Zadejte hledaný výraz...

Počet košíků vs. objednávek

martin64
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
7. 3. 2012 21:05:51
Na jednom ze starších verzí eshopu mám poměr košík:objednávka 3:1.
jak zvýšit konverzi a jak lidi z toho košíku motivovat aby pokračovali v nákupu a vyplnili dodací adresu ?
asi 4 procenta nasvtev neco vlozi do kosiku, 10 procent pres adwords.
proc myslite ze lidi vkladaji zbozi do kosiku a neobjednavaji ?
jak byste motivovali lidi aby pokracovali z kosiku dal na vyplnte adresu .. ?
proc si věci vkládáte do košíku jen tak vy ?
Díky za rady a postoje
7. 3. 2012 21:05:51
https://webtrh.cz/diskuse/pocet-kosiku-vs-objednavek#reply740640
charlierunkle
verified
rating uzivatele
7. 3. 2012 21:28:27
Nevim jak ostatni, ale ja treba nekdy vkladam do kosiku proto abych zjistil kolik stoji postovny (nekdy to neni uplne tak lehke najit) a taky nekdy proste pred dokoncenim objednavky kouknu dal po netu kde bych mohl usetrit vice a je mozne ze uz se nevratim.
Udrzela by me tam treba nejaka podpora prodeje (info ze kdyz nakoupim, tak ziskam do priste 5% slevu, jakakoliv sleva, mozna darek...)
7. 3. 2012 21:28:27
https://webtrh.cz/diskuse/pocet-kosiku-vs-objednavek#reply740639
Evelina
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 3. 2012 21:50:15
Lidé takto porovnávají konečnou cenu v různých e-shopech. Než složitě všude hledat cenu pošty a počítat tak si to nahází do košíků a porovnají kde je to levnější.
7. 3. 2012 21:50:15
https://webtrh.cz/diskuse/pocet-kosiku-vs-objednavek#reply740638
a pokud ma eshop kosik jako treba alfa comp, kdy se vygeneruje unikatni URL a da se posilat, je to vubec paradni pouzivat kosik jako odkladiste mozne nakupu, ci produktu zajmu.
Mi kosik slouzi taky k tomu, abych ze sebe dostal euforii nakupu. Tzn. nabudim se, ze si ted neco koupim. Vlozim si to tam a pak to tam necham nejakou dobu, nez vychladnu a pak s vetsim klidem se rozhodnu to koupit nebo ne. Coz je temer kazdy den neco :)
7. 3. 2012 21:54:50
https://webtrh.cz/diskuse/pocet-kosiku-vs-objednavek#reply740637
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit