Zadejte hledaný výraz...

Platí vždy konverze 100 návštěv/1 objednávka?

CottyK
verified
rating uzivatele
31. 3. 2010 01:01:04
Zajímalo by mě jaké máte zkušenosti s tímto. Ať už se jedná o e-shop či jinou službu, kde se cokoli objednává či kupuje. Říkám si, že 100/1 (přibližně) nemusí platit vždy nebo ano? Neláleží to na produktu či službě? Nebo tuto "poučku" lze použít paušálně na vše?
31. 3. 2010 01:01:04
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483128
manasekp
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
31. 3. 2010 01:09:21
konverze zalezi na spouste veci - napr oboru ;) Udavat nejake cisla bez blizsich informaci je nesmysl.
31. 3. 2010 01:09:21
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483127
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 3. 2010 01:09:38
Nechápu dotaz. Míra konverze vyjadřuje v procentech kolik návštěvníků ze sta splní nějaký cíl.
Můžeš mít míru konverze třeba 100 %, pokud zadáš, že splněný cíl je čas strávený na stránce návštěvníka déle než 0 sekund.
31. 3. 2010 01:09:38
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483126
ona je dost otazka co to za 100 nastev je :) Pokud je to 100 lidi hledajici to co nabizis, nebo 100 lidi hledajici uplne neco jinyho ... to je hodne velkej rozdil ... jinak kdyz vemu v potaz nase statistiky tak mi 100/1 prijde malo :)
31. 3. 2010 01:12:49
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483125
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
31. 3. 2010 01:17:33
Je to prostě stovka lidí na tvém webu / obchodě / ulici. To jestli si cíl omezíš nějakými parametry je už jen na tobě.
K druhé poznámce: Míra konverze může být vyjádřena třeba z 5,2 miliónů návštěvníků. Pořád to bude číslo v procentech, které vyjádří, kolik lidí z každé stovky splnilo cíl.
31. 3. 2010 01:17:33
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483124
Martin Jurča
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
31. 3. 2010 01:32:08
Ne, neplatí to vždy.
Konverze můžou být 0,0x
A taky můžou být ve velkých desítkách procent (viz některé americké e-shopy). Jednou tady dokonce byla tabulka těch nejkonverznějších eshopů, ale bohužel ji nemůžu najít...
31. 3. 2010 01:32:08
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483123
Daniel Nytra
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
31. 3. 2010 08:08:24
Ahoj,
je to samozřejmě špatně položená otázka... Prostě je důležité cílení a pokud se nebude cílit, tak je konverze špatná (navíc více práce = peněz). nejde o to, aby o tobě všichni věděli, ale aby o tobě věděla cílovka... a to bývá občas problém...
Klasická parafráze: Cílit, cílit a cílit.
31. 3. 2010 08:08:24
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483122
Stepan L.
verified
rating uzivatele
(60 hodnocení)
31. 3. 2010 09:11:32
Ahoj, vždy to tak není :)
Jednou můžeš mít za den 100 návštěv / 25 Objednávek
A taky 100/0
31. 3. 2010 09:11:32
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483121
ovesnyvk
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
31. 3. 2010 10:21:19
Myslím, že to tak je i není.Hodně záleží na sortimentu jestli prodáváš nějaké spotřební zboží, které si pořád lidi kupují dokola , nebo co si koupí a vydrží jim nějaký ten rok např. nábytek.
Ted jě blbé období ,lidi chodí,ale moc nenakupují tak jako dřív.
31. 3. 2010 10:21:19
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483120
Opravdu záleží na konkrétní situaci. Jestli budeš prodávat rotační uňuchadlo a budeš si hrnout návštěvníky do eshopu buldozerem, tak bude asi konverze dost malá. Jakmile začneš prodávat iPhone za poloviční cenu a budou ti tam chodit denně jen tři lidi, kteří právě shání iPhone, tak ti garantuji konverzi alespoň v desítkách procent ;)
31. 3. 2010 10:40:07
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483119
eMan
verified
rating uzivatele
(48 hodnocení)
1. 4. 2010 11:38:35
Napsal BigLebowski;487318
Jednou tady dokonce byla tabulka těch nejkonverznějších eshopů, ale bohužel ji nemůžu najít...
http://webtrh.cz/54148-navstevnost-vysoka-objednavky-slabe
1. 4. 2010 11:38:35
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483118
Jan Nedvěd
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
1. 4. 2010 17:15:14
Myslím, že třeba u webů firmem Lamborghini nebo Princess Yachts koverzní poměr 100/1 neplatí.
1. 4. 2010 17:15:14
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483117
Jakub Hamala
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
1. 4. 2010 17:22:07
Napsal iniziosro;488442
Myslím, že třeba u webů firmem Lamborghini nebo Princess Yachts koverzní poměr 100/1 neplatí.
____________________
Webdesign České Budějovice
Proč ne? Pokud bude cíl definován jako: Každý návštěvník, který na stránce zůstane déle než 5 sekund. V takovém případě je konverzní poměr i daleko vyšší.
1. 4. 2010 17:22:07
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483116
Napsal iniziosro;488442
Myslím, že třeba u webů firmem Lamborghini nebo Princess Yachts koverzní poměr 100/1 neplatí.
____________________
Webdesign České Budějovice
Většina těch webů takových firem taky nefungují přímo jako e-shopy...
1. 4. 2010 17:28:10
https://webtrh.cz/diskuse/plati-vzdy-konverze-100-navstev-1-objednavka#reply483115
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit