze-strany-eshopu/strana/4#reply1216976
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
12. 8. 2016 19:36:57
Napsal cargopro;1316831
jelikož znám interní proces na straně zásilkovny fyzicky, tak stále nechápu, proč nekontaktoval někdo z DPD (nebo sám kurýr) toho příjemce. Není možné ukončit směnu, když mu svodka nesouhlasí s vybranými financemi, chápete to?
Třeba to i přes všechny nálepky na baliku bylo v celem DPD systemu blbe zavedene a tudiz vlastne kuryr ani nevedel ze ma vybrat penize a system dpd take ne :) Resp tohle je asi jedine co me napada.
12. 8. 2016 19:36:57
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-ze-strany-eshopu/strana/4#reply1216975
cargopro
verified
rating uzivatele
12. 8. 2016 19:50:45
Napsal Aleš Jiříček;1316832
Třeba to i přes všechny nálepky na baliku bylo v celem DPD systemu blbe zavedene a tudiz vlastne kuryr ani nevedel ze ma vybrat penize a system dpd take ne :) Resp tohle je asi jedine co me napada.
opět tvrdím, že to e-shop asi nezaslal jako dobírku, proto také přímo kontaktoval příjemce, i když to měl vlastně řešit přepravce. Interní systém přepravce,(znám tedy PPL, ale DPD to bude mít stejné) to funguje tak, že dokud není ukončen podproces (vyúčtování), neukončí se ani nadřazený proces denní rozvoz. Řidič by musel kontaktovat šéfa a dosypat love v depu do bedny, pak je vydán kód, kterým se ukončí vyúčtování a teprve po té dispečer ukončí rozvoz. Prostě by se na to v depu přišlo ještě týž den!!!
---------- Příspěvek doplněn 12.08.2016 v 19:52 ----------
Napsal Aleš Jiříček;1316832
Třeba to i přes všechny nálepky na baliku bylo v celem DPD systemu blbe zavedene a tudiz vlastne kuryr ani nevedel ze ma vybrat penize a system dpd take ne :) Resp tohle je asi jedine co me napada.
ano..nebo blbě zavedené v systému hned na začátku
12. 8. 2016 19:50:45
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-ze-strany-eshopu/strana/4#reply1216974
levy459
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
24. 8. 2016 21:53:35
Napsal PetrBoril;1316623
Mě se přesně toto stalo v pondělí. Poslal sem balík přes DPD, ale nezadal jsem tam dobírku. Všiml jsem si toho, když jsem kontroloval doručené balíky. Normálně jsem napsal zákaznici email, že jsem jí zapomněl zadat dobírku, a že je to naše chyba a za ty že se platí. A že číslo účtu je to a to, a že když to nepošle, tak že ji nikde popotahovat nebudem, že nám to za to nestojí. Druhý den ráno byly peníze na účtu a email s tím, že se jí to zdálo divný, ale že si pak řekla, že to asi platila kartou předem. A že děkuje za rychlé odeslání a určitě příště objedná znovu.
Bejt na místě zákazníka a napíšou mi to slušně, okamžitě platím. Vyhrožovat mi něčím, tak zdarec, jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
Mám stejný názor, omlouvám se v emailu 3x a to jde o krawiny. Je to moje práce, pokud udělám chybu, přiznám ji, dávám zdarma zboží navíc a prozatím se mi to vrací v tom, že zákazníci napíší, že je můj přístup velice pozitivně překvapil, že se to stává, že oni měli dneska taky tak špatný den, že nikdo nejsme dokonalí a rázem jsme lidé, co si rádi vyhoví a napíší, že mějte se krásně a užijete si léto. Prostě jenom slušnost, nic víc.
24. 8. 2016 21:53:35
https://webtrh.cz/diskuse/pochybeni-ze-strany-eshopu/strana/4#reply1216973
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit